En ymmärrä miks minun kaima yksi Henna Annika Makkonen kirjotti messenger kautta vain vauvoista ja Kehitysvammaisten kaveri piiri sivulla tuo Henna Annika Makkonen saa olla.
Minua ei kiinnosta kirjoittaa vauvoista josta syystä aloin uhata kyseistä Henna Annika Makkonen nimellä olevaa se saa olla vain Kehitysvammaisten kohdataan some sivulla minun mielestäni on väärin,että Kehitysvammaisten netti sivulla ei saa käyttää kirjottaessa omaa Kehitysvamma.
On väärin kun ne jotka vihaavat omaa Kehitysvamma eikä puhu koko ajan ne saa kuulua kehitysvamma puolella kehitysvamma ryhmiin niin kasvotusten kuin netissä.
Miksi muut joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ei voi ymmärtää, että ei meillä onnistu pitää kaveri suhteita yllä eikä seurustelu juttua onnistu pitää yllä.
Miksi muut joilla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma ei voi ymmärtää tätä asiaa minkä itse olen ymmärtänyt
Kehitysvammainen kaima
4
772
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en nyt ymmärtänyt
Voisitko selostaa selko kielellä- Anonyymi
En osaa kirjoittaa selkokielellä en ymmärrä mitä tarkoittaa sana selkokieli.
T. Henna Maria Koskela Espoosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa kirjoittaa selkokielellä en ymmärrä mitä tarkoittaa sana selkokieli.
T. Henna Maria Koskela Espoosta"en ymmärrä mitä tarkoittaa sana selkokieli." aasi
- Anonyymi
Ethän sinä mistään mitään ymmärrä muuta kuin, että haluat antaa ihmisille lopetuspiikin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887