DRAC EURO 5 VIRITYS

Anonyymi-ap

Minulla on drac supermoto pro 2022 joka on täysin vakio kulkee tasaisella tosi vähän noin 41kmh ja kiihtyy tosi huonosti, mopo on ollut käyttämättömänä monta kuukautta voiko olla että sen takia ei kulje paljon miksi kulkee näin vähän, olen vaihtanut uuden sytytystulpan voiko olla vika ilmanputsarissa tai kaasuttimessa. Sitten virittämisessä/piristämisessä haluaisin että kulkisi noin 60-65kmh olisiko nämä toimivat/hyvät
-b5 johto pois cdistä
-alkukäyrän kurin poraaminen , jotta ei kurista niin paljoa
-virtaavampi ilmanputsari
-isompi suutin ja minkä kokoinen sen pitäisi olla
Paljon kulkisi noilla ja onko esim. alkukäyrän kurien poraamisessa mitään järkeä ja minkä kokoisella terällä sitä kannattaisi lähteä yrittämään. Ja meneekö enox putki tuohon euro5 systeemiin.

7

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä poraile vakioputkea vaan osta suoraan uusi tehari.

Tämä on hyvä varsinkin jos jäät kiinni ja joudut katsastamaan uudestaan.

Myös myydessä on hyvä olla mahdollisuus vakioon.

• Anonyymi

Oon nyt ostamassa kurittoman alkukäyrän onko 98 kokonen pääsuutin hyvä vai kannattaako pistää pienempi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks sulla Dellorto PHBN 16 PS kaasutin siinä?
        Vois vaihtaa jonku isomman siihen jos meinaat virittää.
        Toki suuttimen vaihdolla saat sen kulkemaan sen mitä haluat.
        Luulisin ei joku 112-114 suuutin olis sopiva?
        Oma arvio joku muu voi tietää tarkemmin.
        Kohta sulla on tää setti siinä kuitenki https://www.maxiscoot.com/en/product/tuning-kit-cylinder-crankshaft-exhaust-stage6-streetrace-88cc-stroke-45mm-minarelli-am6-171226

Joo siin on se vakio 16mm dellorto mulma on valmiiks vähä suuttimia isoin on just se 98 et pistän varmaan sen sit

• Anonyymi

Itellä uus drac. Kulki 40 ostettaessa. Kaikki kurit pois ja eturatas 11->13 kulkee 55 gps. Alkukäyrä vaihdettu ja cdi b5 piuha irti. Pääsuutin 102. Neulaa nostettu 1 pykälä ja tyhjäkäynnin säätö tehty. Tulppa kahvin ruskea. Ei mooaa eikä rötää. Säädöt ns. toimivat. Kulutus 3l/100km

• Anonyymi

Pistin nyt kurittoman alkukäyrän ja 98pääsuuttimen kulkee tasaisella 67-70kmh ja jyrkkään alamäkeen 80kmh

• Ihan passeli mopoksi.

Nyt vain nautit ajoista ja toivotaan ettei iske mikään harmillinen ongelma ajoja rajoittamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe