Subbari ei soi

Anonyymi-ap

Osaisko joku auttaa kun Mulla on 712d d2 subbari ja 1.1500d irinium pääte mutta jostain syystö ne ei soi. Vahvistimessa palaa poweri vihreänä ja tulee 12volttia herätteelle ja plussan ja miinuksen väliin. Kytkin elementin 2x2ohm yhteen ohmiin eli kummankin kelan plussat tuli vahvistimen plus ja miinukset miinukseen ja mittasin vielä että tulee yksi ohm. radion kytkiessä päälle joka on pioneer 2din kuuluu subbarista pamahdus mutta ei soi vaikka sieltäkin on laitettu subbarille "on" asento. Illalla sitten kaupassakäydessä huomasin että radion Bluetooth ei toiminut oikein, puhelut yms näkyi mutta wn voinut soittaa musiikkia bluethootilla. Missä voinee olla vika.

Iso kiitos sille joka osaisi auttaa

3

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkista sen radion/soittimen kaiuttimien asetukset. Ne pitää olla niin, että soitin ohjaa matalat taajuudet subbarille. Kotilaitteissa usein pitää muiden kaiuttimien olla asetuksessa "small", jotta bassot ohjautuu subwooferille. Myös mahdolliset suodinasetukset pitää tsekata. Soittimen ohjekirja auttaa. Löytyy netistä, jos ei oo paperisena.
      Tuo Bluetooth kannattaa parittaa uudestaan ja tsekata puhelimesta, että on paritettu ja yhdistetty. Kokeile ottaa ne puhelut pois puhelimessa sen soittimen osalta Bluetooth asetuksissa. Tarkista mediaa toistettaessa, että toistava sovellus ohjaa sen Bluetoothiin eikä muuhun kohteeseen. Sovelluksen asetuksista mahdollisesti tämä löytyy tai puhelimen ääniasetuksista. Kokeile toista sovellusta, jos ei toimi.

• Anonyymi

Sain toimimaan mutta sitö mietin ettö vaikuttaako se kun rca vahvistimen päihin tuli tosipieniä lukemia ac yleismittarilla siihen subbarilla soimiseen kun pitöö olla volumet puhelimesta täysillä ja matkasta 30 ja gain täysillä että soi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain toimimaan mutta sitö mietin ettö vaikuttaako se kun rca vahvistimen päihin tuli tosipieniä lukemia ac yleismittarilla siihen subbarilla soimiseen kun pitöö olla volumet puhelimesta täysillä ja matkasta 30 ja gain täysillä että soi.

Onko subbarin vahvistimen tasot oikein? Sieltä pitää ruuvata ne tasot kohdilleen, jolloin subwoofer soi oikealla voimakkuudella muihin kaiuttimiin nähden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1413
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1057
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      971
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      918
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      820
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      758
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      744
    Aihe