https://www.apu.fi/artikkelit/sotkamossa-toimii-terveyskeskus-johon-ei-tarvitse-jonottaa
Tätä voisi edes kokeilla.
Itse sain avun nopeasti Sotkamon Tk:sta kun ei päässyt kaksille pitkittyneiden kipujen ja pahan tulehduksen vuoksi, asiaa oli jo koko kevät ja kesä pompoteltu näiden kahden välillä eikä aikaa saanut kumpaakaan vaikka alkoi olla jo kiire avunsaamisella, todettiin vain ettei ole aikoja eikä resursseja/hoitajia..
Loistavaa auttamista Sotkamon Tk, teidänlaisia hoitajia kaivataan 🙏
Voisiko kokeilla esim ylepoliklinikan ja päivystyksen tätä Sotkamon mallia
Anonyymi-ap
2
174
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä!
- Anonyymi
Huippu toimintaa Sotsi, teidän laisia kaivataan!!
Jo hoitajien olemuksesta ja kasvoilta näkee ettei ole kiirettä, annetaan se kartoitus avun tarpeelle jne ja hoidontarve tarvittaessa jatkuu ja otetaan heti koppia potilaasta ♥️
Näitä turhia kuluja mitä on niin ennemmin olisitte ansainneet bonuksina!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313666- 963323
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim943197- 773108
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683013Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862755- 352540
- 692453
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se442338- 882090