Etelä-Pohjanmaalla on kuntia, joissa pojista yli 40% on ylipainoisia

Anonyymi-ap

Kannuksessa näyttäisi silmämääräisen tarkastelun mukaan asia vielä hallinnassa. Kiitos hyvien puitteiden harrastaa liikuntaa ja eri lajeja

12

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myös täällä kannuksessa on nuoret meloisia punkeroita eihän ne enää osaa ajaa kuin mopoilla jotka eivät viritettyinäkään jaksa kulkea,ja tosi harva nuori jaksaa enää nykyään nostaa maasta edes 70kg nykyään nuoriso on täysin pilalle mennyttä ainoa mitä ne kykenee tekemään,on töhriä julkisia paikoja ja tuhota niitä ja huutaa ihmisille ne onki niitä vapaa kasvatuksen tuloksia

• Anonyymi

Suurin osa on kunnollisia. Sitten on näitä menetettyjä tapauksia

• Anonyymi

Näiden punkeroiden aikuiset samaa tasoa. Kaljamahoja

• Anonyymi

Kyllä ja useimmiten ne mainitsemasi aikuiset ovat yh eli siis yksinhuoltaja isiä jotka vuoroviikoin yrittävät kaljapäisään huolta jälkikasvusta,surkein tuloksin,tottakai myös joukkoon sopii niitä yh mameja jotka lyllertävät hakemaan olutta ja jälkikasvu rienaa ihmisiä pitkin kyliä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja useimmiten ne mainitsemasi aikuiset ovat yh eli siis yksinhuoltaja isiä jotka vuoroviikoin yrittävät kaljapäisään huolta jälkikasvusta,surkein tuloksin,tottakai myös joukkoon sopii niitä yh mameja jotka lyllertävät hakemaan olutta ja jälkikasvu rienaa ihmisiä pitkin kyliä

Miten yksinhuoltaja voi olla vuoroviikoin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten yksinhuoltaja voi olla vuoroviikoin?

Jättää lapsen yksin kotiin selviytymään, kun itse katoaa johonkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jättää lapsen yksin kotiin selviytymään, kun itse katoaa johonkin

Kannattaa tehdä lastensuojeluilmoitus jos tuollasta havaitsee

• Anonyymi

Kannuksessa todellakin osa on tällaisia pikkupunkeroita taikka narunpätkiä. Onneksi suurin osa hyvin käyttäytyviä. Vanhemmista se lähtee

• Anonyymi

Itse juoksin armeijan coopperissa 3250 metriä olin vasta kymmenen parhaan joukossa ja vuosi oli 1975.Silloin painoin 62 nyt suunnilleen saman ja haluan kertoa,että ei ihminen liho syömällä vaan se on geeneistä kiinni.Söin nuorena noin pesuvatillisen päivässä enkä lihonu.Tosin myös liikuin paljon.

• Anonyymi

On niitä laiskoja myös, jotka ahmivat, eivätkä kuntoile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niitä laiskoja myös, jotka ahmivat, eivätkä kuntoile.

Monet rekkakuskit laiskoja kuntoilemaan, ehkä siksi istuma ammattiin hakeutuvat.

• Anonyymi

Saisiko sieltä Etelä-Pohjanmaalta jokeri lyöjiä pesäpallojoukkueisiin niin ei omien junioreiden tarvitse hikoilla. Ison Samin jälkeen ei riittävän isoa ole omista löytynyt joka osuisi palloon ja jaksaisi hölkätä muutaman pesän välin koppi lyönneillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1762
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1348
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1193
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1102
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1085
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1019
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe