Vielä kerran ISS

Lueskelin aiempia viestejä ISS:stä. Olen hakemassa töihin ISS:lle.
Onko ISS muka niin huono työnantaja kuin täällä tulee ilmi? Eikö ISS:ssä muka ole mitään hyvää?
Kertokaa mielellään hyviä kokemuksia noiden negatiivisten lisäksi, kiitos.

10

3458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

Mistäpä kertoisi..kun niitä ei ole!!

• keikkari

Minulla ei ainakaa ole huonoja kokemuksia Iss:stä
      Aivan ihana boss Arja työ ja asiakkaat upeita ainoo harmi että kohteeni lopetti toimintansa siinnä muodossa ja niin loppui minunkin työni

• Pauligue

Ei voi antaa yleispätevää vastausta millään tähän viestiin. Olen itse ollut 1,5 vuotta ISS:llä ja olen aika lailla tyytyväinen. On meilläkin työyhteisössä yksi aivan perseestä oleva nainen, joka "tasoittaa" työpäiviä niin ,ettei tarvitsisi maksella niin paljon ylityökorvauksia mutta jäi siitä vastikään kiinni. Muut toimiston pomot on todella upeita tyyppejä, eikä niiden kanssa tarvitse mistään kättä vääntää. Välissä vain tuntuu, että tuon samaisen naisen kanssa pitää osata TES ulkoa, koska ei ainakaan ämmä tunnu osaavan sitä pätkääkään.... Mutta tosiaan. se on aina paikkakunnasta kiinni ;). Mut summa summarum: Upea pomot (sitä yhtä lukuunottamatta) ja aivan ihanat työkaverit. Eli minulla ei ole ainakaan kauheasti mitään pahaa sanottavaa. Puolensa pitää vain osata joskus pitää....

• Olen nyt työskennellyt kohteessa pari viikkoa. Työvuoroja on tullut lisää. Tuntuu että muut kesätyöntekijät jättävät työpaikkansa niin minua sitten pyydetään tekemään vuoroja.
      Minusta ihan hyvä piristys akuuttiin rahapulaan. Palveluesimies on kiva, samoin kuin esimieheni.

• löytyy hyvää

Mä ainakin saan parempaa palkkaa ku mitä lupas ISS:n kilpailijat.Jokainen työ on luokiteltu palkan suhteen erikseen ja sen olen saanut mitä on luvattu.Esimies ja ohjaajat ovat todella joustavia ja minä myös joustan puolestani silloin kun pyydetään.
      En voi kyllä valittaa mistään.

• anccu

moi aloitin juuri iss.illä ja sain kuukausi palkakksi 1480eur heti ei ole kokemusta ja karensi aika on vain noin 2 kk enää jäljellä sitten olen vakkkari ei se niin huono paikka ole pitäää vain olla kova kovaa vastaan

• amber

Missä muka noi paljon saa kkpalkkaa? Tarkoitit varmaan 2kk karensiajalla, koeaikaa. Mitä aluetta/alueita siivoat? Vai onko tää sairaalassa tapahtuvaa siivousta laitoshuoltaja nimikkeellä, paitis sairaaloihin ei kyllä oteta kouluttamatonta, ellei sitten suhteilla pääse.

• astronauttiko

Vai ihan olet hakenut töitä ISS:iltä?! Miksi sitten kirjoitat siivouspalstalle? Sinunhan pitäisi kirjoittaa avaruus- ja astronauttipalstalle.

ISS=International Space Center.

• Mielikuva tässä

Sana herättää mielessäni kuvan koiran oksennuksesta (haju sisältyy hintaan).

• Nimetön

Itse menin ISS Elintarvikehyginialle 2002 ja lähdin sieltä 1,5 vuotta myöhemmin kun pomo oli mitä oli ja muutenkin työ ympäristö oli huono.. Menin Engelille ja sitten melkein saman tien ISS osti engelin ja taas oltiin samassa talossa mutta esimies oli toinen ja hän oli kyllä hyvä esimies.. nyt olen tosin taas lähtenyt ISS:ltä, mutta aivan eri syistä kun ensimmäisellä kerralla.. että suosittelen lämpimästi ISS:sää työnantajana.. kaikki riippuu millaisen esimiehen saat :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      119
      3611
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2940
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2638
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2253
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      363
      1889
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1840
    8. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      13
      1791
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1738
    10. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      51
      1616
    Aihe