Mitä joululahjaksi

Kaipaan hyviä vinkkejä ja ideoita mitä antaa joululahjaksi aikuisille ja teini-ikäisille pojille, hinta korkeintaan 500 kr/45 euroa?
Ei rahaa eikä kalsareita.

18

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joulu
      Markku Lahtelan yritys talous opetus 3 vuotta,lahjat.
      Tule vain, ex mies, vävy jatkaa samaa.
      Kissa pitää pyytää ulos, jos ei pyydä se sai ex mieheltä ovenpieli kohtelun .
      Jota Sievi hulluus Ylivieska kansasta jatkoi eteenpäin ihmiselle.
      Samppa Harmainen Oulu käsi kirurgi

      • Olen todella pahoillani, muttaa en ymmärtänyt mitään edellisestä viestistä.


    • Meillä on lastenlapsissa 4 tyttöä ja 4 poikaa, ja joulupaketit laitetaan aina kaikille, aikuisillekin, koska meilläkin on tuo lahjojenjakoseremonia vielä käytössä. Raha on aina tervetullutta, samoin lahjakortit vaateliikkeisiin, elokuviin, ravintoloihin jne, ja saahan niistäkin pienen paketin tehtyä.

      Meidän nuorin lapsenlapsi on nyt 17-vuotias poika, ja hän pitää vielä rakennussarjoistakin. Useimmiten on ostettu pojille harrastuksiin, kuten partioon ja luontoretkeilyyn liittyviä lahjoja, sponsoroitu soittimia jne. Laadukas taskulamppu on ollut pidetty ja tarpeellinen lahja, hieno puukko, kuksa, ohut ja imukykyinen retkipyyhe, Partioaitasta saa monen hintaluokan ideoita ja tuotteet ovat laadukkaita. . Jo kotoaan omaan opiskeluboksiin muuttaneille nuorille miehille on kiva ostella huushollivälineitä, jotain extraa jota ei itse raaski ostaa.

      Myös pojille ja miehille on korkealuokkaisia kosmetiikka- ja hygieniasarjoja kauniissa lahjapakkauksissa, samoin miehekkäitä kosmetiikkalaukkuja . Pitää vaan ottaa tarkkaan selkoa vaikka äidiltä ja siskoiltä, ettei osta pojille väärää merkkiä.

    • Anonyymi

      Ei sillä rahalla paljon mitään saa nykyään. Voisit ehkä ostaa lahjakortin johonkin kosmetiikka kauppaan. Pojat ja miehet ovat oppineet käyttämään ihonhoito tuotteita, eivätkä enää itse pelkää mennä niitä ostamaan.

      • Anonyymi

        Luultavasti saa, koska aloittaja kirjoitti toisaalla näin:

        "Ihan riittävä summa pieneen symbooliseen lahjaan. Lasten lahjoihin voi sitten sijoittaa tuplasti"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti saa, koska aloittaja kirjoitti toisaalla näin:

        "Ihan riittävä summa pieneen symbooliseen lahjaan. Lasten lahjoihin voi sitten sijoittaa tuplasti"

        No joo, nämä on vain ajatuksia, ei mitään kiveen piirrettyä.
        Mielellään ei yli 500 kruunun/45 euron. Eihän tuollaisella summalla saa mitään.
        Mietin vähän klassista pientä ihonhoito/hiustenhoitopakettia, itse koottua, poikien maun ja tarpeiden mukaan.
        Eivät paljoakaan ulkoile, mutta käyvät uimassa ja salilla.
        Aikuisille vieläkin vaikeampaa löytää mitään niin edullista joka heille olisi mieleen.

        Hyviä vinkkejä tähän saakka, kiitos.
        Mietintämyssyä vaan päälle nyt pariksi viikoksi ja sitten ostelemaan, haluan hoitaa kaikki lahjaostoksen black friday alennuksien aikaan viimeistään.


    • Anonyymi

      1000 euroa miinus OP sijoitukset.
      Eivät toteuttaneet irtisanomisen ilmoitusta.
      K plussaa yhteistyö 50 senttiä vain on enää, hävinnyt op plus.
      Elisa prepaid.

    • Anonyymi

      Kauriinmetsästäjä-pipo ja siannahkaiset sormikkaat.

    • Anonyymi

      Liikunnalliset teinipojat, lapsenlapseni, ovat pitäneet ylempänä jo mainituista pesu- ja ihonhoitopakkauksista. Shampoo, hoitoaine, "dödö", kosteusvoide, hiusvaha (tai muu muotoilu), jalkadödö, aktiivihiilipohjalliset treenikenkiin ;)
      Äidiltä kannattaa kysellä minkälaiset tuotteet sopii.

      Tai sitten lahjakortti, jolla voi ostaa täydennysosia nettipeleihin.

      /ex-brinkkala

    • Anonyymi

      Paketti laadukkaita sukkia ovat aina tarpeellisia.

      • Anonyymi

        50 kilon säkki perunoita.
        Niistä riittää iloa Joulun jälkeenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50 kilon säkki perunoita.
        Niistä riittää iloa Joulun jälkeenkin.

        Ruotsissa ei valitettavasti saa kaupasta 50 kg perunasäkkiä 500 ruotsinkruunuvaluutalla.


    • Anonyymi

      HUH HUH ei ole mummolla pienestä eläkkeestä tuommoisiin varaa.
      Annan pitkin vuotta aina jotakin kun tulevat käymään.Yleensä
      bensa rahaa opiskelijoille ja joskus pyytäävät maksamaan jonkun laskun
      kun itsellä ei ole.Ja mummohan auttaa missä voi.Sitä varten mummot on

    • Anonyymi

      Kun itse ne ne ihmiset tunnet eiköhän sinun ole itse helpointa tietää
      mitä ostat.
      Meillä ei ole vuosikymmeniin ostettu mitään lahjaa aikuisten kesken.
      Sehän on niinkuin vaihtaisi rahaa keskenään, kun ostaa jonkun turhakkeen
      lahjaksi. Maailma hukkuu muutenkin moskaan.
      Joulu on lasten ja kauppiaitten juhla.

    • Anonyymi

      En myöskään pystyisi valitsemaan lahjaa nuorilla enkä lapsillekaan. Olin 10-vuotissynttäreillä. Sankari sai kuusi samanlaista pehmolelua ja 8 karkkipussia. Muutenkin jo hampaissa reikä.
      Laitan 50 euroa jokaiselle neljälle. Ihan hyvin voisi olla myös 45 euroa. Lapset jo tietävät etten osaa ostaa lahjaa joten eivät odotakaan. En ole koskaan miettinyt mitä sillä ostavat.

      • Anonyymi

        Niin joskus on tehty niin että n. 7-8 vuotiaat ovat itse valinneet Prismassa ja minä olen maksanut, siihen aikaan kaikille jaettava summa taisi olla 40 euroa.


    • Kiitos kaikille hyvistä ideoista ja ajatuksista mitä tulee joululahjojen hankkimiseen pienellä budjetilla. Kokonaissummaanhan vaikuttaa myös se kuinka monta lahjansaajaa kenelläkin on. Koska perheeni on pieni, niin olen laskenut että pitäisi selviytyä tästä joulusta500 euron kokonaisummalla mitä lahjoihin tulee.

      Nyt on aika myös käydä läpi ullakot ja vintit ja etsiä kuusenkoristeita, jotka ovat antiikkia ja samalla siivota kaikki muoviroska ja rikkinäiset valoketjut kierrätykseen

      • Anonyymi

        Säilytätkö antiikkiesineitä muun rojun seassa ullakoilla? Ja miksi säilytät rikkinäistä roskaa samoissa paikoissa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe