Miten pitkät kahvitauot poliisilla on?

Anonyymi-ap

Asun näköalapaikalla kahvilan vieressä ja näen lähes päivittäin kuinka poliisit käyvät kahvittelemassa. Kahvitauon kesto on aina 30-45 min. Eipä ole ihme että poliiseista puhutaan ABC-kiitureina.

6

243

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka kysyjä kuinka vihaa poliiseja, niin poliisit ovat kahvit- ja ruokatauolla koko ajan virantoimituksessa, eli lähtövalmiina, molemmat tauot tapahtuvat työn lomassa.
      Periaatteessa on siis sama istuuko poliisipartio ABC:llä vai poliisiautossa, koska harvoin
      rikos, tai muu tapahtuma tapahtuu poliisien nähden. He saavat radiolla/puhelimella hälytyksen tapahtumasta.
      Vähän samalla periaatteella, kuin palokunta. Ei sekään ajele ympäri maita ja mantuja, vaan odottaa, jos sitä jossain tarvitaan.

• Anonyymi

Palomiehet syövät paloasemilla joko itse kokaten (yksi kaikille) tai jokainen erikseen, tai joku hakee noutoruokaa, tai tilaavat ruokaa asemalle. Huomaatko eron poliiseihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palomiehet syövät paloasemilla joko itse kokaten (yksi kaikille) tai jokainen erikseen, tai joku hakee noutoruokaa, tai tilaavat ruokaa asemalle. Huomaatko eron poliiseihin?

No ei pidä ihan tarkalleen ottaen paikkaansa. Kyllä aika paljon varsinkin lounaalla käydään paloasemiltakin lounasruokaloissa. Päivällinen/illallinen sitten monesti kokataan tai tilataan pikaruokaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti. Tuli vain mieleeni, kun eilen katselin kaupan pihalla, kun oikein kahdella ambulanssilla tultiin kauppaan. Ei ihme että säästetään avun annosta, eikä säästöjen nimissä Jumalasta seuraava häke-päivystäjä lähetä enää ambulanssia avun tarvitsijoille. Syykin selvisi: pitää jättää lansseja vapaiksi kauppareissuja varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti. Tuli vain mieleeni, kun eilen katselin kaupan pihalla, kun oikein kahdella ambulanssilla tultiin kauppaan. Ei ihme että säästetään avun annosta, eikä säästöjen nimissä Jumalasta seuraava häke-päivystäjä lähetä enää ambulanssia avun tarvitsijoille. Syykin selvisi: pitää jättää lansseja vapaiksi kauppareissuja varten.

Nyt meni höpötykseksi. Kyllä se kauppakori sinne lattialle jää keikan tullessa niin höökiltä, kuin kyydiltäkin. Ehkä nopeasti koitetaan kylmätuotteet nakata lähimpään kylmiöön/pakkaseen ettei tule hävikkiä.
        Mitä avuntarvitsijoihin tulee, niin roskamedia uutisoi raflaavista yksittäistapauksista mitä uutisoi. Todellisuudessa kyyti lähetetään niinkin herkästi, että kuljettamatta jää monta kymmentä prosenttia, ja kuljetetuistakin valtaosa selviäisi oikeasti hyvin vaikka taksilla, jos nyt oikeasti edes olisi pakko päivystykseen mennä.

• Anonyymi

Mitä se sinulle kuuluu idiot mene Persu töihin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      822
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      535
      756
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      677
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe