Mikä on tilanne Mallorcalla, muualla kesälomakohteissa tuota kuuleman mukaan ollut kaikkialla ?
Viitsiikö edes lähteä.
Norovirusta ja/tai Salmonellaa
10
337
Vastaukset
- Anonyymi
Norovirusepidemia koskee koko euroopan lomailualuetta. Tänä vuonna voi käydä niin, että viikon loma menee hotellissa maaten vatsataudissa ja kotonakin joutuu jäämään viikoksi sairaslomalle.
- Anonyymi
ISn mukaan myös Cap Verdellä saakka kaikki sairastuu.
- Anonyymi
Italiakin raportoi denque-epidemiasta. Ei näytä hyvältä maailmanmeno.
- Anonyymi
On vain ajan kysymys, kun uusi pandemia leviää. Myös tänne pohjolan perukoille saakka.
Saksassa pääsi jo karkuun Marburg-viirus.
Lentokentät ja koneet ovat pahimpia tautipesäkkeitä. - Anonyymi
Alcudiassa useammassakin hotellissa all inclusivessa kaikki ovat saaneet pahoja vatsatauteja.
Siellähän se Sara Lappalaisenkin huippu-urheilu ura päättyi.- Anonyymi
Joo Alcudiasta sain vatsataudin lokakuun alkupuolella. Hotellissa oli kyllä runsaat buffapöydät...
- Anonyymi
Fugessa kaikki toimii ja bilekansa on tervettä.
- Anonyymi
Fugen kokkelinokat ajaa norot sun muut virukset kauas.
Mutta sitten kun siellä sairastutaan, tullaan Suomeen Kela-kortilla ratsastamaan.
- Anonyymi
Kyllä Fugessakin roiskurapa-tauti jyllää.
- Anonyymi
Talvi tappaa taudit, matkat ovat loppuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222231Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201076- 261056