siellä eri operaattorien keskustelusivuilla eri nimimerkeillä voisitko lopettaa sen?
Meidän taloyhtiössä kaapeli-tv:n valinnan perusteena oli juurikin että, tv-ja radiopalvelut jatkuu ennallaan eli ne vastaanotetaan omien antennien sijaan vain kaapelitelevision välityksellä. Ne on peruspalvelu ja niiden lopetus on kaapeli-tv:n irtisanomisen peruste. Niitä ei pidä lopettaa ennenkuin uusia FM-radion lupia ei enää myönnetä.
Muillekin vinkiksi että, kaikki Suomen kanavat alkaa näkymään HD muotoisina lähetyksinä myös antenni-tv:ssä joten ei ole enää mitään tarvetta liittyä kaapeli-tv:n asiakkaaksi ja siinä myös suuri rahallinen säästö. Taloyhtiö hankkii vain tarvittavat tv ja radio-antennit ei tarvita kaapeli-tv:tä siihen väliin. Netti saadaan kuituyhteyttä pitkin ethernetin kautta koko kiinteistölle.
Kehotan taloyhtiöitä irtisanomaan kaapeli-tv sopimuksen ja hankkimaan omat antennit ei olla enää kaapeli-tv:n mielivallan alaisina sen jälkeen.
Hänelle saarnaa sitä FM-radion lopettamista
11
267
Vastaukset
- Anonyymi
Antenni-tv:ssä on surkea valikoima maksukanavia ja nekin mitä on, vaatii Hybridi-tv:n eli pitää telkkarin olla kytketty nettiin jotta kanavat näkyisi. Siinä on kylliksi syytä liittyä kaapeli-tv:seen!
- Anonyymi
Kuka noita kanavakorttikanavia nykyään tilaa. Suoratoiston kauttahan noita maksullisia sisältöjä nykyään katsotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka noita kanavakorttikanavia nykyään tilaa. Suoratoiston kauttahan noita maksullisia sisältöjä nykyään katsotaan.
No niitä katsoo monikin, ja minä myös katson kanavakorttikanavia! Noilla ilmaiskanavilla kun on pelkkää paskaa, no Ylellä on jotain mutta suurin osa katsottavasta ohjelmistosta tulee maksukanavilta. Eikä kaikkea ole suoratoistoissa, esim. klassinen musiikki ja musiikki ylipäätäänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kuka noita kanavakorttikanavia nykyään tilaa. Suoratoiston kauttahan noita maksullisia sisältöjä nykyään katsotaan."
Minä tilaan. En suostuisi katsomaan mitään suoratoistosarjaa, vaikka minulle maksettasiiin siitä. Sen sijaan katselen maksukanavilta tennistä, futista ja lätkää joka päivä. Osa katsomistani kanavista näkyisi jopa ilmaiseksi netistä, ja olen toki sitäkin kokeillut. Huonojakin kokemuksia on ollut: joskus joku pelle on kaapannut koko nettisivun, eikä katsominen sillä kerralla onnistukaan. Muitakin häiriöitä on esiintynyt.
Koska minulla ei ole pulaa rahasta, katson kanavia mieluummin televisiosta tai joskus esimerkiksi MTV3:n verkkosivuilta, jolloin häiriöttömyys on taattu. (Seuraavaksi on tarkoitus katsoa klo 13.30 alkava tennislähetys Shanghaista.)
- Anonyymi
Nyt on ollut huhua että maanpäällinen tv-verkko eli antennniverkko ajetaan alas joskus 2030-luvulla. No, jos taloyhtiöt irtisanovat ktv-sopimuksensa ja siirtyvät antenniverkon käyttäjiksi niin mitäs sitten suu pannaan kun antenniverkko ajetaan alas? Ei kannattais noin vaan summa mutikassa irtisanoa hyvin toimivia palveluitaan, toki itsekin harmittelen sitä ettei kohta radio kuulu kaapelissa mutta sen kanssa on vaan elettävä.
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö
Älä sano noin, et voi tietää vaikka tuo toteutuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sano noin, et voi tietää vaikka tuo toteutuisi.
Taitaa kaatua jopa perustuslaillisessa tarkastelussa antenniverkon lopettaminen. Jo huoltovarmuus vaatii, että peruskanavat on näyttävä maksutta joka mummonmökissäkin jo hätätiedotteidenkin takia. Ja muutenkin maksuttomat kanavat kuuluvat jokaisen perusoikeuksiin. Kaapeli-tv:tä ei jokapaikkaan saa vedettyä ja siinä on aina liittymis- ja perusmaksut. Ei tule olemaan mahdollista antenniverkon alasajo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kaatua jopa perustuslaillisessa tarkastelussa antenniverkon lopettaminen. Jo huoltovarmuus vaatii, että peruskanavat on näyttävä maksutta joka mummonmökissäkin jo hätätiedotteidenkin takia. Ja muutenkin maksuttomat kanavat kuuluvat jokaisen perusoikeuksiin. Kaapeli-tv:tä ei jokapaikkaan saa vedettyä ja siinä on aina liittymis- ja perusmaksut. Ei tule olemaan mahdollista antenniverkon alasajo.
Luin huoltovalikko.com foorumilta että tuossa on LVM:n ja Ylen siunaus joten ei se välttämättä kaadu perustuslakiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin huoltovalikko.com foorumilta että tuossa on LVM:n ja Ylen siunaus joten ei se välttämättä kaadu perustuslakiin.
LVM ja Ylehän eivät millään siunauksilla kävele perustuslain yli. Perustuslakivaliokunta tulee heidän siunauksensa kaatamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LVM ja Ylehän eivät millään siunauksilla kävele perustuslain yli. Perustuslakivaliokunta tulee heidän siunauksensa kaatamaan.
Perustuslakiakin voi aina muuttaa, kuten muitakin lakeja. Se vaan vaatii muistaakseni 5/6 osan enemmistön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138