Onko direhtööri vastannut teidän yhteydenottoihin.
Minä olen pari vuotta yrittänyt soittaa mutta herra ei vastaa.
Luhangan kunnan direhtööri
14
731
Vastaukset
- Anonyymi
Statuksesi yhteiskunnassa on niin alhaalla, ettei kannata.
- Anonyymi
Eikä minun tarvitse vastata kenellekään.
- Anonyymi
Ei kai kunnantalolla ole enää ketään töissä. Ulkoovikin on ollut kiinni jo pitkään. Toiminta on siirtynyt Joutsaan. Ei Luhangan kunnanjohtaja ole enää töissä. Siksi ei vastaa puhelimeen.
- Anonyymi
Mitäs asia koskisi voitas auttaa jotengi
- Anonyymi
Noku kunta ei leiki mun kanssa, se ei halua pelata mun säännöillä. Mä en osaa kirjoittaa ni olisin halunnut puhua. Nytkin mulla on monta hyvää ideaa, jotka auttais mun yritystä. Ja mun mielestä kunnan kuuluu auttaa vain Mua. Siis MINUA!
- Anonyymi
Herra nollalla onkin somessa tukihakemus kuntaan taas käynnissä. Saas nähä kuinka paljon tukea tuontyyppisellä hakemuksella tulee.
- Anonyymi
Eiköhän me tarvita uusi kunnanjohtaja joka vastaa puhelimeen.
- Anonyymi
olisiko joku pro-henkinen hyvä? Sellainen, jonka kannattaisi ensin perehtyä lakiin ja päätöksentekoon että tajuaisi demokratian periaatteet. Ja tietysti hyvä viestittelijä, eikö niin?
- Anonyymi
Jos siinä puhelimessa onkin jotain vikaa ettei hälyytä.
- Anonyymi
Onko katuvalo pimahtanut vai mitä lie asiasi koskee?
- Anonyymi
Nyt se on ainakin opintomatkalla Tanskassa. Mitähän ne siellä oikein opiskelee?
- Anonyymi
Mitä jos hankittaisiin uusi kunnanjohtaja.
Sellainen joka vastaa puhelimeen ja eikä laita kunnantalon ovia lukkoon.
Eikö voisi antaa potkut kun kaikki on samaa mieltä. - Anonyymi
Tanskassa opetellaan käyttämään kännykkää.
Pitää painaa sitä vihreätä nappulaa ei punaista. - Anonyymi
Ennen vanhaa puhelimet toimi paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197