Olen muutamalle ystävälle antanut ehjiä ja siistejä lasteni vanhoja vaatteita, ovat itse vielä valinneet mitä ottavat. Lisäksi olen tuonut matkoilta muutamia uusia vaatteita heidän lapsille. Koskaan en näe vaatteita heidän lasten päällä.
Eivät taida pohjimmiltaan kuitenkaan arvostaa haluani auttaa vai mikä ylpeys tähän on syynä?
Miksiköhän?
2
254
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä parempi ettet puutu toisten elämään.
- Anonyymi00003
Harmi lasten vastaisen kehityksen kannalta.
Saattavat omaksua asenteen, ettei kelpaa mikään muu kuin uusi ja sekin parhaasta päästä.
Meillä ei ollut vastaavaa hylkimisilmiötä.
Ainoa, perheen sisäinen kiusa oli, että tyttö oli kahdesta vanhempi ja ala-astevaiheessa poika sanoi varovasti, että voisiko hän saada muita vaatteita kuin tytöltä jäänneet punaiset. Toki otimme sen vakavasti. Koski vain väriä. Ei vaatteiden käyttöhistoriaa.
Kasvaville penskoillemme saimme tuttavilta harrastusvälineitä polkupyörästä alkaen.
Lasketteluvarusteet ostimme paikallisen urheiluseuran kalupörssistä halvalla.
Sopivat niin kauan kuin mielenkiintokin. Asuimme muutaman sadan metrin päässä rinteen hissin ala-asemasta.
Mikä vikana? Jonotus hissiin ja ylösmeno kesti monin verroin kauemmin kuin alastulo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1373927Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä362594Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte551972Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli771854Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2041732- 721045
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n211042Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon139742- 61724
Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!
Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen22722