Pönttövuoren tunneli myynnissä

mihinkähän sitä voisi käyttää?

22

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tunnelin päässä näkyy edes vähän valoa, sillä voisi olla käyttöä valtioneuvostolle.

      • Näkyy valoa, koska se on aivan suora.
        Molemmissa päissä kalterit, mutta toisessa päässä on kaltereissa miehenmentävä aukko.


    • Anonyymi

      Tunnelista pääsee Punkaharjun Hotellille, joka on myynnissä.

      • Ei siitä pääse kuinyhteen suuntaan, kiskotkin on otettu pois :)


      • Anonyymi

        Pönttövuoren tunneli on Punkaharjullako? 1970-luvulla lomailtiin mökissä Kultakiven leirintäalueella, sekin on täysin hylätty nykyään ja alennustilassa, mihinkä asiakkaat katos?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pönttövuoren tunneli on Punkaharjullako? 1970-luvulla lomailtiin mökissä Kultakiven leirintäalueella, sekin on täysin hylätty nykyään ja alennustilassa, mihinkä asiakkaat katos?

        Eikös se ole Lievestuoreella?


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ei siitä pääse kuinyhteen suuntaan, kiskotkin on otettu pois :)

        Kyllä sen läpi pääsee molempiin suuntiin. Muutaman kerran olen tuon tunnelin läpi junalla mennyt silloin kun siitä vielä juna kulki ennenkuin uusi tunneli avattiin viereen.

        Jos minulla olisi rahaa se ostaa tietäisin mitä sille tekisin. Ideaani en kuitenkaan aio kenellekään paljastaa :)


      • Anonyymi

        Missä kuvittelet tämän tunnelin olevan? Ei ole lähelläkään Punkaharjua vaan Lievestuoreella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kuvittelet tämän tunnelin olevan? Ei ole lähelläkään Punkaharjua vaan Lievestuoreella

        Joku heitti et siitä pääsee Punkaharjun hotelliin, ymmärsin sen olevan sen takia lähellä Punkaharjua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen läpi pääsee molempiin suuntiin. Muutaman kerran olen tuon tunnelin läpi junalla mennyt silloin kun siitä vielä juna kulki ennenkuin uusi tunneli avattiin viereen.

        Jos minulla olisi rahaa se ostaa tietäisin mitä sille tekisin. Ideaani en kuitenkaan aio kenellekään paljastaa :)

        Onhan siitä tietrysti kulkenut liikenne molempiinsuuntiin. Luin kuitenkin juuri että pääsy olsi suljettu kaltereilla molemmista päistä, ettei asiattomat menisi sinne, mutta että toisessa päässä onkalterissa miehenmentävä aukko ja että siellä olisi käynyt joitain geokätkeilijöitä.

        Miten olisi ostaa se ja vuokraa sitä ravebileiden pitopaikaksi?


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Eikös se ole Lievestuoreella?

        Ei, vaan Laukaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku heitti et siitä pääsee Punkaharjun hotelliin, ymmärsin sen olevan sen takia lähellä Punkaharjua.

        Helsinki-Vantaa lentokentältäkin pääsee Punkaharjulle.


    • Anonyymi

      Oho !!!

      Miten janarit nyt pääsevät stadiin ???

      • Anonyymi

        Uusi tunnelihan rakennettiin siihen viereen ja junat kulkevat siitä


    • Anonyymi

      mitä se on pakkoruotsiksi Paloma

      tunnaberg
      fatberg
      toalettstolberg
      enfaldigberg
      dumberg
      korkadberg

      entä espanjaksi
      montana /cumbre de barril / cuba
      de debiles tontos idiotas

      • En osaa valita noin monesta hauskasta nimiehdotuksesta :

        Dumberg?
        Monte de Idiotas?
        Tai sitten Mustanaamion inkkarikaverin kunniaksi Monte Tonto?


    • Anonyymi

      Kait siitä voisi rakentaa ydinsuojan?

    • Anonyymi

      Putin ostaa sen aseidensa varastointia varten

    • Anonyymi

      Persut asuu sen takana. Pönttövuoren tunneli on henkinen tunneli.

    • Anonyymi

      Tunnelin voisi siirtää Turun tunnin junaradalle. Valmis tunneli on aina halvempi kuin uuden tunnelin tekeminen.

      • Anonyymi

        Opposition säästöehdotus?...heh...


    • Anonyymi

      Bulvaani ostaa sen Vladimirille. Tuon myyminen on suuri turvallisuusriski.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe