Olen muutamalle ystävälle antanut ehjiä ja siistejä lasteni vanhoja vaatteita, ovat itse vielä valinneet mitä ottavat. Lisäksi olen tuonut matkoilta muutamia uusia vaatteita heidän lapsille. Koskaan en näe vaatteita heidän lasten päällä.
Eivät taida pohjimmiltaan kuitenkaan arvostaa haluani auttaa vai mikä ylpeys tähän on syynä?
Miksiköhän?
2
355
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä parempi ettet puutu toisten elämään.
- Anonyymi00003
Harmi lasten vastaisen kehityksen kannalta.
Saattavat omaksua asenteen, ettei kelpaa mikään muu kuin uusi ja sekin parhaasta päästä.
Meillä ei ollut vastaavaa hylkimisilmiötä.
Ainoa, perheen sisäinen kiusa oli, että tyttö oli kahdesta vanhempi ja ala-astevaiheessa poika sanoi varovasti, että voisiko hän saada muita vaatteita kuin tytöltä jäänneet punaiset. Toki otimme sen vakavasti. Koski vain väriä. Ei vaatteiden käyttöhistoriaa.
Kasvaville penskoillemme saimme tuttavilta harrastusvälineitä polkupyörästä alkaen.
Lasketteluvarusteet ostimme paikallisen urheiluseuran kalupörssistä halvalla.
Sopivat niin kauan kuin mielenkiintokin. Asuimme muutaman sadan metrin päässä rinteen hissin ala-asemasta.
Mikä vikana? Jonotus hissiin ja ylösmeno kesti monin verroin kauemmin kuin alastulo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt384496Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522409Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481452- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281257Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541159Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan139994Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 60931