Ostin kirppikseltä uuden näköiset farkut työhousuiksi, vasta kotona huomasin että ne haisee kamalallle. Pesin ensin normaalisti, sitten liotin kaikessa mitä olen keksinyt, pesuaine, etikka, ruokasooda, Harpic, Klorin... Pessyt monta kertaa mutta haju vaan ei lähde, tarttuu käsiinkin ja kun oli viikon likoamassa niin astian pohjalle kertyi mönjää, kasvaako niissä bakteeria tai jotain mikä ei kuole kloorillakaan?
Laitoin vielä kerran koneeseen, ei taatusti haju lähde kun tuntui lisääntyneen vaikka ensin ruokasooda tuntui auttavan, onneksi ei ole tarttunut muihin. En tajua mikä voi ola tuollainen pistävä haju, pitäisi kai heittää roskiin eikä edes vaatekeräykseen.
Haisevat farkut
5
270
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siis mitään muita aineita mitä voisi vielä kokeilla? Kahvinpurut muka auttaa, mutta turhan hankalaa noin isoille ja tukkii viemärit.
- Anonyymi
Jos ei noilla aineilla ja monessa pesussa ole haju jo lähtenyt niin tuskin enää lähteekään
- Anonyymi
Vähän haisi vieläkin, mutta märkänä haisee enemmän, heitän pois. Tuo mönjä oli onneksi varmaan vain soodaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän haisi vieläkin, mutta märkänä haisee enemmän, heitän pois. Tuo mönjä oli onneksi varmaan vain soodaa.
Tuskin soodaa oli, se huuhtoutuu hyvin pois. Joissakin ulkomaisissa kankaissa, varsinkin kiinalaisissa, on joku haju joka ei edes pesuissa lähde joten itse ainakin olen hyvin tarkka siitä että en osta kiinassa tehtyä halpisroskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin soodaa oli, se huuhtoutuu hyvin pois. Joissakin ulkomaisissa kankaissa, varsinkin kiinalaisissa, on joku haju joka ei edes pesuissa lähde joten itse ainakin olen hyvin tarkka siitä että en osta kiinassa tehtyä halpisroskaa
Sooda oli siinä viimeisessä liotusvedessä ja osa painunut astian pohjalle, poisti ensin hajua, mutta alkoi sitten taas haista kun en viitsinyt erikseen pestä. Tokmannin halpamerkki, olen joskus ostanut sieltä eikä ole haisseet, nyt vaan ei ole ollut pienempiä kokoja. Joillakin ihmisillä on voimakas ominais- tai hienhaju tai sitten voi olla jotain kemikaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274625Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132998Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451035Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231004PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht120824Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport39807- 37774
- 110758
- 137697