En tiedä ovatko palstalaiset kuinka tarkaaan seuranneet Lähi-idän tilannetta tai löytyykö täältä peräti näitä "homot palestiinan puolesta, queers for palestine" kannattajia, mutta itse olen miettinyt että kauhea ristiriita. Kun fakta on kuitenkin se että Palestiinalaisalueilla tapetaan homoja Palestiinan hallinnon toimesta niin miten ihmeessä niin monet etuoikeutetut länsi ja suomi homot tukevat Palestiinaa? Muslimit jos pääsisivät valtaan niin eivät he mitään pride lippuja ilolla liehuttelisi, vaan päinvastoin...
Onko osa sateenkaariporukasta jotenkin itsetuhoista kun hamasia kannattaa vai onko kyse jostain SA-juutalaisvastaisuudesta? Ihan käsittämätöntä kuitenkin!
Israel / Hamas / Homot Palestiinan puolesta
9
664
Vastaukset
- Anonyymi
He, jotka matkustavat, lomailevat Lontoossa, Ibizalla, Gran Canarialla ja New Yorkissa.
- Anonyymi
Eivät Gazassa? No ehkä sitten kun se kunnostetaan bling-bling Trump-Gazaksi? Siinä mainosvideossa ne rannalla bikineissä tanssivat partakaverit varmaan houkuttelevat monia?
- Anonyymi
On monia muitakin paikkoja missä lomailevat. Esimerkiksi Berliinissä.
- Anonyymi
Euroviisuissa tämä ilmiö taas kerran nähdään. Israel on edustettuna tänä vuonna laulukilpailussa kappaleella "New Day Will Rise" ja ns. suvaitsevat euroviisuhomot ovat jo ilmoittaneet boikotoivansa ja vihaavansa sen esittäjää Yuval Raphaelia.
- Anonyymi
Suvaisevaiset on vain vaatijoita, mutta ei suvaitsijoita.
Suaitsevaisuus on nykyajan "hakaristi" - Anonyymi
Eläköön Israel !
- Anonyymi
Katsoin Areenalta sen Oscar-palkinnon voittaneen Palestiina-dokumentin. Mun tutkani värähteli niiden kahden pääosan esittäjän välillä. Eiväthän he voineet tietenkään tuoda sitä asiaa esille tässä yhteydessä koska ainakin toinen heistä olisi kivitetty tai heitetty talon katolta alas palestiinalaisten toimesta mutta jäin miettimään että millainen suhde näiden kahden pääosan esittäjän välillä todellisuudessa oli. Rivien välistä ja nopeista kameraleikkauksista aivan kuin kyseessä olisi ollut kiellettyä, Palestiina ja musut kun kyseessä jopa, tappavaa rakkautta?
- Anonyymi
TV:ssä haastattelivat yhtä suomalaista suvakkimiestä mikä oli musujen mielenosoituksessa Ranskassa. Hyödyllinen idiootti niille, eivät säästäisi henkeään kun pääsisivät valtaan.
Onneksi alkaneet Ranskassa karkoittaa riehuvia musuja, tuo suvakkikin odottaa karkoitustaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921323Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841310Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761115- 891076
- 79880
- 35836
- 70821
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa65811Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5801Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v58778