Olen muutamalle ystävälle antanut ehjiä ja siistejä lasteni vanhoja vaatteita, ovat itse vielä valinneet mitä ottavat. Lisäksi olen tuonut matkoilta muutamia uusia vaatteita heidän lapsille. Koskaan en näe vaatteita heidän lasten päällä.
Eivät taida pohjimmiltaan kuitenkaan arvostaa haluani auttaa vai mikä ylpeys tähän on syynä?
Miksiköhän?
2
382
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä parempi ettet puutu toisten elämään.
- Anonyymi00003
Harmi lasten vastaisen kehityksen kannalta.
Saattavat omaksua asenteen, ettei kelpaa mikään muu kuin uusi ja sekin parhaasta päästä.
Meillä ei ollut vastaavaa hylkimisilmiötä.
Ainoa, perheen sisäinen kiusa oli, että tyttö oli kahdesta vanhempi ja ala-astevaiheessa poika sanoi varovasti, että voisiko hän saada muita vaatteita kuin tytöltä jäänneet punaiset. Toki otimme sen vakavasti. Koski vain väriä. Ei vaatteiden käyttöhistoriaa.
Kasvaville penskoillemme saimme tuttavilta harrastusvälineitä polkupyörästä alkaen.
Lasketteluvarusteet ostimme paikallisen urheiluseuran kalupörssistä halvalla.
Sopivat niin kauan kuin mielenkiintokin. Asuimme muutaman sadan metrin päässä rinteen hissin ala-asemasta.
Mikä vikana? Jonotus hissiin ja ylösmeno kesti monin verroin kauemmin kuin alastulo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532526
- 85904
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11875- 49866
- 71751
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 68561
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap83556- 48555