Miksi virkavalta ei puutu Kuhmon katurallin lopettamiseksi..vaarantavat yöllä töistä ja muutenkin yöllä liikkuvien kulkemisen. Muualla tähän puututtaisiin...,"vauhtiesteitä ' kainuuntielle tms.
Kuhmon katuralli
19
1815
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä! Kyllä pitäs poliisien puuttua yö ralliin.
- Anonyymi
Myös samaa mieltä! Kaaharit kuriin!
- Anonyymi
Meillä rusakot sytyttelee iltaisin liiketunnistimella olevia valoja. Rusakot kuriin.
- Anonyymi
Venäjällä ovat perustaneet kansanmiliisijoukkoja. Voisi olla hyvä ratkasu rajan tällekin puolelle, onhan meillä vielä kuitenkin sen verran hirviporukoita ja torrakoita.
- Anonyymi
Vanha perinne on siis vieläkin hengissä. Itse ajelin -70 luvulla p-rallia samoissa maisemissa ;)
- Anonyymi
P-ralli ...siinä käsittääkseni ajellaan jotakuinkin nopeusrajoitusten mukaan.Katurallissa vauhti moninkertainen. Vastaantulijoita voi keskustassa olla kaksi rinnakkain..ja vauhti sanoin kuvaamaton. Jos tästä selvinneenä ..jotenkin väistäneenä ..selviät ja ilmoituksen teet..ensimmäinen kysymys saitko rekisterinumeron..sitten tehtävä rikosilmoitus...jotenkin vaikuttaa ettei kukaan ole asialle mitään tekemässä. Eikä asia ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Poliisit nukkuu yöllä, joten he eivät voi vahdata katurallia.
- Anonyymi
Onko Kuhmossa katuja?
- Anonyymi
Ei ole! Siirtymä uria on!
- Anonyymi
Vanha pilis pitäisi palauttaa katukuvaan, oi sitä väen määrää kaupungilla viikonloppuisin.
- Anonyymi
Piliksestä pitäisi tehdä kansalais- velvollisuus
- Anonyymi
märise märise
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!
- Anonyymi
Jaxu haleja
- Anonyymi
onhanse näin tiheään asutussa suurkaupungissa ihan kamalaa jos auto menee ja viellä yöllä ,Ihankauheaa!!!!!
- Anonyymi
Onko sellillä tästä kommentoitu?
- Anonyymi
Sen verran, jotta santsi kuppi kahvia piti hakea, ku alkoi suuta puhuminen kuivattamaan.
- Anonyymi
Antaahan pojat harjoitella maaliskuussa ajetaan pitkästä aikaa Kuhmossa ralli🏁🏁
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452408
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541629Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311598- 651304
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451299The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2521083- 156956
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58869Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21866