turhaa uskonnollisen hokea jeesusta
kun valtio kiristää hautaan asti kansalaisia
jokaisella rajapyykki on erilainen
ei ole mitään häpeällistä kansan väkivallassa
koska valtion tapa painostaa on sakottaa loputtomasti
sen sijaan kansalle jää painostuksen välineeksi paikkojen hajottaminen
riot väkivalta kun kansa saa tarpeeksi kaikesta - siihen kytät valmistuvat ja odottavat
kytät odottavat vain koska kansa saa tarpeeksi kaikesta kiristyksestä
näyttää ettei valtio tunne rajojaan ja laskuun on sisälletty riot väkivalta
valtio hallitus odottaa toisin sanoen väkivaltaa ja yllättyy kun ei saa tilaamansa
kyse on ruokinta suhteesta, kun ruokitaan hyvin, ei ole tarvetta väkivaltaan
odotan innolla sitä päivää kun ihmiset yhteishenkeen hajoittavat katuja
itse juoksen elektroniikka liikkeeseen viemään tavaroita
ehkä joku kallis vaate: talvitakki, kaunis puku, kultakoruja, elektroniikka, puhelimia, tietokoneita paljon, hyvät kengät ja lenkkarit
valtion sanktiot ovat sakot, kansan sanktiot ovat riot
Anonyymi-ap
4
112
Vastaukset
- Anonyymi
sähköpyörät ja jopoa mopoja ellei sähköautoja voisi pölliä
- Anonyymi
vene olisi kiva hankkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vene olisi kiva hankkia
en nyt tiedä naisen raiskauksesta kuten rikkaan työvoimavirkailijan nuori tyttö
- Anonyymi
Akseleraatio on nyt syynissa , Kangasniemen kaverukset raatiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138