Koska saatte nitomakoneen kuntoon? Lehti on nyt kasa irtoarkkeja jotka eivät pysy lehtenä.
Etelä-Suomen sanomat
13
613
Vastaukset
- Anonyymi
Ite luen vaan diginä. Alkaa olla vanhanaikasta jo nuo painetut lehdet.
- Anonyymi
Mitä maksaa diginä lukeminen ?
- Anonyymi
Ei varaa enää korjata nitojaa kun ihmiset ei tilaa paperilehteä johtuen siitä että hesarissa paremmin paikalliset uutiset Lahdestakin, kuin nykyisessä etlarissa jonka uutiset suoraa kopiointia toisilta mutta ainakin vuorokauden myöhässä.
- Anonyymi
Uusi Lahtikin tulee nykyisin nidottuna. Ja Lahden Seudun Sanomat.
- Anonyymi
Sunnuntain lehti tuli nidottuna mutta tänään maanantaina taas irtoarkkipainoksena.
- Anonyymi
Oma pikkunitoja ei ylety nitomaan kuin vajaan sentin päästä yläö ja alareunasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma pikkunitoja ei ylety nitomaan kuin vajaan sentin päästä yläö ja alareunasta.
Itsepalvelu.
- Anonyymi
Jokohan lauantain lehti huomenna raaskitaan nitoa vai vasta sunnuntain?
- Anonyymi
Jäi näkemättä kun lauantain lehteä ei tullutkaan.
- Anonyymi
Palvelu huonontunut. Lehti jäi tulematta ja botti lupaa toimittaa lehden huomenna.
- Anonyymi
Taas alkoi arki ja nitomattomat lehdet. Lauantain lehdessäkin oli niittien reiät muttei niittejä.
- Anonyymi
On sinulla murheet. Ennen lehti oli isompi eikä niittejä. Silloin oli hyvin. En kyllä kaipaa niittejä nykyiseen tabloid kokoonkaan.
- Anonyymi
Ylihuomenna saa taas lukea niitillisen pyhälehden ja huomenna lehden jossa on niittien reiät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512