Olen 49-vuotias ja ihoani on alkanut välillä kutisemaan ihan kauttaaltaan. Enimmäkseen selästä, käsivarsista ja kasvoista. Mitään ihottumaa ei ole, enkä ole millekään allerginen. Syyhyä tämä ei myöskään ole. Välillä kutina laantuu, mutta palaa uudelleen kosteusvoiteista huolimatta.
Lueskelin sitten internetin ihmeellisestä maailmasta, jotta myös ihon kutina voi olla vaihdevuosioire. Onko muilla samanlaisia kokemuksia, että vaihdevuosissa olisi alkanut iho kutista? Oletteko saaneet apua kutinaan? En voi sanoa, että tämä vielä häiritsisi elämää kovin paljon, mutta ärsyttävää on.
Iho kutisee kauttaaltaan
5
1275
Vastaukset
- Anonyymi
Tälläkin samaa.Taipeissa oli pahat kutinat Iho muuttui ,raapiminen joku tummaksi,nyt parannut.Lievää kutinaa jäi kutina alas,kirvely...
- Anonyymi
Ap on nimimerkillä " janoinenmisu " , tarkoittaako ehkä alkoholin käyttäjää ?
Jos alkoholi on kuvioissa, mahdolliset maksavaivat voivat myös aiheuttaa kutinaa. - Anonyymi
Vanhempana nahka kuivuu, ihovoiteetpeliin, niin helpottaa.
- Anonyymi
Aqua kosteusvoide ja pesemiseen dove kehosaippua.
- Anonyymi
Minulla on alkanut 70-vuotiaana olla kovaa kutinaa paikka paikoin. Olen joutunut rintaliivien taakse laittamaan jatkoa kuminauhaa, että hiertyminen helpottaisi. Kaikki, mikä hiertää, nilkkasukissakin suut. Sukat on usein minulle hyvät, kun ne ovat kuluneet käytössä, silloin ne on löystyneet.
Olen kokenut hyvänä Bepanthen SensiCalm-voiteen, jota saa apteekista. Se on paikallisesti käytettävä.
Ihon pesuun yritän löytää hoitavia suihkusaippuoita. Sitten on koko vartalo rasvattava vartalovoiteella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648