Ostin kirppikseltä uuden näköiset farkut työhousuiksi, vasta kotona huomasin että ne haisee kamalallle. Pesin ensin normaalisti, sitten liotin kaikessa mitä olen keksinyt, pesuaine, etikka, ruokasooda, Harpic, Klorin... Pessyt monta kertaa mutta haju vaan ei lähde, tarttuu käsiinkin ja kun oli viikon likoamassa niin astian pohjalle kertyi mönjää, kasvaako niissä bakteeria tai jotain mikä ei kuole kloorillakaan?
Laitoin vielä kerran koneeseen, ei taatusti haju lähde kun tuntui lisääntyneen vaikka ensin ruokasooda tuntui auttavan, onneksi ei ole tarttunut muihin. En tajua mikä voi ola tuollainen pistävä haju, pitäisi kai heittää roskiin eikä edes vaatekeräykseen.
Haisevat farkut
5
182
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siis mitään muita aineita mitä voisi vielä kokeilla? Kahvinpurut muka auttaa, mutta turhan hankalaa noin isoille ja tukkii viemärit.
- Anonyymi
Jos ei noilla aineilla ja monessa pesussa ole haju jo lähtenyt niin tuskin enää lähteekään
- Anonyymi
Vähän haisi vieläkin, mutta märkänä haisee enemmän, heitän pois. Tuo mönjä oli onneksi varmaan vain soodaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän haisi vieläkin, mutta märkänä haisee enemmän, heitän pois. Tuo mönjä oli onneksi varmaan vain soodaa.
Tuskin soodaa oli, se huuhtoutuu hyvin pois. Joissakin ulkomaisissa kankaissa, varsinkin kiinalaisissa, on joku haju joka ei edes pesuissa lähde joten itse ainakin olen hyvin tarkka siitä että en osta kiinassa tehtyä halpisroskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin soodaa oli, se huuhtoutuu hyvin pois. Joissakin ulkomaisissa kankaissa, varsinkin kiinalaisissa, on joku haju joka ei edes pesuissa lähde joten itse ainakin olen hyvin tarkka siitä että en osta kiinassa tehtyä halpisroskaa
Sooda oli siinä viimeisessä liotusvedessä ja osa painunut astian pohjalle, poisti ensin hajua, mutta alkoi sitten taas haista kun en viitsinyt erikseen pestä. Tokmannin halpamerkki, olen joskus ostanut sieltä eikä ole haisseet, nyt vaan ei ole ollut pienempiä kokoja. Joillakin ihmisillä on voimakas ominais- tai hienhaju tai sitten voi olla jotain kemikaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389