En tiedä ovatko palstalaiset kuinka tarkaaan seuranneet Lähi-idän tilannetta tai löytyykö täältä peräti näitä "homot palestiinan puolesta, queers for palestine" kannattajia, mutta itse olen miettinyt että kauhea ristiriita. Kun fakta on kuitenkin se että Palestiinalaisalueilla tapetaan homoja Palestiinan hallinnon toimesta niin miten ihmeessä niin monet etuoikeutetut länsi ja suomi homot tukevat Palestiinaa? Muslimit jos pääsisivät valtaan niin eivät he mitään pride lippuja ilolla liehuttelisi, vaan päinvastoin...
Onko osa sateenkaariporukasta jotenkin itsetuhoista kun hamasia kannattaa vai onko kyse jostain SA-juutalaisvastaisuudesta? Ihan käsittämätöntä kuitenkin!
Israel / Hamas / Homot Palestiinan puolesta
3
290
Vastaukset
- Anonyymi
He, jotka matkustavat, lomailevat Lontoossa, Ibizalla, Gran Canarialla ja New Yorkissa.
- Anonyymi
Älykäs kysymys.
Kaikki johtuu siitä, että kaikki homot, bisset, lesbot, transsut ymv. on täysin älytöntä porukkaa.
Vaan eipä edellämainittujen tarvia joutua palestiinalaiseten tai muslimien tapettavaksi, sillä nehän tappavat toisiaan. Vastikäänhän haulikolla listi homorakkaansa.
Jos heteroparien piirissä tehtäisiin suhteessa yhtä paljon puolisomurhia kuin homo, lesbo tmv. piireissä niin jokaista mm,nn.... puolisomurhaa kohden pitäisi tehdä 420 heteropuolisomurhaa.
Seta ajaa puolisomurha-altista aatetta.- Anonyymi
Kyllä ne ovat lepakkoja ja muita suvakkeja mitkä terroristeja puolustelee ja tännekin haluaa. Naiset laitetava kaikki inttiin tai sivariin niin tulee edes hiukan ajateltavaa kun voi itsekin joutua sotimaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472