Mitä kasasin väärin, kun ei jarruja? Vähän kankeahkosti pyrii ketjuratas taaksepäin ja sitten naksahtaa. Aina samassa kohdassa. Jarruttamisesta ei tietoakaan!
Samalla tavalla sen kokosin, kuin edellinenkin korjaaja. Vaihteet kyllä toimii.
Shimano 3 CC
3
263
Vastaukset 3
- Anonyymi
miksi kokosit se samaala tavalla kun edellinenkin korjaaja?jos kokeilisit koota sen eri tavalla,josko ne jarrut löytyis sitten.
- Anonyymi
Hahaa! Jarrut löytyi kun kasasin erilailla enkä niin kuin edellinen omistaja. Yksi holkki oli väärässä välissä. Nyt minulla on taas yksi toimiva kolmivaihderumpu lisää entisten lisäksi. Jokohan pitäisi alkaa myymään sopuhinnalla liiat pois?
Olisi minulla seitsenvaihteisiakin, mutta ne ovat liian leveitä tavallisen pappa/mammarungon haarukkaan. Jostakin kumman syystä jotkut heittelevät toimivia laitteita romunkeräykseen... - Anonyymi
Pieneen pakettiin on saatu paljon toimintoja.🫣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja212999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 89776
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192718- 66649
- 64556
- 45550
- 38531
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503