Innostuin tästä Therian jutusta, olen 30v yh äiti 13v adoptio pojalle..haluan että hän identitoituu koiran kanssa. Ei itse olisi halunnut, mutta hän on minun käskyn alla vielä 5 vuotta ja tekee mitä.minä.haluan. ostin hänelle naamarin ja hännän, annan Ruuan ja veden lattialle kuppiin, käsittelen kuin koiraa. Haluan että.hän on tyttökoira Milla. Hoksasin että hänen pippelistä saadaan aito häntä kun vedetään taaksepäin. Olen terskaan kiinnittänyt kuninarun jolla voin vetää taakse ja joka päivä enemmän. Jotta kasvaa pituutta nyt on 14cm mutta se pitää saada 40cm pituiseksi asetin varteen pienen sähköjutun joka heiluttaa tätä häntää. Pojalle tuli pissaamis vaikeuksia. Mutta eihän hänmällä pissata ja kun saadaan mittaan, ajattelin että.sit vois typistää sen
Kasvatan pojasta koiraa
Anonyymi-ap
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185