Firma fuusioituu

Teknikko

Joissakin näiden keskustelupalstojen puheenvuoroissa on valiteltu, kuinka vaikea pariskunnan on löytää toista samanhenkistä paria tai kolmatta pyörää. Meille se kävi lähes itsestään. Ei siitä mitään puhuttu vaimon kanssa etukäteen, enkä tiedä, mitä vaimon mielessä liikkui. Minua kumminkin alkoi jossakin vaiheessa kutittaa ajatus vaimosta toisen miehen kanssa. Lapset olivat neljän ja kuuden vuoden vanhoja, ja avioliitossamme oli seesteinen, odottava vaihe

Tuli sitten se firmafuusio. Yhtiömme toiminta laajeni pohjoismaihin, ja Göran alkoi käydä kuukausittain yhteyttä pitämässä ja tuomassa mukaan omaa osaamistaan. Pari, kolme päivää hän viipyi, ja liikuimme yhdessä vapaa-ajallakin. Hiihtämässä käytiin, ja kalassa, joskus saunottiin. Sehän on jännä paikka ruotsalaiselle tämä suomalainen sauna, kun kiukaassa on vastusten päällä kiviä ja niille heitetään vettä. Vastan pehmitin taiteen sääntöjen mukaan, liotin huolella vadissa ja heitin löylyä liotusvedellä. Göran nuuhki tyytyväisenä tuoksua.

Siinä panin merkille, että Göran on huomiota herättävän miehekäs varustukseltaan.

Hotelleissa ikävystyy, ja kalliitakin ne ovat, vaikka firma tietysti maksaa. Mutta rahaa se on firmankin raha. Ei sitä ole tuuleen kylvettäväksi. Niinpä kutsuin Göranin yöksi meille. Olisi kotiruokaa, voisimme tarvittaessa jatkaa työpäivää, ja lisäksi oli sauna. Oli minulla tässä taka-ajatus, en minä sitä kiellä. Se Göranin mahtavuus oli kerta kaikkiaan viekoittelevaa.

Vaimo ei olisi ensin halunnut tulla yhdessä saunaan. Hän oli ollut pitkään kotirouvana ja ajatteli varmaan, että ei ole enää tyttöajan mitoissaan. Minä sanoin, että tule vaan, vieras voi loukkaantua väärästä häveliäisyydestä.

Onneksi Göran oli jo jäätä murtanut, kehunut vaimon paistokset ja pöydän kattauksen, huomannut pienet aistilliset yksityiskohdat. Niin vaimo tuli. Ei se meillä niin tavatonta ole, sukulaistenkin kesken on saunottu. Arja Saijonmaasta Göranin kanssa puhuttiin. Arjahan on sauna-apostolina tunnettu koko Skandinaviassa. Myös Karita Mattilaa sivuttiin. Ruotsin iltapäivälehdissä oli ollut kuva hänen paljaista rinnoistaan. Oopperatähti oli seitsemän hunnun tanssissa riisuutunut New Yorkin lavalla ilkosilleen.

Kun tuli aika viedä lapset pois saunasta, sanoin hoitavani sen asian. Vaimo saa pitää seuraa vieraalle, minä sanoin. Vaimo katsoi silmät pyöreinä, mutta jäi kuin jäikin. Oli kai jotenkin pökertynyt.

Eikä sieltä sitten kiirettä pidetty. Minä olin kuin tulisilla hiilillä. Tietysti kuvittelin, mitä voisi tapahtua. Ei siellä mitään tapahtunut, vaimo kertoi jälkeenpäin. Mutta kai se heitä lähensi kumminkin.

Lapset pantiin nukkumaan, Göranille oli vierashuone. Kun tuli aika käydä yöpuulle, minä sanoin vaimolle, että nyt menet Göranilta alasti kysymään, tarvitseeko hän vielä jotain.

Vaimo katsoi silmät ympyriäisenä ja kysyi olenko tosissani. Olen minä, minä sanoin. Kyllä sinä miehen tarpeet tiedä, minä jatkoin. Annat sen nussia.

Vaimo katsoi minua silmät selällään ja sulkeutui kylppäriin. Siellä hän oli aikansa ja livahti sitten Göranin huoneeseen. Ei hän alasti mennyt. Hän hiipi sinne kuin varjo vaaleassa puuvillayöpaidassaan. Tiesin kumminkin, että hän oli sen alla paljas. Meillä ei käytetä kondomeja, on muut konstit, joten paljaaltaan minä vaimoni sinne laitoin. Ei se ollut helppo paikka vaimolle. Hänellä ei ole ollut oikeastaan muita miehiä kuin minä. Mutta siksikin minä tämän hänelle suon.

Kaksi tuntia meni ennen kuin Göran sai viettinsä talttumaan. Siellä pantiin edestä ja takaa, kyllä sen oven läpi kuuli. Sen vikinän, litinän ja sängyn nitinän.

Göranilla on stressaava työ. Hän reissaa Suomen, Ruotsin ja Saksan väliä, meinaa kuolla ikävään hotelleissa. Meillä on lämmin sauna ja lämmintä muutenkin. Mielellään vaimo vierailee iltayöstä Göranin sängyssä. Onhan se eksoottista puolin ja toisin, laadukastakin.

Minä olen koettanut udella vaimolta, miltä tuntuu naida niin isoa kalua, mutta vaimo väistää kysymyksen. Hän sanoo vain, että Göran on fiksu ja lämmin mies. Niin hän onkin. Hänessä on ripaus Tauno Paloa, jos vertaus sallitaan. Annan hänen venyttää. Hän toi nytkin vaimolle söpöt, pienet silkkiset aluspöksyt tuliaisina.

Meillä on yhteinen alan patentti Göranin kanssa. Vaikka eihän se meidän ole, vaan firman. Yhdessä sitä jalostamme. Siksikin on kiva, kun on myös tällainen lujittava side. Sen verran minäkin tiedän, että vieraalla maalla, vieraissa oloissa naisen tarve on kova.

Göran on pelannut nuorempana jääpalloa, minä taas olen henkeen ja vereen jääkiekkomies. Siitä on kiva kinastella. Göran sanoo pitävänsä kypsistä, kokeneista naisista. En nyt tiedä, kuinka kokenut vaimo on, mutta on hän synnyttänyt. Vaimosi on suloisen kaino, Göran sanoo, mutta osaa antaa. On hillitön nautinto maata hänet ja suihkuttaa miesmehut lämpimään, kosteana sykkivään emättimeen. Se on LVI-insinöörin puhetta.

Sekin kiihottaa, Göran sanoo, että nainen kuuluu toiselle. Ja että aviomies sen tietää, tietää silläkin hetkellä. Se on karhean voimakas tunne, Göran on tunnustanut.

Aisaahan minä tässä kannatan, mutta ei tuommoiselle urokselle osaa olla mustasukkainen. Pitäähän Göranin saada komea kalunsa tyhjentää. Terveellistä se on vaimollekin. Voin tunnustaa, että hiivin oven taakse kuuntelemaan, kuinka Göran toimii. Siellä kuiskitaan. Göranin ääni erottuu, ne pehmeänä suhisevat ässät, ja vaimon pidätetty kikattelu. Sängyn narahtelusta arvaan, että Göran on saanut aisan sisään. Siinä vaiheessa vaimo ei enää pidättele. Kuulen hänen kimeän voihkinansa. Sellaista ääntä päästää nainen, joka saa miestä kunnolla.

Göran tykkää, kun saa omistaa naisen spermalla. Minäkin haluan, että vaimo tuntee siemensuihkut. Samoihin liukkaisiin minä myöhemmin lasken siittiöni.

Näin avointa tämä meillä on, mutta samalla salattua. Saunassa jutellaan mitä jutellaan, herrasmiehinä. En ole nähnyt Görania erektiossa, paisuneena kylläkin. Hän ei ole hyväillyt vaimoa minun nähteni, ja yhdyntäkin suoritetaan häveliäästi silmiltäni piilossa. Ehkä on hyvä niin.

Siinä minä odottelen. Lapset nukkuvat omissa vuoteissaan, äiti pitää vieraalle seuraa. Odotan rauhallisesti, sillä kohta saan käyttööni Göranin nussiman vitun. Se on turvonnut ja valuva. Parhaimmillaan.

5

12643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovin

      kiihottava mies tuo Göran...kerro lisää juttuja:)

    • Vaan

      Hei Teknikko!

      Luin juttusi. Hyvin osasit kuvata tunnelman. Meillä oli samanlainen tapaus pari kesää sitten. Olemme nuoripari, tytär oli silloin kolmevuotias, ja vanhempi kollegani, maisteri, oli mökillä käymässä. Yhteissaunomiseksi se meni, loppuillasta. Vaimo piti reisiä yhdessä, piilotti pimpulaansa, mutta oli muuten mukana, ja se oli minusta oikein viehättävää.

      Kyllä sinulla aarre on, kollega kuiskutti, kun kahden jäätiin. Lauteilla istuttiin jälkilämmössä ja maisteri tiedustelee, olisiko mitenkään hänellä saumaa päästä kokeilemaan. Se oli todella röyhkeää, kuvitella nyt semmoista, mutta jotenkin kummasti se kiihotti. Minulla alkoi välittömästi seistä. Maisteri innostui ja jatkoi, että se tekee vaimolle hyvää, että hän on kokenut ja taitava ja tietää kyllä, mistä naiset tykkää. Kaveri luuli, että sillä on mahdollisuuksia, mahdollisuus päästä kokeilemaan saumaa, niin kuin se sanoi. Silläkin jäykistyi. Komeakaarinen kalu kollegalla olikin. Minä olin niin kiihottunut ja nolo, että meinasin pyörtyä. Mentiin uimaan, eikä minulla meinannut laskeutua ollenkaan. Mitenkäs me puhutaan tästä sinun vaimollesi, maisteri huolehti silmät kiiluen. Siinä minun piti sanoa, että se ei kyllä onnistu, ihan turha on haaveilla. Että vaimo ei anna enkä minä uskalla ehdottaa.

      Enkä minä ehdottanut. Kaveri sanoi, että raukkis olet. Että et arvaa, kuinka himokasta olisi.

      Mutta eihän se minun vikani ollut. Jälkeenpäin olen monta kertaa fantasioinut, millä tavalla olisi menty eteenpäin. Kauhusta ja kiimasta jäykkänä olisin seurannut, kuinka maisteri työntyisi herttaiseen pikku vaimooni ja naisi rytmikkäästi pillua. Tavallaan tämä mielikuva piristi avioelämäämme niin että jätimme pois ehkäisyn. Vielä samana kesänä hedelmöitin vaimoni uudelleen.

      Minä vieläkin palaan siihen kiihottumiseeni saunan lauteilla. Se oli niin voimakas tunne. Pääni puhki olen yrittänyt miettiä, miten saisin vaimoni houkuteltua tämän ahnaan, isokaluisen uroksen käsittelyyn. Maisteri käy meillä tänäkin kesänä. Saunotaan, ja vaimo ujostelee pimppaa. Sitten jäädään maisterin kanssa kahden ja minulla paukahtaa pystyyn. Maisteri katsoo järkyttävää tilaani ja kysyy, eikö onnistu. Ei, minä vastaan, ei onnistu.

      • apu

        Kuulehan Vaan!

        Sun kannattaa sanoa sopia sen maisterin kanssa niin, että maisteri antaa vaimosi yllättää hänet runkkaamassa-vaikkapa vessassa yöllä: pyydä vaimoasi hakemaan sinulle vettä tms. Mennessään vessaan vaimosi kuulee tai/ja näkee maisterin runkkaavan hitaasti ja hokevan vaimosi nimeä...ja jatkavan vaikka vaimosi näkee... VOI OLLA, ettei vaimoasi vielä silloin onnistu viettelemään (-mutta eihän sitä tiedä...),
        mutta siitä jää kiimainen näky vaimollesi mieleen...siitä on hyvä jatkaa...:) tai vaihtoehtoisesti yöllä vierashuoneessa: Maisteri pitäisi hieman valittelevaa ääntä..runkkaisi tai valittaisi kipua. Vaimosi varmaan pyytäisi sinua käymään maisterin luona, mutta sinä sanot, että vaimon on mentävä, ja tehtävä mitä maisteri pyytää. Ja maisterihan tietää, mitä pyytää...:)
        -nämä vain muutamia esimerkkejä siitä, mitä mielikuvituksella saa aikaan:)

        Annapa palautetta minulle osoitteeseen
        [email protected]
        tai palaa sitten myöhemmin asiaan siitä, onnistuiko homma.

        Acer


    • mulle

      kun yks ilta huomasin, että kun hyväilin vaimoani rinnoista, L-koodia katsellessa, hän alkoi sanomaan, että olisi hänen mielestä jos olisi kaksi miestä imemässä hänen isoja rintojaan. No, mullahan alkoi seisomaan heti, mutta en jättänyt asiaa siihen, ja alkanut riisua heti vaimoani nussittavksi, vaan jatkoin sanallista rietasteluani-ensimmäistä sellaista. L-koodin vaikutuksesta sanoin ensin, että mitä hän tuumisi, jos mukana olisi kanssani nainen imemässä hänen rintojaan. Sitten sanoin, että jos se nainen olisi domina, minä varmasti joutuisin dominan käskystä pois, ja hän pitäisi vaimoni itsellään kokonaan, hyväilisi häntä joka paikasta... Sitten aloin puhumaan vieraasta miehestä, joka puristelisi vaimoni rintoja ja työntäisi sormensa hänen pilluunsa. Jos vaimoni kuunteli siinä tarkasti, hän olisi varmasti tajunnut, että olin sanomastani todella kiihottunut...Ei kestänyt kauaa, niin vaimoni tuli kädelleni, ja sitten hän imi mulle kunnon orkut... Onkohan minussa aisankannattajan vikaa, kun näin ajattelin vieraan miehen tekevän, ja minua kiihotti moinen? Neuvoja siis, kiitos!

      Romi

      • Teknikko

        Hei Romi,

        neuvojako pyysit? Että onko sinussa “aisankannattajan vikaa“, kun sillä lailla ajattelit vaimostasi ja vieraasta miehestä, ja “kiihotti moinen“?

        Kyllä kai niin voi sanoa. Se on sitten eri asia käyttääkö sanaa “aisankannattaja“ vai esimerkiksi “napalanko“. Meillä vaimo käyttää tuota jälkimmäistä, ja kyllä se käy minullekin. Se on vanha suomalainen sanonta. Langokset ollaan siis Göran ja minä. Saman naisen napaa hierottu.

        Muuten sinun vaimosi tuntuu olevan samaa tyyppiä kuin minunkin. Ei siis kovin kavahda. Nyt kun tämä meidän juttu on löytänyt uomansa, vaimo suorastaan odottaa vierastamme. Nyt kesällä vielä mennään mökille, olen sen varannut niinä päivinä käyttöömme, niin että siihen tulee vielä sekin lisä, kesälisä.

        Työtehoa tämä parantaa valtavasti, ja ilmapiiriä. Niin minä sitä vaimollekin perustelen. Että kirjanpidollisesti tämä on tuottavaa kulutusta. Se taas on semmoinen Göranin ja minun välinen vitsi.

        Että jos sinussa Romi on aisankannattajan vikaa, niin on minussakin. Minä aivan vapisen, kun ollaan siinä vaiheessa, meillä tai kesämökillä. Lapset on nukkumassa ja Göran on paljastanut jaloimman elimensä. Aisa vaappuu jykevänä, ja voin aavistaa, mitkä on miehen tunnot. Onhan ne minullakin. Ja iki-ihana vaimoni on valmis ottamaan rakastajansa elimen sisäänsä.

        Niin kuin sanoin, aivan tärisen.

        Ja sitten se toinen hetki, kun vaimo saapuu käsittelystä. Hänet on tyydytetty, olen kuullut orgasmivoihkeen, ja nyt hän haluaa “lempiä oman kultansa“. Suutelen häntä suulle ja liu’utan odotuksesta kipeän jäseneni sisään. Vaimo vastaa suudelmaan ja imeytyy liukkaalla, nussitulla vitullaan kaluni varteen. Noin hän puristaa Göraninkin kikkeliä, ajattelen. Ottaa vastaan tämän svenskiä miehistä voimaa.

        “Yhdyitkö intohimoisesti“, kysyn vaimolta, ja vaimo vastaa iloisesti, että “yhdyin“.

        Vaimo on innostunut hyväilemään Görania myös suullaan. Se aluksi inhotti minua, kun se ei ole meilläkään tapana, ajatus Göranin mulkusta vaimon suussa, terskan ja esinahan maku. Mutta nyt hyväksyn senkin.

        “Vuotiko Göranilta runsaasti“, kysyn, ja vaimo vastaa, että “vuoti“.

        Niin vuoti samassa minultakin, ruiskin riemukkaasti entisen sekaan. Että kai minä aisankannattaja olen, Göranin lanko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      Yleistä iskelmämusiikista
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe