kirpputorilta...

Anonyymi-ap

Kirpputorilla myynneissä olevista ratsastus saappaista löydetty huumausaine pussukoita lasipurkista🫢

Nyt kaikki joukolla Aarre etsintään, josko joku idearikas on näitä vienyt ympäri kaupunkien kirppareita, ratsastus saapikkaissa.🎠👢👢👢

Kannapis etsintää, vai oliko Kokista 🦧🦧

Eikös se ole, että löytäjä saa pitää🐽😂

6

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikähän kirppari on kyseessä, tietääkö kukaan?

• Anonyymi

Kirppari, eihän noita montaa ole kierrätyskeskus, kun ei ole kirppari.

• Anonyymi

Uutisankka.

• Anonyymi

Kyllä mahtaa diileriä harmittaa =D
      Kumma juttu ettei poliisi jutun mukaan asiaa sen kummemmin tutki vaikka pöydän pitäjä lienee tiedossa

Muutenkin tuntuu että diilerit saa touhata vapaasti kaupungissa

• Anonyymi

Sinähän ei tiedä paskaakaan mitä poliisi tutkii tai ei tutki.

• Anonyymi

julkinen menoerä on lisääntynyt huumeiden käytön vuoksi ja niiden hoidot, ei vanhuksilta eikä edes työikäisiltä oteta edes verikoketa muuten kun leikkauksiin mennesssä, mutta näiltä huumehörhöiltä otetaan laajat verenkuvat ja niiden ottaminen maksavat satasia yhdeltä kerralta, olen laskuja nähnyt,
      Näiltä elämänsä ja vielä läheistensä elämän pilaajat jotka itse vapaaehtoisesti vetävät huumeita ja yhteiskunta maksaa näiden hoidot
      Mutta vanhuksien hoitoon ei ole varaa jotka tehneet elämänsä töitä ja maksaneet veronsa ja eläneet nuhteettomasti mutta nämä' hörhöt saavat apuja monista pisteistä , avoimet ovet auki ja apuja saa.
      mutta ikäihminen jos vaivoissa ja soittaa päivystykseen niin sieltä sanotaan että älä tänne tuu , täällä täyttä, soita ambulanssi ja mene sairaalaan. sitten kun soittaa hätänueroon , sieltä soittta ambulanssiväki oletko varma että tarvit autonja kyytin. tämä tapahtui ,uutama päivä sitteen ja kyseinen vaivainen todettiin heti tarvitsevan leikkauksen , eli erittäin paha tilanne, ja nyt tarkkailussa tarviiko ehkä leikata uudellaan.
      Tässä tämä nykyajan tärkeysjärjestys, nykyajan hyvinvointivaltiossa.
      juuri tuli ilmi tämäuutisissa tämä nykyajan kullannuppujen elämän tyyli, velttoilua, ei mitään velvollisuuksia , vain kaikenlainen pahan tekeminen , rikkominen, rötöstely, öiset hurjistelut , onetttomuuksia ja ruumiita ja mömmöä naamaan. Ei mitään omaatuntoa vääryyksien tekemisistä, ja kalliiksi tulleista järjettömistä tekosista, ei toisista välittämistä ja vastuuntuntoa. PUHUTAAN ETTÄ SE ON SAIRAS JOKA OTTAA HUUMEITA MUTTA MINÄ PIDÄN SITÄ SELKÄRANGATTOMUUTENA JA vastuun välttämisenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe