Fatim katuu, ei kaikki lieksalaiset ole runkkareita, vain noin 97% on avaa Diarra asiaa.
Fatim Diarra pyytää käytöstään anteeksi
43
486
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko on kaappinatseja ?
- Anonyymi
ihmissyöjä on puhunut
- Anonyymi
Eihän sen tarvitse pyytää anteeksi, kun on itse kuitenkin talipallo.
- Anonyymi
Ihminen on sellainen miten hän käyttäytyy.
Fatima on mätäpaise.- Anonyymi
Miten niin, juuri katui ja pyysi anteeksi pahoja puheitaan lieksalaisista!
- Anonyymi
et taaskaan tajua
- Anonyymi
Fatim on tehnyt uutterasti töitä suomalaisten ja yhteikuntamme eteen, ja te vaan hakutte Diarheaa!
- Anonyymi
Fatim 🥰
Fatim pitäisi saada tänne kaupunginjohtajaksi! Me persut tuemme täysin Diarheaa!- Anonyymi
Myös me Lieksan työttömät tuemme Fat iman valintaa lieksan pomoksi!
- Anonyymi
Fatim on hyvässä lihassa, ah mitkä muhkeat muodot 💖
- Anonyymi
🤐🤐🤐
- Anonyymi
On ihan kuin talipallo.
- Anonyymi
Heräsin juuri kauheaan ribuliin 😵💫
- Anonyymi
Paljonkohan toi painaa?
- Anonyymi
330kg
- Anonyymi
😂😅🤣
- Anonyymi
Olen tehnyt pitkän ja mittavan uran Fatimina, nyt olen lihava työtön 🧍
- Anonyymi
Fatima sanoi pahasti minä haluan olla runcccari 😭
- Anonyymi
Onko Fat imalla oikeus olla Suomessa? Pysyvä oleskelulupa? Vai määräaikainen?
- Anonyymi
Ainakin kotinsa oli kuin kaatopaikka.
Asuu ukkelinsa kanssa, ukkeli käy myös työssä, ei lapsia.
Miten ihmiset viihtyvät niin sotkuisessa kodissa? Kaksi laiskaa ja lihavaa, ei jaksa, ei viitsi.
Kaikki voimat menevät Fatilla leukojen louskuttamiseen ja sonnan suoltamiseen. Menisi omaan maahansa ja hoitaisi siellä asioita, vai onko siellä jo kaikki täysi kymppi?
Kaikenlaiset moottoriturvat äänestetään k.edustajiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin kotinsa oli kuin kaatopaikka.
Asuu ukkelinsa kanssa, ukkeli käy myös työssä, ei lapsia.
Miten ihmiset viihtyvät niin sotkuisessa kodissa? Kaksi laiskaa ja lihavaa, ei jaksa, ei viitsi.
Kaikki voimat menevät Fatilla leukojen louskuttamiseen ja sonnan suoltamiseen. Menisi omaan maahansa ja hoitaisi siellä asioita, vai onko siellä jo kaikki täysi kymppi?
Kaikenlaiset moottoriturvat äänestetään k.edustajiksi.voiko löysältä lihavalta vihervassarilta mitään muuta odottaa kuin paskaista kämppää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voiko löysältä lihavalta vihervassarilta mitään muuta odottaa kuin paskaista kämppää.
Rumia puhuu Fati mutta silti työmiäs tarpeensa häneen tekisi, jos perille asti löytäisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumia puhuu Fati mutta silti työmiäs tarpeensa häneen tekisi, jos perille asti löytäisi
Läskiä joutusi ensin kääntelemään tavaran edestä kuin karjalaisen sivuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä rasvapoimuissa muhii matoja ja toukkia, sienikasvustoa vahvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se siitä hyvä että sama mihin poimuun tökkisi!
Nyt kun on talvi tulossa, löytyisi käyttöä ravinnonlähteeksi linnuille. Esimerkiksi talitintit ja tikat hakkaisi niin perkeleesti tuollaistas läski- eli rasvakasaa. Olisi edes jotain hyötyä.
Nuo raadonsyöjälinnut mahtanee lentää perässä ja ahdistella fatimaa jo nytkin kun huomaavat sen jossain liikkuvan.😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä rasvapoimuissa muhii matoja ja toukkia, sienikasvustoa vahvaa.
Hepinpää alkaisi välittömästi homehtua pois vedettyä.
- Anonyymi
Tää tirrako Lieksalaisia syytti lapsiin sekaantuviksi ja runkkareiksi?Tyypillinen läskikommari.Taitaa itse olla ransu vai liekkö riisimikkosen salarakas morsian.
- Anonyymi
Hän juuri...
- Anonyymi
Fatima voi mennä takaisin savimajaan ja lakata syömästä insestihakkaajien ruokia. Tekis sulle hyvää.
- Anonyymi
Fatim on parasta A ryhmää
- Anonyymi
Tatti heilumaan!
- Anonyymi
paljas tattini on ollut FATiman pinpissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paljas tattini on ollut FATiman pinpissä!
JÖSSES!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JÖSSES!
Vatima 320 kg, silkkaa laardia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vatima 320 kg, silkkaa laardia.
Ota virkaanvihkimisessä uhrattavasta pässistä sen rasva, rasvahäntä ja sisälmyksiä peittävä rasva, maksan takalohko, munuaiset ja niiden ympärillä oleva rasva sekä oikea reisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota virkaanvihkimisessä uhrattavasta pässistä sen rasva, rasvahäntä ja sisälmyksiä peittävä rasva, maksan takalohko, munuaiset ja niiden ympärillä oleva rasva sekä oikea reisi
Lämmin kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämmin kiitos!
Kiitos, olen 49v mies eikä nyt itketä yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, olen 49v mies eikä nyt itketä yhtään.
Lämmin kiitos, kiitos vielä kerran, kiitos.
- Anonyymi
Fatima julistaa Lieksalaisille
--ainoa syy muuttaa maalle on insesti ja maalla ei kukaan kuule, kun vaimo huutaa apua-- - Anonyymi
Keitä ne 3% on, jotka EIVÄT ole runccareita? 🤔
- Anonyymi
Minä kuulun siihen 3% joukkoon 🙋♂️
- Anonyymi
Sanoisin että ON Petollinen!
- Anonyymi
En peru puheitani.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157