Naurettavaa miten on hidasta

Anonyymi-ap

Onko tää DNA näin onneton. Juuri mittasin nopeuden ja näytti 0.76 Mbps. Tilattu on rajaton 600M netti,, mutta näillä 0.76 Mbpe nopeuksilla silti mennään.

8

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhelin vai mobiililaajakaista yhteys? Missä päin Suomea?

• Anonyymi

Ihan tyypillistä mobiililaajakaistalle. Nopeudet voi vaihdella rajusti koska siihen vaikuttaa asiakkaiden määrä kyseisellä alueella, keli, sijainti jne..

• Anonyymi

Kokeilepa vaihtaa Teliaan. Itellä myös kokemusta tuosta, että DNA:n liittymässä netti on hidas, mutta Telialla toimii nopeasti. Samassa sijainnissa kumpaakin liittymää käytetty.

• Anonyymi

Nopeuksiin vaikuttaa sijainti, tukiasemien käyttäjämäärät, käytettävä päätelaite jne. Itse kokeilin yhdessä kohtaa Teliaa, ja se oli ehdottomasti hitain ja ongelmallisin. Itsellä ollut DNA jo useamman vuoden, eikä ole ollut mitään ongelmia.

• Anonyymi

Tossa on kaikki pielessä, olisko katvealue?

• Anonyymi

DNA teki määräaikasen omistajan netille sen mitä voi odottaa, puolessa välissä sopimuskautta rajoitti up-kaistan ja down-kaista toimii oikein vain steamis.. NWO-paskaa??

• Anonyymi

Katso tilausvahvistuksesta mitä olet ostanut ja tilannut. Sieltä ne pöljyydet aina löytyy. Jos ei auta niin osta nykyaikainen laite vanhan rohnon tilalle

• Anonyymi

Kuulostaa ihan mobiililaajakaistalta. Niissä on normaalia että nopeus tippuu minimiin silloin kun koko kylä käyttää samaa tukiasemaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      934
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      788
    3. 60
      772
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      44
      734
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      46
      670
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      664
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38