Jari Nykänen kertoo, miksi on tilannut Temusta tavaraa jo parilla tonnilla
https://yle.fi/a/74-20113972
Jari Nykänen kertoo, miksi on tilannut Temusta tavaraa jo parilla tonnilla
11
227
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeneen ostajan mukaan köyhä voi hankkia Temusta hyvää tavaraa halvalla.
- Anonyymi
Raha ratkaisee
Kiinalaista verkkokauppaa kritisoidaan nyt ankarasti. Temu myy valtavia määriä tavaraa, joiden tuotanto-olosuhteista ei arvostelijoiden mielestä tiedetä tarpeeksi. Halvat hinnat puolestaan saavat ihmiset kuluttamaan turhaan.
Nykänen ei niele perusteluja.
– Monet tietotekniikan komponentit valmistetaan joka tapauksessa Kiinassa tai Aasiassa, hän sanoo.
Nykänen ostaa Temusta samoja tuotteita, joita myydään muissa verkkokaupoissa paljon kalliimmalla.
– Köyhällä ei ole varaa maksaa 4–5-kertaista hintaa tuotteista. Miksi maksaisin moninkertaisen summan kansainväliselle kauppaketjulle, jonka voitot menevät ulkomaille, eivätkä jää edes Suomeen? hän kysyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raha ratkaisee
Kiinalaista verkkokauppaa kritisoidaan nyt ankarasti. Temu myy valtavia määriä tavaraa, joiden tuotanto-olosuhteista ei arvostelijoiden mielestä tiedetä tarpeeksi. Halvat hinnat puolestaan saavat ihmiset kuluttamaan turhaan.
Nykänen ei niele perusteluja.
– Monet tietotekniikan komponentit valmistetaan joka tapauksessa Kiinassa tai Aasiassa, hän sanoo.
Nykänen ostaa Temusta samoja tuotteita, joita myydään muissa verkkokaupoissa paljon kalliimmalla.
– Köyhällä ei ole varaa maksaa 4–5-kertaista hintaa tuotteista. Miksi maksaisin moninkertaisen summan kansainväliselle kauppaketjulle, jonka voitot menevät ulkomaille, eivätkä jää edes Suomeen? hän kysyy.Aivan kuin köyhillä ei saisi olla varaa mihinkään ylimääräiseen välttämättömän lisäksi, hän sanoo.
Mukana myös huteja
Nykänen on ostanut Temusta tavaraa parilla tuhannella eurolla. Hän laskee, että jos olisi ostanut tavarat muualta, ne olisivat maksaneet noin 5 000–10 000 euroa.
https://yle.fi/a/74-20113972 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kuin köyhillä ei saisi olla varaa mihinkään ylimääräiseen välttämättömän lisäksi, hän sanoo.
Mukana myös huteja
Nykänen on ostanut Temusta tavaraa parilla tuhannella eurolla. Hän laskee, että jos olisi ostanut tavarat muualta, ne olisivat maksaneet noin 5 000–10 000 euroa.
https://yle.fi/a/74-20113972Nykänen on ostanut Temusta tavaraa parilla tuhannella eurolla. Hän laskee, että jos olisi ostanut tavarat muualta, ne olisivat maksaneet noin 5 000–10 000 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse tilannu temusta uusia varaosia 100e, jotka suomessa olis maksanut 2500e
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse tilannu temusta uusia varaosia 100e, jotka suomessa olis maksanut 2500e
Olen tilannu varaosat ja lisävarusteet ja sätkäpaperit ja tupakkakoneet ja oheistuotteet ja lenkkarit ja Hydraulityökaluja ja akkutyökaluja, käsityökaluja ja kaikki toimivat ja mitään ylimääräistä krääsää en ole tilannu !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tilannu varaosat ja lisävarusteet ja sätkäpaperit ja tupakkakoneet ja oheistuotteet ja lenkkarit ja Hydraulityökaluja ja akkutyökaluja, käsityökaluja ja kaikki toimivat ja mitään ylimääräistä krääsää en ole tilannu !
Raha ratkaisee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raha ratkaisee
ja halvin pärjää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja halvin pärjää
ja taas tilaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tilannut Temusta, Wishistä ja Alibabasta noin 30000 € edestä, Ei hinta edes ole se, vaan muolta ei välttättä edes saa sellaista tuotettta. Pelkää plussaa että hintakin on todella kohdallaan.
Autojen varaosissa hintaero on ihan järkyttävä. esim näyttöjen, avainten yms.. polttimoiden..
Ehkä jotain jarrupaloja ei kannata sieltä tilata,
- Anonyymi
Mieti joa tilaat kiinasta vaatteita niissä lienee kemiallisia jäämiä ja pian joudut tilamaan itsellesi tissiliivitkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901