Kun radioaktiivista säteilyä vai mitä ne jenkit touhuaa??
Vastaukset 7
- Anonyymi
Nyt havaitut hieman kohonneet cesiumpitoisuudet voivat olla edelleen peräisin Ukrainassa riehuvista maastopaloista, STUK arvelee.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010730074.html - Anonyymi
No johan olisi pitkän matkan takaa tullut 😁ei taida pitää tuo kyllä paikkaansa
- Anonyymi
Meinaatko, ettei Tsernobylin radioaktiiviset pilvet tulleet aikanaan tänne. Herää Pahvi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko, ettei Tsernobylin radioaktiiviset pilvet tulleet aikanaan tänne. Herää Pahvi!
Heh...luulisitko että jos tulis tsernobylistä laskeumaa nii muualla ei olis tossa matkalla korkeampia lukemia joita raportoitaisiin ? Herää todellaki pahvi 😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh...luulisitko että jos tulis tsernobylistä laskeumaa nii muualla ei olis tossa matkalla korkeampia lukemia joita raportoitaisiin ? Herää todellaki pahvi 😁😁
Niin, täällä katsotaan lukemia kuin piru Raamattua. Tiesitkö, että Lappeenrannan alueella on useita säteileviä laitoksia mm. ydin sellaisia. Ettei ois vaan ihan tavallinen ohipäästö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, täällä katsotaan lukemia kuin piru Raamattua. Tiesitkö, että Lappeenrannan alueella on useita säteileviä laitoksia mm. ydin sellaisia. Ettei ois vaan ihan tavallinen ohipäästö.
No eihän siinä sit mittää.kovaa ajoa vaan
- Anonyymi
Venäjä on tuonut Mustalle merelle miinoja ja se oikeuttaa NATOn tuhoamaan venäjän ja venäläiset. Kaikki.
https://yle.fi/a/74-20115485
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459