Kosken kovikset

Anonyymi-ap

Vieläkö Koskella on kovia jätkiä, joita pelekää koko kylä?
Niinkuin ennen aikaan Järvisen veljekset, Assu, Silivanin Seppo ym

26

5399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asu edelleen kovin,jos desibeleissä mitataan.

      • Anonyymi

        Koskelaisilla on aina ollut kaikenlaisia pelkotiloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskelaisilla on aina ollut kaikenlaisia pelkotiloja.

        Sinähän sen tiedät skitso


      • Anonyymi

        Ei täällä ketään ole. Luotia ne tottelee.


    • Anonyymi

      Useimmiten nuo kovat jätkät ovat kovia ainoastaan otsasta koetettuina. En muista, että koskella olisi koskaan tarvinnut pelätä ketään. Saati sitten, että koko kylä olisi pelännyt jotain tiettyä jätkää.

      • Anonyymi

        Niin ovat. Jokaisella on heikko kohta, sen kun löytää kovinkin tyyppi murtuu ihan silmissä.
        Toisella se on menneisyys toisilla tulevaisuus, ne jotka killuvat vain tässä hetkessä ovat niitä oikeasti vaarallisia.


      • Anonyymi

        Voi naisetkin aiheuttaa pelkoa. Itse kun kymenlaaksosta olen ja tulin tänne middle of nowhere niin asuin Kotkassa "murha Satun" naapurissa vanhassa isossa omakotitalossa. Vuokra oli nykyrahassa 170 euroa kuukaudessa ja sillä sai noin 30 neliöö, paperin ohuet seinät ja kerran viikossa saunan jonka omistaja maksoi. Juhuu. Satu on edelleen hengissä tietääkseni, onkohan vielä itseasiassa. Vähän aika sitten oli Alibissa hänestä juttua kun oli taas tappanut jonkun ryyppykaverin. "Mustaksi leskeksi"häntä myös sanottiin. Pari kolme puukottanut hengiltä. Lähes aina kun vapautuu niin hänestä kuulee. Tosiaan ne seinät oli paperia ja musa soi ja känniläisten jänkkäämistä jatkuvasti. Opiskele siinä sitten, mutta poiskaan en muuttanut. Neljä vuotta asuin kun koulu kesti sen verran. Kerran paukutin seinään takaisin sitä saatanallista meteliä niin tuli leipäveitsi toiselta puolen seinästä läpi.
        Koulussa kyselin paikallisilta kuka se ämmä on ja kertoivat että oot asuinpaikan valinnut. Varoittelivat.
        Yhtenä päivänä tulin koulusta niin ruumisauto ja poliisi olivat paikalla ja sen verran sain selville että Musta Leski on antanut puukkonsa laulaa.
        Itse näin hänet joskus pihalla aina miesporukan kanssa ryyppäämässä ei koskaan naisihmisiä ollut, oli se sen maine ainakin hurja ja omat kokemukset allekirjoittaa tuon. Ne äijät oli täysiä rapajuoppoja ei mitään viikonloppukännäilijöitä kuten jämsässä ja koskella.


    • Anonyymi

      Ajeleehan se yksi hörökorva toyotallaan,omadta mielestä tosi kova

      • Anonyymi

        Sun äitis aasi


    • Anonyymi

      Ei oo enää. Nykyään vain näitä paskahousuvätyksiä.

    • Anonyymi

      Ei kovia jätkiä ole ollutkaan. Joku lukkenut iltasatuja

    • Anonyymi

      Rane on kingi

      • Anonyymi

        Joo. Kova jätkä jos otsasta koittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Kova jätkä jos otsasta koittaa.

        Ja väkevä mies hajunsa puolesta.


    • Anonyymi

      Jeesus oli homo

    • Anonyymi

      Taitaa nää verkkarinarkit olla kovimpia. Missäs ne muuten nykyään kokoontuu, kun vakiopaikka meni konkkaan?

    • Anonyymi

      Kyllä, varsinkin Taipaleentien ärsyttävä räksyttävä koira/koirat ja niiden omistajat.

    • Anonyymi

      Hörökorvalle ottaa koville, kun väkivalta naisiaan kohtaan paljastu. Eipä taida kovaa olla edes alakerrassa, kun akka ravaa vieraissa.

      • Anonyymi

        Hmm...juuri sen kovan takiahan kai akat tahtoo siellä vieraissa ravatakin. Vai miten se menee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...juuri sen kovan takiahan kai akat tahtoo siellä vieraissa ravatakin. Vai miten se menee...

        Kyllä. Se vaan ei hörökorvainen ole tätä vielä oivaltanut.


    • Anonyymi

      On täällä vihreä baretti. Ollut salaisissa tehtävissä.

      • Anonyymi00034

        Joo. Niin salaisissa, että ei ole itsekään niistä tehtävistä tietoinen.


    • Anonyymi

      Se volvon romulla ajava luulee olevansa. Luuseri hakkaa vaimoonsa.

    • Anonyymi

      No Salee on kova äijä

    • Anonyymi00033

      Natovaate mies on tosi mies

    • Anonyymi00035

      Juu nykyään tälläset pikkukovikset iältään 10-14 käyvät kyttäämässä ja tekevät pahojaan toisten tonteilla. Aina ilmoitetaan näistä poliisille...

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe