Älyhohhoijaa.

Anonyymi-ap

Yx liisaa henkilökohtaisesti haaveilluusiomersun ja toisen vaimo maksaa 600 sähkövolvosta kuukaudessa isännän selitellen omistusautojen olevan vanhanaikaista hänen ajelevan murisevalla omistusautollaan ja sitten mersutyttö lataa sarjan omistusautoistaan ryhtyen jälleen mainostamaan pätkäkauppaa, josta juuri aikaisemmin on luopunut.

Kummatkin rakkaat selittelee samaa asiaa ristiin ja taas rastiin mutta kohteena kummallakin Numba joka ainoana selvittää totuuksia jotka ei missään tapauksessa sovi näille rakkaille.

Kaiken lisäksi molemmat rakkaat selittelevät olevansa yrittäjiä, kyllä joo on varmasti.

26

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just ja vastineeksi tulee puppe homojuttuja, laiffilalta, joka pitää näinollen palstan tasoa yllä, kun kuvamanipulaatioilta vaan kerkeää, palstan heikoin lenkki joka tapauksessa.

      • Anonyymi

        Hyvin hiljeni molemmat rakkaat ranskalaisesta arkkitehtuurista kun temppelin katto ei ollut samanlainen.

        Vain hullu väittää että allaskuva on saman rakennuksen pihanpuolelta, mutta bimbojahan nämä ovat.

        Hauskaa ovat yöpyneet olkimajassa ja ravustaneet rapuja ihmisille jotka syö brutaalisti rapuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin hiljeni molemmat rakkaat ranskalaisesta arkkitehtuurista kun temppelin katto ei ollut samanlainen.

        Vain hullu väittää että allaskuva on saman rakennuksen pihanpuolelta, mutta bimbojahan nämä ovat.

        Hauskaa ovat yöpyneet olkimajassa ja ravustaneet rapuja ihmisille jotka syö brutaalisti rapuja.

        Ei noista taida oikein olla vastusta, syylät ja puppet sen vahvistaa, laiffila palstan heikoin lenkki nyt ja aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noista taida oikein olla vastusta, syylät ja puppet sen vahvistaa, laiffila palstan heikoin lenkki nyt ja aina.

        Taisin aikaisemmin muutaman kerran kommentoida 2010 ja laiffilan mielenterveyshaasteita, jos pääkoppa kun tuossa kunnossa että saa aikaiseksi näytä syyläjuttuja, ja puppe homoja, kuvamanipulaatiota olisin helvetisti huolissani ongelmistani, enkä pätkääkään fyysisestä kunnosta, aika monet päästään pehmeät kuvittelevat olevan fyysisesti hyvässä kunnossa vaikka fyysinen ja psyykkinen kulkevat varsin pitkälle käsikädessä.


    • Anonyymi

      Yksinäisyydessään, keskustelua itsensä kanssa.

    • Anonyymi

      Sihteeripoika kertoo siis Bumbelon oleva baka vanha autotietäjä, joka juuri muutti kantansa osamaksuista aiemmin väitettyään ettei kukaan varakas osta autoaan osamaksulla, joka sitä ennen oli kertonut Ladan olevan ydinsodan kestävä autokehityksen huipentuma ja autot eivät ole laisinkaan kehittyneet vuoden 1972 jälkeen vaan niihin on ainoastaan tullut lisää "sähkönippeleitä".

      Kaikkien aikojen autotietäjä, tuo pankkikortiton satokausimies, jolla on OP:n pankkikortti ja joka nauraa luottokorttien omistajille ottaen itselleen OP:n luottokortin jota ei tarvitse mutta vahingossa höylää sitä jatkuvasti maihareita ostellen ja seinästä rahaa nostellen. Lääkäri on laittanut Bumbelolle ajokiellon, jota ei ihan pikku syistä saa. Täytyy olla jo varsin heikossa hapessa, sillä edes korkea verenpaine tai reuma eivät tuo ajokieltoa, joten kyse on psyykkisistä syistä, kuten sairaseläkkeelle pääsynkin aikaan.

      • Anonyymi

        voi voi, lopetahan poika paskanpuhuminen, en ole muuttanut kantaani autoista mihinkään suuntaan, minun ei tarvitse pesen kaltaisesi, tietopuolella 4-0, autot eivät ole muuttuneet mininkään 50 vuodessa, jos ei elektroniikan ja sähkötekniikan tarjoamia keksintöjä...

        Totta reuma ja korkeaverenpaine eivät ole syitä, mutta sepelvaltimo spasmit ovat selvä syy, joka johtaa jokaiselle ajokieltoon, psyykkiset syytä eivät yleensä johda, jos et ole psykoosissa.

        Kysyin 2010 mikä on motiivisi liisata auto, ja tai vaihtoehtoisesti osamaksu tai käteiskauppa, ja maksaa jopa 40% prosenttia enemmän kuin käteisellä, siihen onkin vaikea vastata, koska siihen ei ole yksityishenkilöllä mitään perusteita, kukaan ei maksa autosta kymmeniä prosentteja enemmän... yrityksellä on, koska leasing-auton kulut voi vähentää verotuksessa, joten en ole muuttanut kantaani mihinkään, jätin vain avauksessa kertomatta että yleensä autot liisaa yritykset, outoa että olet yrittäjä, etkä tiedä tästäkään mitään...

        Tämä minun kaverini joka on vanha autokauppias, ei ole myynyt montaakaan teslaa käteisellä, vaan pääosin yrityksille ja leasing rahoituksella, yksityiset voivat ostaa pätkissä.

        Sinä laiffila olet erittäin tyhmä mies, olet muodostanut käsitykseni pelkästään jatkuvista syylistä ja puppe jutuistasi, tai paremmin olet sairas, kaikki juttusi on paskaa... kuvasi on suorastaan säälittäviä, sinulla on valtavat ongelmat, ja ihan itselläsi. ressukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi voi, lopetahan poika paskanpuhuminen, en ole muuttanut kantaani autoista mihinkään suuntaan, minun ei tarvitse pesen kaltaisesi, tietopuolella 4-0, autot eivät ole muuttuneet mininkään 50 vuodessa, jos ei elektroniikan ja sähkötekniikan tarjoamia keksintöjä...

        Totta reuma ja korkeaverenpaine eivät ole syitä, mutta sepelvaltimo spasmit ovat selvä syy, joka johtaa jokaiselle ajokieltoon, psyykkiset syytä eivät yleensä johda, jos et ole psykoosissa.

        Kysyin 2010 mikä on motiivisi liisata auto, ja tai vaihtoehtoisesti osamaksu tai käteiskauppa, ja maksaa jopa 40% prosenttia enemmän kuin käteisellä, siihen onkin vaikea vastata, koska siihen ei ole yksityishenkilöllä mitään perusteita, kukaan ei maksa autosta kymmeniä prosentteja enemmän... yrityksellä on, koska leasing-auton kulut voi vähentää verotuksessa, joten en ole muuttanut kantaani mihinkään, jätin vain avauksessa kertomatta että yleensä autot liisaa yritykset, outoa että olet yrittäjä, etkä tiedä tästäkään mitään...

        Tämä minun kaverini joka on vanha autokauppias, ei ole myynyt montaakaan teslaa käteisellä, vaan pääosin yrityksille ja leasing rahoituksella, yksityiset voivat ostaa pätkissä.

        Sinä laiffila olet erittäin tyhmä mies, olet muodostanut käsitykseni pelkästään jatkuvista syylistä ja puppe jutuistasi, tai paremmin olet sairas, kaikki juttusi on paskaa... kuvasi on suorastaan säälittäviä, sinulla on valtavat ongelmat, ja ihan itselläsi. ressukka.

        Palstalla kaksi pöljää tietäjää, kymppi ja numba. Numba on kaikkien alojen asiantuntija, jos sattuu muistamaan. Ja on tietävinään, vaikkei muistaisikaan.

        -2161.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi voi, lopetahan poika paskanpuhuminen, en ole muuttanut kantaani autoista mihinkään suuntaan, minun ei tarvitse pesen kaltaisesi, tietopuolella 4-0, autot eivät ole muuttuneet mininkään 50 vuodessa, jos ei elektroniikan ja sähkötekniikan tarjoamia keksintöjä...

        Totta reuma ja korkeaverenpaine eivät ole syitä, mutta sepelvaltimo spasmit ovat selvä syy, joka johtaa jokaiselle ajokieltoon, psyykkiset syytä eivät yleensä johda, jos et ole psykoosissa.

        Kysyin 2010 mikä on motiivisi liisata auto, ja tai vaihtoehtoisesti osamaksu tai käteiskauppa, ja maksaa jopa 40% prosenttia enemmän kuin käteisellä, siihen onkin vaikea vastata, koska siihen ei ole yksityishenkilöllä mitään perusteita, kukaan ei maksa autosta kymmeniä prosentteja enemmän... yrityksellä on, koska leasing-auton kulut voi vähentää verotuksessa, joten en ole muuttanut kantaani mihinkään, jätin vain avauksessa kertomatta että yleensä autot liisaa yritykset, outoa että olet yrittäjä, etkä tiedä tästäkään mitään...

        Tämä minun kaverini joka on vanha autokauppias, ei ole myynyt montaakaan teslaa käteisellä, vaan pääosin yrityksille ja leasing rahoituksella, yksityiset voivat ostaa pätkissä.

        Sinä laiffila olet erittäin tyhmä mies, olet muodostanut käsitykseni pelkästään jatkuvista syylistä ja puppe jutuistasi, tai paremmin olet sairas, kaikki juttusi on paskaa... kuvasi on suorastaan säälittäviä, sinulla on valtavat ongelmat, ja ihan itselläsi. ressukka.

        Kerro Numbido mikä osa autosta ei ole kehittynyt 50 vuoden aikana?
        Sinä muistelet yritysleasing-autojen aikaa, jotka oli kalliita ja siksi niitä tarjosi vain hyvävaraiset yritykset johtajilleen ja avainhenkilöilleen. Nykyään on olemassa kaikenlaisia leasing-tyyppejä kuten huoltoleasing. Niihin räätälöidään erät ja sopimusajat asiakkaan kanssa yhdessä ja sen mitä siihen kuuluu. Suomessa on jo ainakin parikymmentä yhtiötä jotka tarjoaa erilaisia ratkaisuja eri tarpeisiin. Kukaan mitään 40% maksa ylimääräistä kun kaikki laskelmat saat minuuteissa kilpailutettua muiden kanssa. Siksi ne on markkinahintaisia kokonaisuuksia. Osamaksussa arvonalenemaa ei ole laskettu valmiiksi, vaan riski jää sinulle. Kiinteässä kuukausierässä tiedät kaikki kulut.

        Syitä:

        Halutaan ennustettavuutta ja pysyvyyttä autoilun kustannuksiin.

        Vaihdettavuus, uusinta teknologiaa oleva auto.

        Auton omistamisessa nähdään riskejä, joiden sijaan halutaan huolettomuutta.

        On tarve korvata työsuhdeauto.

        Ei haluta miettiä milloin ja missä pitää huollattaa.

        Auton omistamisessa normaalisti kiinni oleva pääoma halutaan sijoittaa muuhun.

        Tuo on sitä mitä rikkaat tekee tänä päivänä ja ajelevat aina uusilla autoilla ja vaihtoarvolle on takuu. Sähköautoissa tämä on nyt erityisen tärkeää, sillä esimerkiksi joidenkin Teslojen jälleenmyyntiarvo on puolittunut vain neljässä vuodessa. Sellaista arvonmenetystä et koe ostoleasing autojen kanssa. Elelet Numbido 80 lukua etkä suostu tulemaan pois. Suuressa maailmassa on suuremmat kuviot ja paljon halvemmat diilit kuin Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro Numbido mikä osa autosta ei ole kehittynyt 50 vuoden aikana?
        Sinä muistelet yritysleasing-autojen aikaa, jotka oli kalliita ja siksi niitä tarjosi vain hyvävaraiset yritykset johtajilleen ja avainhenkilöilleen. Nykyään on olemassa kaikenlaisia leasing-tyyppejä kuten huoltoleasing. Niihin räätälöidään erät ja sopimusajat asiakkaan kanssa yhdessä ja sen mitä siihen kuuluu. Suomessa on jo ainakin parikymmentä yhtiötä jotka tarjoaa erilaisia ratkaisuja eri tarpeisiin. Kukaan mitään 40% maksa ylimääräistä kun kaikki laskelmat saat minuuteissa kilpailutettua muiden kanssa. Siksi ne on markkinahintaisia kokonaisuuksia. Osamaksussa arvonalenemaa ei ole laskettu valmiiksi, vaan riski jää sinulle. Kiinteässä kuukausierässä tiedät kaikki kulut.

        Syitä:

        Halutaan ennustettavuutta ja pysyvyyttä autoilun kustannuksiin.

        Vaihdettavuus, uusinta teknologiaa oleva auto.

        Auton omistamisessa nähdään riskejä, joiden sijaan halutaan huolettomuutta.

        On tarve korvata työsuhdeauto.

        Ei haluta miettiä milloin ja missä pitää huollattaa.

        Auton omistamisessa normaalisti kiinni oleva pääoma halutaan sijoittaa muuhun.

        Tuo on sitä mitä rikkaat tekee tänä päivänä ja ajelevat aina uusilla autoilla ja vaihtoarvolle on takuu. Sähköautoissa tämä on nyt erityisen tärkeää, sillä esimerkiksi joidenkin Teslojen jälleenmyyntiarvo on puolittunut vain neljässä vuodessa. Sellaista arvonmenetystä et koe ostoleasing autojen kanssa. Elelet Numbido 80 lukua etkä suostu tulemaan pois. Suuressa maailmassa on suuremmat kuviot ja paljon halvemmat diilit kuin Suomessa.

        EI mikään autojen perustekniikka on tarkalleen sama kuin 50 vuotta sitten, polttomoottoriautoissa, jos ei elektroniikka härpäkkeitä huomioida...
        Nuo sinun selitykset on hieman outoja muutenkin kuten tämä teslan arvonalennus, sen arvo ei alene kesken leasingkauden, vaan uushankinnassa, siis maksat joka tapauksessa autosi leasing maksut jos sellaisen hommannut, vaikka auton arvo olisi laskenut, sopimuskauden loppuun, leasing sopimukset ovat yleensä kolmesta viiteen vuotta, sen jälkeen auto palautuu myyjälle, tai paremmin rahoitusyhtiölle, voit toki lunastaa auton halutessasi...

        Vai oikein rikkaat, jälleen kerran... kaltaisellasi on outo suhtautuminen näihin rikkauksiin, todella outo, jopa kieroutunut....

        ja Muuten tuo sana ostoleasing on omalaatuinen sellaista ei ole olemassa se on huolto tai rahoitusleasing, jotkut rahoitusyhtiöt markkinoivat yksitysleasing... miten nuo käsitteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI mikään autojen perustekniikka on tarkalleen sama kuin 50 vuotta sitten, polttomoottoriautoissa, jos ei elektroniikka härpäkkeitä huomioida...
        Nuo sinun selitykset on hieman outoja muutenkin kuten tämä teslan arvonalennus, sen arvo ei alene kesken leasingkauden, vaan uushankinnassa, siis maksat joka tapauksessa autosi leasing maksut jos sellaisen hommannut, vaikka auton arvo olisi laskenut, sopimuskauden loppuun, leasing sopimukset ovat yleensä kolmesta viiteen vuotta, sen jälkeen auto palautuu myyjälle, tai paremmin rahoitusyhtiölle, voit toki lunastaa auton halutessasi...

        Vai oikein rikkaat, jälleen kerran... kaltaisellasi on outo suhtautuminen näihin rikkauksiin, todella outo, jopa kieroutunut....

        ja Muuten tuo sana ostoleasing on omalaatuinen sellaista ei ole olemassa se on huolto tai rahoitusleasing, jotkut rahoitusyhtiöt markkinoivat yksitysleasing... miten nuo käsitteet.

        Leasing autoissa on yleensä rajoitetut kilsat esim kolmessa vuodessa 60.000 tai ja 20.000 vuodessa, jos ajat 5.000 kilsaa yli, maksat niistä yleensä noin euron / kilsa... toki tämä on sopimusehto, ja jokaisessa sopimuksessa erikseen sovittavissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leasing autoissa on yleensä rajoitetut kilsat esim kolmessa vuodessa 60.000 tai ja 20.000 vuodessa, jos ajat 5.000 kilsaa yli, maksat niistä yleensä noin euron / kilsa... toki tämä on sopimusehto, ja jokaisessa sopimuksessa erikseen sovittavissa...

        Kerros laiffila mitä tuokin lause tarkoittaa,. "Osamaksussa arvonalenemaa ei ole laskettu valmiiksi, vaan riski jää sinulle. Kiinteässä kuukausierässä tiedät kaikki kulut", miten leasing kaupassa kauppias kantaa vastuun, oletko ihan tyhmä, kun teet leasing sopimuksen auton hinta määräytyy siitä mitä se on sopimuksen tekohetkellä, sentilleen... maksat sitä 3-5 vuotta ja palautat auton rahoitusyhtiölle, aivan sama osamaksussa mutta auto on sinun omaisuutta, kun kaikki erät on maksettu... missä tuo rahoitusyhtiö kantaa jotain vastuuta...


        Muutenkin te miljonäärit olette omalaatuisia, jos on massia pankkitili pullollaan, miksi pitäisi huolta kantaa siitä että pääomaa sitoutuu autoon, yritä nyt poika rukka ymmärtää että yksityishenkilöt eivät juurikaan käytä leasing, koska siinä ei ole mitään järkeä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros laiffila mitä tuokin lause tarkoittaa,. "Osamaksussa arvonalenemaa ei ole laskettu valmiiksi, vaan riski jää sinulle. Kiinteässä kuukausierässä tiedät kaikki kulut", miten leasing kaupassa kauppias kantaa vastuun, oletko ihan tyhmä, kun teet leasing sopimuksen auton hinta määräytyy siitä mitä se on sopimuksen tekohetkellä, sentilleen... maksat sitä 3-5 vuotta ja palautat auton rahoitusyhtiölle, aivan sama osamaksussa mutta auto on sinun omaisuutta, kun kaikki erät on maksettu... missä tuo rahoitusyhtiö kantaa jotain vastuuta...


        Muutenkin te miljonäärit olette omalaatuisia, jos on massia pankkitili pullollaan, miksi pitäisi huolta kantaa siitä että pääomaa sitoutuu autoon, yritä nyt poika rukka ymmärtää että yksityishenkilöt eivät juurikaan käytä leasing, koska siinä ei ole mitään järkeä.

        On eri asia vaihtaa auto 5-15 tonnin välirahalla, kuin hankkia 100 tonnin auto käteisellä.

        Leasingejä on lukemattomia erilaisia ja niillä on kaikenlaisia nimiä. Huoltoleasingin ja osamaksun yhdistelmä oli itselläni kyseessä.

        Käsiraha ja lyhennyserät lyhentää siinä tapauksessa autoa omaksi joka kuukausi. Sopimuskauden lopussa tai jo aiemmin voit päättää vaihdatko auton uuteen vaiko pidät sen.

        Jos pidät sen, silloin maksat loppusuorituksen. Jos vaihdat sen uuteen, kuukausierä pysyy samana riippuen uuden hinnasta.

        Kuukausierissä on mukana tiedossa olevat huollot sopimuskautena sekä vakuutukset. Lafka josta liisasin, on Aasian toisiksi suurin konserni autoalalla. Omistaa rahoitusyhtiöitä, autovuokraamoja ja on valtava asiakas tunnetuille merkeille.

        He saavat etua volyyminsä vuoksi ja rahoituskorot menee heille itselleen omalla rahoituksella ja järjestävät kampanjoita ja promokiertueita automerkkien kanssa, niissä on tavalliselle kuluttajalle etua tuhansien eurojen edestä.

        Auto kaikissa muodoissaan on surkea bisnes myös köyhälle. Ostaa pätkällä kymppitonnin paskahuusin johon on pakko kuitenkin ottaa kasko.

        Vakuutukset ja lyhennykset on 10% köyhän vuosiansioista ja kun viisi vuotta tulee täyteen, autosta on vaikeaa saada enää neljää tonnia ja se on vailla kahden tonnin remonttia.

        Autojen kehityksestä sen verran että joka ikinen osa on kehittynyt ja jatkaa kehitystään joka vuosi. Paremmat iskarit, parempi moottori, parempi vaihteisto, renkaat, jarrut, turvallisempi kori, parempi ergonomia ja kaikki on kehittynyt ihan eri levelille.

        Jos puhutaan 70- luvun Ladasta ja 2024 täyssähköautosta, niin niistä ei pitäisi puhua edes autona kuin toisesta. Toisesta ei ole kuin siemenperunoiden säilytykseen jos sille kaivaa montun.

        2010


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On eri asia vaihtaa auto 5-15 tonnin välirahalla, kuin hankkia 100 tonnin auto käteisellä.

        Leasingejä on lukemattomia erilaisia ja niillä on kaikenlaisia nimiä. Huoltoleasingin ja osamaksun yhdistelmä oli itselläni kyseessä.

        Käsiraha ja lyhennyserät lyhentää siinä tapauksessa autoa omaksi joka kuukausi. Sopimuskauden lopussa tai jo aiemmin voit päättää vaihdatko auton uuteen vaiko pidät sen.

        Jos pidät sen, silloin maksat loppusuorituksen. Jos vaihdat sen uuteen, kuukausierä pysyy samana riippuen uuden hinnasta.

        Kuukausierissä on mukana tiedossa olevat huollot sopimuskautena sekä vakuutukset. Lafka josta liisasin, on Aasian toisiksi suurin konserni autoalalla. Omistaa rahoitusyhtiöitä, autovuokraamoja ja on valtava asiakas tunnetuille merkeille.

        He saavat etua volyyminsä vuoksi ja rahoituskorot menee heille itselleen omalla rahoituksella ja järjestävät kampanjoita ja promokiertueita automerkkien kanssa, niissä on tavalliselle kuluttajalle etua tuhansien eurojen edestä.

        Auto kaikissa muodoissaan on surkea bisnes myös köyhälle. Ostaa pätkällä kymppitonnin paskahuusin johon on pakko kuitenkin ottaa kasko.

        Vakuutukset ja lyhennykset on 10% köyhän vuosiansioista ja kun viisi vuotta tulee täyteen, autosta on vaikeaa saada enää neljää tonnia ja se on vailla kahden tonnin remonttia.

        Autojen kehityksestä sen verran että joka ikinen osa on kehittynyt ja jatkaa kehitystään joka vuosi. Paremmat iskarit, parempi moottori, parempi vaihteisto, renkaat, jarrut, turvallisempi kori, parempi ergonomia ja kaikki on kehittynyt ihan eri levelille.

        Jos puhutaan 70- luvun Ladasta ja 2024 täyssähköautosta, niin niistä ei pitäisi puhua edes autona kuin toisesta. Toisesta ei ole kuin siemenperunoiden säilytykseen jos sille kaivaa montun.

        2010

        Oletko jo kihloissa rakkaan Laiffisi kanssa 2010?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jo kihloissa rakkaan Laiffisi kanssa 2010?

        Tosiasioista on helppoa olla samaa mieltä kenen kanssa vaan kun taas paskapuheista ei voi olla samaa mieltä kenenkään kanssa.
        Kyse on siis asioista eikä henkilöistä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasioista on helppoa olla samaa mieltä kenen kanssa vaan kun taas paskapuheista ei voi olla samaa mieltä kenenkään kanssa.
        Kyse on siis asioista eikä henkilöistä.

        Ai että silleen, no mitä mieltä olet kihlattusi Laiffin kanssa 2010 ranskalaisesta arkkitehtuurista?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On eri asia vaihtaa auto 5-15 tonnin välirahalla, kuin hankkia 100 tonnin auto käteisellä.

        Leasingejä on lukemattomia erilaisia ja niillä on kaikenlaisia nimiä. Huoltoleasingin ja osamaksun yhdistelmä oli itselläni kyseessä.

        Käsiraha ja lyhennyserät lyhentää siinä tapauksessa autoa omaksi joka kuukausi. Sopimuskauden lopussa tai jo aiemmin voit päättää vaihdatko auton uuteen vaiko pidät sen.

        Jos pidät sen, silloin maksat loppusuorituksen. Jos vaihdat sen uuteen, kuukausierä pysyy samana riippuen uuden hinnasta.

        Kuukausierissä on mukana tiedossa olevat huollot sopimuskautena sekä vakuutukset. Lafka josta liisasin, on Aasian toisiksi suurin konserni autoalalla. Omistaa rahoitusyhtiöitä, autovuokraamoja ja on valtava asiakas tunnetuille merkeille.

        He saavat etua volyyminsä vuoksi ja rahoituskorot menee heille itselleen omalla rahoituksella ja järjestävät kampanjoita ja promokiertueita automerkkien kanssa, niissä on tavalliselle kuluttajalle etua tuhansien eurojen edestä.

        Auto kaikissa muodoissaan on surkea bisnes myös köyhälle. Ostaa pätkällä kymppitonnin paskahuusin johon on pakko kuitenkin ottaa kasko.

        Vakuutukset ja lyhennykset on 10% köyhän vuosiansioista ja kun viisi vuotta tulee täyteen, autosta on vaikeaa saada enää neljää tonnia ja se on vailla kahden tonnin remonttia.

        Autojen kehityksestä sen verran että joka ikinen osa on kehittynyt ja jatkaa kehitystään joka vuosi. Paremmat iskarit, parempi moottori, parempi vaihteisto, renkaat, jarrut, turvallisempi kori, parempi ergonomia ja kaikki on kehittynyt ihan eri levelille.

        Jos puhutaan 70- luvun Ladasta ja 2024 täyssähköautosta, niin niistä ei pitäisi puhua edes autona kuin toisesta. Toisesta ei ole kuin siemenperunoiden säilytykseen jos sille kaivaa montun.

        2010

        Ei 2010 ei, eivät autot ole kehittyneet perustekniikalta pätkääkään 50 vuodessa, jos ei sähköhärpättimiä huomioida, sähköauto on täynnä sähköhärpättämiä.

        Selvitä itsellesi mitä tarkoittaa sana perustekniikka, jos et sitä ymmärrä.

        En ole vielä tavannut yhtään autokaupan rahoittajaa joka ei osaa laskea riskejään, ja ne riskit on aina liisaajalla, joka tapauksessa, tai yhden tiedän scan easing se meni nurin 90 luvulla kun ei ollut huomioinut alv:n vaikutusta leasing maksuihin. Silloin alv oli 16-18 joten konkurssi oli täysin varma, ei ne rahoitusyhtiöt mitään sosiaalitoimistoja ole... ne tekee businestä, yleensä voitollista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei 2010 ei, eivät autot ole kehittyneet perustekniikalta pätkääkään 50 vuodessa, jos ei sähköhärpättimiä huomioida, sähköauto on täynnä sähköhärpättämiä.

        Selvitä itsellesi mitä tarkoittaa sana perustekniikka, jos et sitä ymmärrä.

        En ole vielä tavannut yhtään autokaupan rahoittajaa joka ei osaa laskea riskejään, ja ne riskit on aina liisaajalla, joka tapauksessa, tai yhden tiedän scan easing se meni nurin 90 luvulla kun ei ollut huomioinut alv:n vaikutusta leasing maksuihin. Silloin alv oli 16-18 joten konkurssi oli täysin varma, ei ne rahoitusyhtiöt mitään sosiaalitoimistoja ole... ne tekee businestä, yleensä voitollista.

        Mikä ihmeen perustekniikka? Moottorit ja vaihteistot ovat tärkeimpiä perustekniikan osalta ja kyllä ne on valtavasti kehittyneet. Sähköautoissa jopa niin paljon ettei niitä enää ole.
        Mikään ei ole niinkuin ennen. Ei ole mekaanisia virranjakajia eikä ole enää putouskaasuttimia. Se on kehitystä poika se.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei 2010 ei, eivät autot ole kehittyneet perustekniikalta pätkääkään 50 vuodessa, jos ei sähköhärpättimiä huomioida, sähköauto on täynnä sähköhärpättämiä.

        Selvitä itsellesi mitä tarkoittaa sana perustekniikka, jos et sitä ymmärrä.

        En ole vielä tavannut yhtään autokaupan rahoittajaa joka ei osaa laskea riskejään, ja ne riskit on aina liisaajalla, joka tapauksessa, tai yhden tiedän scan easing se meni nurin 90 luvulla kun ei ollut huomioinut alv:n vaikutusta leasing maksuihin. Silloin alv oli 16-18 joten konkurssi oli täysin varma, ei ne rahoitusyhtiöt mitään sosiaalitoimistoja ole... ne tekee businestä, yleensä voitollista.

        Vedät liian lyhyen aikajanan, eihän nämä ole kehittyneet mihinkään Benz Patent-Motorwagenin jälkeen 1886. Moottori, neljä pyörää ja ratti. Jopa Lada täyttää tämän määritelmän. Patteriautotkaan ei kauheasti ole kehittyneet, ties kuinka pitkällä akkutekniikka olisi, jos rättipäät eivät olisi tuputtaneet halpaa öljyä, ilmakehäkin voisi olla paremmassa kunnossa. Höyryauto tippui myös ikävästi kehityksestä, tuon aikahan voisi koittaa henkilökohtaisten ydinvoimaloiden myötä ;-)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen perustekniikka? Moottorit ja vaihteistot ovat tärkeimpiä perustekniikan osalta ja kyllä ne on valtavasti kehittyneet. Sähköautoissa jopa niin paljon ettei niitä enää ole.
        Mikään ei ole niinkuin ennen. Ei ole mekaanisia virranjakajia eikä ole enää putouskaasuttimia. Se on kehitystä poika se.

        Eivät ole, niiden perustekniikka on tarkalleen sama kuin 50 vuotta sitten, tottakai uusia oivalluksia on tullut mm. paremmat iskarit, mutta se perustekniikka iskareissa on tarkalleen sama kuin 50 vuotta sitten, mitä tulee mekaanisiin virranjakajiin, ei niitä ole kun tilalle on tullut elekroniikka härpäkkeillä toteutettu sytytysjärjestelmä... tottakai sähköautot perustuvat eri tekniikkaan, mutta kuten samoin autot eivät ole kehittyneet perustekniikaltaan 50 jos ei sähkö, elekroniikkaa ja akkutekniikkaa oteta huomioon...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole, niiden perustekniikka on tarkalleen sama kuin 50 vuotta sitten, tottakai uusia oivalluksia on tullut mm. paremmat iskarit, mutta se perustekniikka iskareissa on tarkalleen sama kuin 50 vuotta sitten, mitä tulee mekaanisiin virranjakajiin, ei niitä ole kun tilalle on tullut elekroniikka härpäkkeillä toteutettu sytytysjärjestelmä... tottakai sähköautot perustuvat eri tekniikkaan, mutta kuten samoin autot eivät ole kehittyneet perustekniikaltaan 50 jos ei sähkö, elekroniikkaa ja akkutekniikkaa oteta huomioon...

        Nämä rakkaat tietävät vain perustekniikan hepilleen eli minuutin eestaas ja poks.

        Sähköimpulssit niiden päässä on sen verran vaisut, että ei mene jakeluun.

        Pääartisti hoksasi jopa vahingossa moottoripyörän ohjaamisen perustekniikan kun oli ajanut 200.000 kilometriä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole, niiden perustekniikka on tarkalleen sama kuin 50 vuotta sitten, tottakai uusia oivalluksia on tullut mm. paremmat iskarit, mutta se perustekniikka iskareissa on tarkalleen sama kuin 50 vuotta sitten, mitä tulee mekaanisiin virranjakajiin, ei niitä ole kun tilalle on tullut elekroniikka härpäkkeillä toteutettu sytytysjärjestelmä... tottakai sähköautot perustuvat eri tekniikkaan, mutta kuten samoin autot eivät ole kehittyneet perustekniikaltaan 50 jos ei sähkö, elekroniikkaa ja akkutekniikkaa oteta huomioon...

        Mutta kun tämä on vaikeaa käydäänpä läpi iskarin toiminta, se on hydraulisesti iskuja vastaanottava värkki, joka kehitettiin 1800 luvulla, tottakai iskarit ovat kehittyneet mutta se perustekniikka on peräisin 1800 luvulta, siis sen toimintaperiaate, mäntä ohjaa öljyä pienistä reijistä ulos, johon syntyvät tärähtely absorboituu, sillä ei ole merkitystä on se auto vuoden 1973 lada tai 2024 ford pickup, toki sinne on voitu ympätä elekroniikkaa, jolla voidaan esim. muuttaa noiden reikien kokoa, jolloin iskari voidaan säätää, joko sähköisesti tai jakoavaimella iskarin päästä ruuvilla. Mikä tässä on vaikeaa.. tai jopa mahdotonta lahkolaisen asiaa ymmärtää...


    • Anonyymi
      UUSI

      Jutuista päätellen tämä numerosyylå elää -80 lukua edelleen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Toljakkeesta on muodostunut varsin selkeä kuva äärimmäisen moniongelmaisesta henkilöstä. Meni itse paljastamaan että jo koulussa häntä pidettiin tyhmänä, kun ei vaikean lukihäiriönsä vuoksi oppinut mitään. Vaimonsa kertoo somessa olevansa autistin puoliso. Ei ole koskaan ymmärtänyt ketään vaan epäillyt aina kaikkien puhuvan paskaa. Ratkaisuksi on keksinyt olevansa vittumainen mies, lukenut mies ja jopa kaikkitietävä.
        Matematiikka viisivuotiaan tasoa.

        Jälleenkoulutukset ja kuntoutukset veivät lopunkin terveyden ja mielenterveyden.
        Painanut 150 kiloa ennen sairaseläkettä, todennäköisesti 170 kiloa, koska on pitkä.
        Vihannut kaikenlaista liikkumista aina, koska se on ollut vaikeaa ja ei ole pärjännyt missään koululiikunnassakaan koskaan.
        Ihaillut ladamiehiä ja kadehtinut rikkaita aina. SDP:n miehiä kuten isänsäkin ja punainen on ollut suomivaimonkin puolelta, kun Ladan lahjaksi saivat, sitä jaksaen ylistää siihen malliin että se on jo superauto. Ihailee ihmisvihaaja Pentti Linkolaa ja vihansa kohdistuu ihan keneen tahansa, jonka kokee asettuvan itsensä yläpuolelle.

        On varmuudella vienyt vaimoltaan itseluottamuksen ja itsemääräämisoikeuden ja vaimo ei voi olla eri mieltä mistään tai on helvetti valloillaan. Oma identiteettinsä on tuhansina pirstaleina joka koostuu elämän varrella tavattujen ja kuultujen ihmisten ajatuksista, jotka ymmärtää väärin. Ainoita nautintojaan ovat onnettomuuksilla mässäily ja toisten vaikeuksille ja ongelmille hekottelu. Vahingoniloinen heppu aina siihen saakka kun pilkka on osunutkin omaan nilkkaan kaikessa.

        Ei mennytkään Pattayan rakkaiden asiat kuten Pasanen toivoi, vaan karma käänsi kaiken toivomansa pahan häneen itseensä. Näin meni sitten työt, perhe, kaverit ja rahat ja missään väleissä ei ole edes omien lastensa kanssa. Kertoo kaiken sosiaalisista taidoistaan tuo.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toljakkeesta on muodostunut varsin selkeä kuva äärimmäisen moniongelmaisesta henkilöstä. Meni itse paljastamaan että jo koulussa häntä pidettiin tyhmänä, kun ei vaikean lukihäiriönsä vuoksi oppinut mitään. Vaimonsa kertoo somessa olevansa autistin puoliso. Ei ole koskaan ymmärtänyt ketään vaan epäillyt aina kaikkien puhuvan paskaa. Ratkaisuksi on keksinyt olevansa vittumainen mies, lukenut mies ja jopa kaikkitietävä.
        Matematiikka viisivuotiaan tasoa.

        Jälleenkoulutukset ja kuntoutukset veivät lopunkin terveyden ja mielenterveyden.
        Painanut 150 kiloa ennen sairaseläkettä, todennäköisesti 170 kiloa, koska on pitkä.
        Vihannut kaikenlaista liikkumista aina, koska se on ollut vaikeaa ja ei ole pärjännyt missään koululiikunnassakaan koskaan.
        Ihaillut ladamiehiä ja kadehtinut rikkaita aina. SDP:n miehiä kuten isänsäkin ja punainen on ollut suomivaimonkin puolelta, kun Ladan lahjaksi saivat, sitä jaksaen ylistää siihen malliin että se on jo superauto. Ihailee ihmisvihaaja Pentti Linkolaa ja vihansa kohdistuu ihan keneen tahansa, jonka kokee asettuvan itsensä yläpuolelle.

        On varmuudella vienyt vaimoltaan itseluottamuksen ja itsemääräämisoikeuden ja vaimo ei voi olla eri mieltä mistään tai on helvetti valloillaan. Oma identiteettinsä on tuhansina pirstaleina joka koostuu elämän varrella tavattujen ja kuultujen ihmisten ajatuksista, jotka ymmärtää väärin. Ainoita nautintojaan ovat onnettomuuksilla mässäily ja toisten vaikeuksille ja ongelmille hekottelu. Vahingoniloinen heppu aina siihen saakka kun pilkka on osunutkin omaan nilkkaan kaikessa.

        Ei mennytkään Pattayan rakkaiden asiat kuten Pasanen toivoi, vaan karma käänsi kaiken toivomansa pahan häneen itseensä. Näin meni sitten työt, perhe, kaverit ja rahat ja missään väleissä ei ole edes omien lastensa kanssa. Kertoo kaiken sosiaalisista taidoistaan tuo.

        Ainoat kaverit on siunauksen toimittava pappi ja haudankaivaja. Ainut paikka mihin toivotetaan lämpimästi tervetulleeksi on krematorio.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toljakkeesta on muodostunut varsin selkeä kuva äärimmäisen moniongelmaisesta henkilöstä. Meni itse paljastamaan että jo koulussa häntä pidettiin tyhmänä, kun ei vaikean lukihäiriönsä vuoksi oppinut mitään. Vaimonsa kertoo somessa olevansa autistin puoliso. Ei ole koskaan ymmärtänyt ketään vaan epäillyt aina kaikkien puhuvan paskaa. Ratkaisuksi on keksinyt olevansa vittumainen mies, lukenut mies ja jopa kaikkitietävä.
        Matematiikka viisivuotiaan tasoa.

        Jälleenkoulutukset ja kuntoutukset veivät lopunkin terveyden ja mielenterveyden.
        Painanut 150 kiloa ennen sairaseläkettä, todennäköisesti 170 kiloa, koska on pitkä.
        Vihannut kaikenlaista liikkumista aina, koska se on ollut vaikeaa ja ei ole pärjännyt missään koululiikunnassakaan koskaan.
        Ihaillut ladamiehiä ja kadehtinut rikkaita aina. SDP:n miehiä kuten isänsäkin ja punainen on ollut suomivaimonkin puolelta, kun Ladan lahjaksi saivat, sitä jaksaen ylistää siihen malliin että se on jo superauto. Ihailee ihmisvihaaja Pentti Linkolaa ja vihansa kohdistuu ihan keneen tahansa, jonka kokee asettuvan itsensä yläpuolelle.

        On varmuudella vienyt vaimoltaan itseluottamuksen ja itsemääräämisoikeuden ja vaimo ei voi olla eri mieltä mistään tai on helvetti valloillaan. Oma identiteettinsä on tuhansina pirstaleina joka koostuu elämän varrella tavattujen ja kuultujen ihmisten ajatuksista, jotka ymmärtää väärin. Ainoita nautintojaan ovat onnettomuuksilla mässäily ja toisten vaikeuksille ja ongelmille hekottelu. Vahingoniloinen heppu aina siihen saakka kun pilkka on osunutkin omaan nilkkaan kaikessa.

        Ei mennytkään Pattayan rakkaiden asiat kuten Pasanen toivoi, vaan karma käänsi kaiken toivomansa pahan häneen itseensä. Näin meni sitten työt, perhe, kaverit ja rahat ja missään väleissä ei ole edes omien lastensa kanssa. Kertoo kaiken sosiaalisista taidoistaan tuo.

        Nykyisin hän on simonkylän kovin kostaja, Tietämysmies Skodamän, joka johtaa 4-0 ja tekee niiden elämästä helvetin jotka eivät uskoneet hänen liihottavan Tikkakosken taivaalla omissa lakikorkeuksissaan säähavaintopallolla kuin Maverick konsanaan salaisella tehtävällä. Siipimiehenään miljoonasaaren juuri myynyt Toveri mammuttihirsien vetäjä ja hilpeä aviomies Puppe "Jorkki" Senssulainen, mies vailla omatuntoa ja omia hampaita.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe