Miksiköhän?

Anonyymi-ap

Olen muutamalle ystävälle antanut ehjiä ja siistejä lasteni vanhoja vaatteita, ovat itse vielä valinneet mitä ottavat. Lisäksi olen tuonut matkoilta muutamia uusia vaatteita heidän lapsille. Koskaan en näe vaatteita heidän lasten päällä.
Eivät taida pohjimmiltaan kuitenkaan arvostaa haluani auttaa vai mikä ylpeys tähän on syynä?

2

388

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä parempi ettet puutu toisten elämään.

• Anonyymi00003

Harmi lasten vastaisen kehityksen kannalta.
      Saattavat omaksua asenteen, ettei kelpaa mikään muu kuin uusi ja sekin parhaasta päästä.
      Meillä ei ollut vastaavaa hylkimisilmiötä.
      Ainoa, perheen sisäinen kiusa oli, että tyttö oli kahdesta vanhempi ja ala-astevaiheessa poika sanoi varovasti, että voisiko hän saada muita vaatteita kuin tytöltä jäänneet punaiset. Toki otimme sen vakavasti. Koski vain väriä. Ei vaatteiden käyttöhistoriaa.
      Kasvaville penskoillemme saimme tuttavilta harrastusvälineitä polkupyörästä alkaen.
      Lasketteluvarusteet ostimme paikallisen urheiluseuran kalupörssistä halvalla.
      Sopivat niin kauan kuin mielenkiintokin. Asuimme muutaman sadan metrin päässä rinteen hissin ala-asemasta.
      Mikä vikana? Jonotus hissiin ja ylösmeno kesti monin verroin kauemmin kuin alastulo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      269
      3739
    2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      180
      1781
    3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      144
      1508
    4. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      124
      1203
    5. 75
      1012
    6. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      131
      1008
    7. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      398
      881
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      734
    9. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      9
      721
    10. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      45