Tena vaippa

Anonyymi-ap

Pitäis varmaankin valumat pepusta hallinnassa. Kun on saanut kunnolla useamman miehen lastit peppuun . Haluaisi kokeilla myös tummat

4

1088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerran nuorena poikana sain vanhemmalta mieheltä kunnon spermalastin mun peppuaukkoon. Pyyhin sen jälkeen nenäliinalla sitä kuivaksi ja tuntui vähän sieltä kostealta ja hieman ärsytti sitä . Eikä ihme kun ukko pisti parastaan ja kunnolla kanssa. Kerrankin hänellä oli oiva tilaisuus panna nuorta poikaa ja kunnolla. Mä annoin kuitenkin luvan käyttää mua vähän seksuaalisesti hyväksi. Se on mun asia ja olihan se aika jännää kokea vanhemman ukon kiimaa, mutta myös hämmentävää jotenkin. Siitä oli todellakin noloa puhua silloin eikä mun vanhemmat ole koskaan saaneet tietää siitä. Olin hyvin kiltti poika ja välillä vähän ujokin. Sellaiset ovat kieltämättä hyviä saaliita vanhemmille miehille . Mutta minä en ollut onneksi uhri vaan halusin myös sitä, tulla raiskatuksi positiivisessa mielessä. Ja kun meidän ikäero oli todellakin aika iso niin tuo "raiskaus " tuntui jotenkin aivan erityiseltä. En ole koskaan kokeillut tena-suojia mutta ne kiinnostaisi mua kovasti. Haluaisin kokeilla myös vauvan vaippoja kireitten farkkujen alla ja liikkua niissä kaupungilla niinkuin vauvat ja vaippaikäiset lapset. Voishan se olla jännää jos vähän farkuissa pullottaisi tai sitten voisi tuntua myös hieman nololta kun toinen ajattelee että minä käytän vaippoja. Asialla on monta puolta.

• Anonyymi

Terveysside o rìttänyt yleensä.

• Anonyymi

Pistä tampax:)

• Anonyymi

Kokeile tamppoonia; itse mitä perähuuhtelun jälkeen tunkenut hetkeksi tamppoonin takapuoleeni ja about 30-45min antanut olla, niin sieltä ei ole tullut mitään ylimääräistä. Toki minulla on sängyllä varmuudeksi kaksi pyyhettä päällekkäin kaiken varalta. Sitten kertakäyttö käsine liukkarin kera pyllyyn ja tapauksesta riippuen pientä anustappia, -hieromasauvaa tai iso lasipullo kondomin kera. Hyväksi venyttäjäksi havainnut sellaisen puhallettavan anustapin, joka siis laajentaa hetkeksi paikkoja. Sillä jonkin aikaa.. .
      Ratsastin eilen iso lasipullo takapuolessa ja, kun se hieroi eturauhasta kivasti, niin orgasmi oli sitten järisyttävä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      184
      5052
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      24
      4453
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      257
      3034
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2922
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27