Yritin tänään mennä Youtubeen, mutta googlea edemmäs en päässyt vaan aina heitti takaisin.
Yritin järjestelmän palautusta, mutta en pysty poistamaan käyttäjätiliä ja googletiliä.
Samsung Galaxy SW6 Lite ongelmia
3
331
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile asentaa Youtuben sovellus sovelluskaupasta.
Jos se ei onnistu, niin kerro mihin kohtaan tuo Google-tilin poistaminen tökkää? Etkö muista salasanaasi kyseiseen tiliin?- Anonyymi
Kiitos neuvosta. Salasanat on kyllä tallessa. Wifi-yhteys oli päällä mutta laite ei sitä tunnistanut, eikä siksi antanut palauttaa alkuperäisasetuksia eikä poistaa tilejä. Yritin monta kertaa tabletilta ja myös kannettavalta, mutta ei onnistunut.
Annoin sitten akun tyhjentyä ja lähetin tuhottavaksi mokoman laitteen.
Minulla oli toinen samaa merkkiä ollut tabletti, johon tuli myös joku vika jonka takia vein sen Samsungin huoltoon. Sain tämän laitteen tilalle, koska se entinen laite oli tuhoutunut.
Ei tuo hassumpi tabletti ollut silloin kun oli kunnossa. Erityisesti pidin S-pen-kynästä.
- Anonyymi
Saimaanpapparaisella aina ongelmia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k353785Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511714- 731369
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1741092Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84945
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41836Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49791- 39760