Mikä on tilanne Mallorcalla, muualla kesälomakohteissa tuota kuuleman mukaan ollut kaikkialla ?
Viitsiikö edes lähteä.
Norovirusta ja/tai Salmonellaa
10
513
Vastaukset 10
- Anonyymi
Norovirusepidemia koskee koko euroopan lomailualuetta. Tänä vuonna voi käydä niin, että viikon loma menee hotellissa maaten vatsataudissa ja kotonakin joutuu jäämään viikoksi sairaslomalle.
- Anonyymi
ISn mukaan myös Cap Verdellä saakka kaikki sairastuu.
- Anonyymi
Italiakin raportoi denque-epidemiasta. Ei näytä hyvältä maailmanmeno.
- Anonyymi
On vain ajan kysymys, kun uusi pandemia leviää. Myös tänne pohjolan perukoille saakka.
Saksassa pääsi jo karkuun Marburg-viirus.
Lentokentät ja koneet ovat pahimpia tautipesäkkeitä. - Anonyymi
Alcudiassa useammassakin hotellissa all inclusivessa kaikki ovat saaneet pahoja vatsatauteja.
Siellähän se Sara Lappalaisenkin huippu-urheilu ura päättyi.- Anonyymi
Joo Alcudiasta sain vatsataudin lokakuun alkupuolella. Hotellissa oli kyllä runsaat buffapöydät...
- Anonyymi
Fugessa kaikki toimii ja bilekansa on tervettä.
- Anonyymi
Fugen kokkelinokat ajaa norot sun muut virukset kauas.
Mutta sitten kun siellä sairastutaan, tullaan Suomeen Kela-kortilla ratsastamaan.
- Anonyymi
Kyllä Fugessakin roiskurapa-tauti jyllää.
- Anonyymi
Talvi tappaa taudit, matkat ovat loppuneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2661080Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "224849- 98831
- 72722
- 62697
- 100614
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2531Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509