Miksiköhän?

Anonyymi-ap

Olen muutamalle ystävälle antanut ehjiä ja siistejä lasteni vanhoja vaatteita, ovat itse vielä valinneet mitä ottavat. Lisäksi olen tuonut matkoilta muutamia uusia vaatteita heidän lapsille. Koskaan en näe vaatteita heidän lasten päällä.
Eivät taida pohjimmiltaan kuitenkaan arvostaa haluani auttaa vai mikä ylpeys tähän on syynä?

2

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä parempi ettet puutu toisten elämään.

• Anonyymi00003

Harmi lasten vastaisen kehityksen kannalta.
      Saattavat omaksua asenteen, ettei kelpaa mikään muu kuin uusi ja sekin parhaasta päästä.
      Meillä ei ollut vastaavaa hylkimisilmiötä.
      Ainoa, perheen sisäinen kiusa oli, että tyttö oli kahdesta vanhempi ja ala-astevaiheessa poika sanoi varovasti, että voisiko hän saada muita vaatteita kuin tytöltä jäänneet punaiset. Toki otimme sen vakavasti. Koski vain väriä. Ei vaatteiden käyttöhistoriaa.
      Kasvaville penskoillemme saimme tuttavilta harrastusvälineitä polkupyörästä alkaen.
      Lasketteluvarusteet ostimme paikallisen urheiluseuran kalupörssistä halvalla.
      Sopivat niin kauan kuin mielenkiintokin. Asuimme muutaman sadan metrin päässä rinteen hissin ala-asemasta.
      Mikä vikana? Jonotus hissiin ja ylösmeno kesti monin verroin kauemmin kuin alastulo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      93
      1071
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      482
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe