Jokaisessa tansseissa käyvän naisen osa.
Siirtymänopeus naisterivissä noin 0,5 - 1 metriä vuodessa. Vauhti riippuu siitä kuinka nopeasti rupsahtaa
Nirppanurkasta kohti mummonurkksa
8
297
Vastaukset 8
- Anonyymi
Miehillä menee vielä lujempaa. Kaljamahat sen kun kasvaa, kaljua ilmaantuu, jäsenet jäykistyy ja sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta.
- Anonyymi
Ja sitten vielä se haju ja hajuvana.
- Anonyymi
Onneksi minulla riittää nuoria tanssijoita, ei vanhoja mummoja jaksa vetää perässä.
- Anonyymi
Naisilla se tanssitaito on plussaa.
- Anonyymi
Kiitos, joku positiivin ihminen tällä palstalla.
- Anonyymi
100 naista 10 osaa tanssia, muita saa opettaa, jos on kauniita.
- Anonyymi
Jos nainen vähärasvainen harrastaa liikuntaa ja syö terveellisesti tuo siirtymisnopeus voi tippua 20-30 cm per vuosi kohti mummonurkkaa.
Jos nainen löysälihainen läski liikkumaton epäterveellistä ruokaa vaihti voi olla jopa1-2 metriä per vuosi poispäin nirpasta.- Anonyymi
Kyllä se pitäisi sinun olisi pitänyt tajuta jo ajat sitten, että mainitsemassasi nurkassa naiset ovat aina olleet erikoistuneita haksahtamaan typeryksiin, joista yhä suurempi osa on nykyisin sitäpaitsi ueaan kertaan palautettuja postimyyntisulhasia siihen vedoten, että ne eivät ollenkaan vastanneet postimyyntiluettelossa annettuja tietoja koskien värejä ja kokoja.
Ei siis ole mikään ihme, että kaltaisellasi järkitanssimiehellä on ollut hirvittäviä vaikeuksia kontaktoida mainitsemassasi nurkassa oleskelleita, typeryksiin erikoistuneita naisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475