en tiedä onko tää oikea aihealue, mutta mua panettaa ihan hirveesti, enkä tiedä miten tyydyttää mun himot! Oon oikeesti tosi pelästynyt mun ajatuksista, ku mietin panemista koko ajan :D ja oon vielä tyttö ja vasta 14. Kiitos jos autatte!
PANETTAA! !!!
12
576
Vastaukset
- Anonyymi
No jos sä löydät jonkun kivan pojan niin ihan hyvin voit harrastaa seksii kuhan hoidatte ehkäsyn kuntoon.
- Anonyymi
Haluisiks tutustuu oon 15v poika
jos sul on kik tai ig nii laita viestii
kik:joku.tuntematon600_
ig:jappeyt74- Anonyymi
Yes lähetin sulle kik viestii ;D
- Anonyymi
Kik.minavain1234567890
Täältä löytyisi myös apua 😉- Anonyymi
Minkä ikäinen oot? :)
- Anonyymi
Käykö kuustoista Vera poika?
- Anonyymi
Piti lukea vee mutta autocorrect 🤦♂️🤦♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti lukea vee mutta autocorrect 🤦♂️🤦♂️
Hehe, vois käydäkin, koska täytän 15 pian ;D
- Anonyymi
On täysin normaalia, että 14-vuotiaana on seksi ja siihen liittyvät asiat koko ajan mielessä.
Moi jos sä haluut jutella asiasta mun kaa ni ädd snäp: cyberchiller.
Oon 15 v poika.- Anonyymi
Jos aloittajan kalenterista löytyis vielä tilaa vartin verran jossain välissä, niin täällä ois kohta 16v poitsu ja ajatukset on jokseenkin yx yhteen sun vastaavien Kaa😘
- Anonyymi
Eihän vartissa ehdi tekemään yhtään mitään, taidat olla aika kokematon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428