Taidetalot ovat vaarallisia, koska pian jokainen Suomessa tahtoo omalaatuisen taidekodin itselleen ja mitä lopussa tulee? Täysi hillitsemätön talokantojen sillisalaatti. Se on mahdollista jossakin CCCP:ssä, mutta ei minimalistisessa, ankarassa, karuttomassa Suomessa.
Kulttuurin Suomessa pitää olla simppeli, suoraviivainen, ei yhtään kaarta, usein teräviä kulmia käytetään, monotoonisen värisiä, usein valkoisia.
Tärkeintä, että ei ole yhtään koristetta.
Pahinta jos talot ovat kaikki erilaisia, koska talojen pitää olla identtisiä.
Se helpoittaa ENNEN KAIKKEA talouden pitoa, juoksevien asioiden hoitamista, koska ei vaadi erityistä pähkäilyä.
Talon ulkonäön edelle menee käytännöllisyys kaikin puoli.
Siksi mielestämme jokainen taidekoti on huono ja joutuu romutettavaksi.
Taidekoti pilaa luontoa ja pilaa ihmiset ympärillään. Se saa heitä hermostuneeksi, ikään kuin elämä ei ole hallussa.
On erittäin myönteistä, että taiderahoja supistetaan, jottei synny mitään taideörkkejä, taidekoteja, perverssejä lisää.
Maan armeijan pitää kantaa enemmän vastuun taiteilijoiden kokeiluista.
Taidetalot ovat vaarallisia
Anonyymi-ap
0
173
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4541203- 861130
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861013- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33725- 65675
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651