Mihin katosi Inkku eli punapää?

Anonyymi-ap

Muistatteko punapään eli Inkun, Teron? Hän osallistui Patastenmäen kidnapaukseen vuonna 1992. Punapäätä kiusattiin todella rajusti niin Harjunriteen yläasteella kuin Karan yläasteella plus että 1972-1973-syntyneet mopokundit hakkasivat hänet vuonna 1987. Eivät saaneet tuomiota.... Juttu sovittiin.

19

1019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei muisteta

• Anonyymi

Älä valehtele!

• Anonyymi

Muistan yhden vuonna -70 syntyneen teron, jolla oli tuollainen fleda. Muutin pois riksusta 80-luvulla, joten en tiedä hänestä enempää. Mikä oli tuo kidnappausjuttu? Välillä tulee seurattua riksun tapahtumia, vaikka oon asunut muualla jo 40 vuotta.

• Anonyymi

Onko aloittaja yksi näistä kiusaajista? Taidat varsin hyvin tietää mitä tapahtui.

• Anonyymi

Kuka kyselee? Molopää?

• Anonyymi

Kävitkö itse Karassa vai Harjussa? Vai oletko niitä riksun/pelsun elämäm koululaisia?

• Anonyymi

Siinä vainolaisjengissä oli joka uitti Inkun päätä WC-pytyssä oli monia aikansa ilkimyksiä. Eichorn oli yksi, tosin se hintela Eichorn ei yksin saanut mitään aikaan, sillä oli suojelijoita ja opportunisteja, joita itseäkin kurmuutettiin, kuten Laakkonen. Sitten oli näitä, joita ei kiusattu, mutta osallistuivat idioottimaisuuksiin.
      Alistaminen. Miltä tuntuu alistaa toinen ihminen? Tiedätkö sinä miltä se tuntuu? Onko sinua aikuisena koskaan kiusattu tuon jälkeen?
      Miksi rääkätä heikompiaan ja syrjittyjä?
      Elämä kostaa?
      Kidnappausjutun tiedän aika läheltä. Inkulla napsahti, ja hänen elämänsä meni viemäristä alas. Itse asiassa kuulin läheltä, jonkun kuiskaavan, että hän hautoi kostoa. Hän oli piirtänyt kartan, kenen kaikkien kotiin oli aikomus mennä; yksitellen ja napsia henkilöt.
      Miten Finnairilla menee?
      Käytkö metsästämässä?
      Olen itse tulossa Riksuun "verestämään" muistoja.

• Anonyymi

Eli olin oikeassa? Tämän ketjun aloittaja on yksi noista kiusaajista.

• Anonyymi

Muistan Teron, käytiin samaa ala-astetta, muutin pois Riksusta ennen yläastetta, ikävä kuulla mitä tapahtui hänelle. Hyvä että nuo kiusaajat paljastetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olin oikeassa? Tämän ketjun aloittaja on yksi noista kiusaajista.

Sillä on pakkomielle. Tämä on Harjurinne-ketjusta: Inkku_70
        2018-06-10 19:28:15

"Olen muuten tulossa huomenna katsastamaan vanhat paikat ja "soitattamaan", manaamaan vanhat haamut esille. Olen ollut poissa 16-vuotta, silloinkin vain vaihvihkaa kävin Patastenmäellä aika ajoin. Isä on poissa, kaverit poissa ja HENKIMAAILMASSA PITKÄN AIKAA. Mutta, '''' palaan Riksuun. Kun ''''man ja ''''man katsoivat toisiaan silmiin Peltosaaren sillalla 1980-luvun puolessavälissä ja olivat surullisia."
        Tosi erikoinen pakkomielle!

• Anonyymi
        UUSI

Meinaatko että ketjun aloittaja olisi "lätkäjätkä", kun finskin mainitsit? Ei kai? Hän ei taida olla... sellainen surkimus kuin aloittaja.

• Anonyymi

Monta kertaa sä itse sait turpaasi asemaravintolassa?

• Anonyymi

Hah hah, varmaan monta kertaa.

• Anonyymi

Kertokaa lisää... Alkoi kiinnostamaan.

• Anonyymi

Nimet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimet?

No mikä maksaa?

• Anonyymi

Mistä te puhutte? Sisäpiirijuttu?
      Kuka tämä henkilö on/oli, ja mistä kyse?

• Anonyymi
        UUSI

Yhtä poikaa kiusattiin Riksussa 40 vuotta sitten. Se oli aloittajaloserin surkean elämän huippu.

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti/ onneksi nykyään kiusaamiseen puututaan ihan eri tavalla kuin silloin. Silloin sai aika yksin olla ongelmiensa kanssa kouluissa. Sitä esiintyi paljon Riksun eri kouluissa. Itselläni kokemukset Karan koulusta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1208
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      988
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      921
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39