Mitä pitää tehdä jos on tilannut kuukausi sitten paketin eikä sitä ole vieläkään tullut postin seurantasovellukseen. Olen laittanut lähettäjälle viestiä mutta he eivät vastaa minulle?! Posti taas kehottaa olemaan yhteydessä lähettäjään. Oli niin kallis ostos että ei nappaa jos paketti ei koskaan tule. Voiko joku auttaa?
En keksinyt parempaakaan aihetta tälle mun ongelmalle, sori :)
En tiedä missä pakettini menee
5
203
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa hämärä lähettäjä jos ei vastaa.
- Anonyymi
Lähettäjä on yksi tunnetuimmista yrityksistä omalla alalla. Se mua tässä häiritseekin, että miksi ei voi vastata jos on luotettava yritys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähettäjä on yksi tunnetuimmista yrityksistä omalla alalla. Se mua tässä häiritseekin, että miksi ei voi vastata jos on luotettava yritys.
Jos olet etukäteen maksanut tilauksesi, niin on syytä kovistella lähettäjää.
- Anonyymi
Oletko lähettänyt kaikki tilausesi tiedot yritykselle?
Jos on ulkomaalainen voi olla hankalaa.
Emäntä hosuessaan antoi väärän sähköpostiosoitteen, eikä siten ilmoitusta paketista tullut. Odotettiin pari viikoa ja lähetettiin muistutua, ei mitään vaikutusta. Sitten lähettiin viesti uudestaan huomautuksella, että liike näyttää olevan huijari.
Seuraavalla viikolla paketti oli ovella.- Anonyymi
Olen antanut kaikki tiedot, ja on ihan kotimainen yritys. Vastasi muutamia viikkoja sitten sähköpostiini, mutta ei enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253140Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122289Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.722168Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051941Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥421439Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161355Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096