Kaipaan hyviä vinkkejä ja ideoita mitä antaa joululahjaksi aikuisille ja teini-ikäisille pojille, hinta korkeintaan 500 kr/45 euroa?
Ei rahaa eikä kalsareita.
Mitä joululahjaksi
36
440
Vastaukset
- Anonyymi
Joulu
Markku Lahtelan yritys talous opetus 3 vuotta,lahjat.
Tule vain, ex mies, vävy jatkaa samaa.
Kissa pitää pyytää ulos, jos ei pyydä se sai ex mieheltä ovenpieli kohtelun .
Jota Sievi hulluus Ylivieska kansasta jatkoi eteenpäin ihmiselle.
Samppa Harmainen Oulu käsi kirurgi Meillä on lastenlapsissa 4 tyttöä ja 4 poikaa, ja joulupaketit laitetaan aina kaikille, aikuisillekin, koska meilläkin on tuo lahjojenjakoseremonia vielä käytössä. Raha on aina tervetullutta, samoin lahjakortit vaateliikkeisiin, elokuviin, ravintoloihin jne, ja saahan niistäkin pienen paketin tehtyä.
Meidän nuorin lapsenlapsi on nyt 17-vuotias poika, ja hän pitää vielä rakennussarjoistakin. Useimmiten on ostettu pojille harrastuksiin, kuten partioon ja luontoretkeilyyn liittyviä lahjoja, sponsoroitu soittimia jne. Laadukas taskulamppu on ollut pidetty ja tarpeellinen lahja, hieno puukko, kuksa, ohut ja imukykyinen retkipyyhe, Partioaitasta saa monen hintaluokan ideoita ja tuotteet ovat laadukkaita. . Jo kotoaan omaan opiskeluboksiin muuttaneille nuorille miehille on kiva ostella huushollivälineitä, jotain extraa jota ei itse raaski ostaa.
Myös pojille ja miehille on korkealuokkaisia kosmetiikka- ja hygieniasarjoja kauniissa lahjapakkauksissa, samoin miehekkäitä kosmetiikkalaukkuja . Pitää vaan ottaa tarkkaan selkoa vaikka äidiltä ja siskoiltä, ettei osta pojille väärää merkkiä.- Anonyymi
Ei sillä rahalla paljon mitään saa nykyään. Voisit ehkä ostaa lahjakortin johonkin kosmetiikka kauppaan. Pojat ja miehet ovat oppineet käyttämään ihonhoito tuotteita, eivätkä enää itse pelkää mennä niitä ostamaan.
- Anonyymi
Luultavasti saa, koska aloittaja kirjoitti toisaalla näin:
"Ihan riittävä summa pieneen symbooliseen lahjaan. Lasten lahjoihin voi sitten sijoittaa tuplasti" Anonyymi kirjoitti:
"Ihan riittävä summa pieneen symbooliseen lahjaan. Lasten lahjoihin voi sitten sijoittaa tuplasti"No joo, nämä on vain ajatuksia, ei mitään kiveen piirrettyä.
Mielellään ei yli 500 kruunun/45 euron. Eihän tuollaisella summalla saa mitään.
Mietin vähän klassista pientä ihonhoito/hiustenhoitopakettia, itse koottua, poikien maun ja tarpeiden mukaan.
Eivät paljoakaan ulkoile, mutta käyvät uimassa ja salilla.
Aikuisille vieläkin vaikeampaa löytää mitään niin edullista joka heille olisi mieleen.
Hyviä vinkkejä tähän saakka, kiitos.
Mietintämyssyä vaan päälle nyt pariksi viikoksi ja sitten ostelemaan, haluan hoitaa kaikki lahjaostoksen black friday alennuksien aikaan viimeistään.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ihan riittävä summa pieneen symbooliseen lahjaan. Lasten lahjoihin voi sitten sijoittaa tuplasti"Meillä on lopetettu jo vuosia sitten j nyt on kaikki lapsenlapset aikuisten kirjoissa niin ei osteta kellekkään , enkä itse pyydä keneltäkään mitään. Koska katson että lahja ei ole vaihtokauppaa ainoastaan tapa joka on vienyt monet perheet rahapulaan kun haluavat laittaa lapsilleen joulua kalliilla lahjoilla . Että voi tavata istua iltaa jonkun kanssa ja keskustella se on se paras lahja minulle. , koska minulla on tarvittavat tavarat jo huushollissa
En tarvitse edes mitään.. jokainen tyylillään tässäkin asiassa.
- Anonyymi
1000 euroa miinus OP sijoitukset.
Eivät toteuttaneet irtisanomisen ilmoitusta.
K plussaa yhteistyö 50 senttiä vain on enää, hävinnyt op plus.
Elisa prepaid. - Anonyymi
Kauriinmetsästäjä-pipo ja siannahkaiset sormikkaat.
- Anonyymi
Liikunnalliset teinipojat, lapsenlapseni, ovat pitäneet ylempänä jo mainituista pesu- ja ihonhoitopakkauksista. Shampoo, hoitoaine, "dödö", kosteusvoide, hiusvaha (tai muu muotoilu), jalkadödö, aktiivihiilipohjalliset treenikenkiin ;)
Äidiltä kannattaa kysellä minkälaiset tuotteet sopii.
Tai sitten lahjakortti, jolla voi ostaa täydennysosia nettipeleihin.
/ex-brinkkala - Anonyymi
Paketti laadukkaita sukkia ovat aina tarpeellisia.
- Anonyymi
50 kilon säkki perunoita.
Niistä riittää iloa Joulun jälkeenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 kilon säkki perunoita.
Niistä riittää iloa Joulun jälkeenkin.Ruotsissa ei valitettavasti saa kaupasta 50 kg perunasäkkiä 500 ruotsinkruunuvaluutalla.
- Anonyymi
HUH HUH ei ole mummolla pienestä eläkkeestä tuommoisiin varaa.
Annan pitkin vuotta aina jotakin kun tulevat käymään.Yleensä
bensa rahaa opiskelijoille ja joskus pyytäävät maksamaan jonkun laskun
kun itsellä ei ole.Ja mummohan auttaa missä voi.Sitä varten mummot on - Anonyymi
Kun itse ne ne ihmiset tunnet eiköhän sinun ole itse helpointa tietää
mitä ostat.
Meillä ei ole vuosikymmeniin ostettu mitään lahjaa aikuisten kesken.
Sehän on niinkuin vaihtaisi rahaa keskenään, kun ostaa jonkun turhakkeen
lahjaksi. Maailma hukkuu muutenkin moskaan.
Joulu on lasten ja kauppiaitten juhla. - Anonyymi
En myöskään pystyisi valitsemaan lahjaa nuorilla enkä lapsillekaan. Olin 10-vuotissynttäreillä. Sankari sai kuusi samanlaista pehmolelua ja 8 karkkipussia. Muutenkin jo hampaissa reikä.
Laitan 50 euroa jokaiselle neljälle. Ihan hyvin voisi olla myös 45 euroa. Lapset jo tietävät etten osaa ostaa lahjaa joten eivät odotakaan. En ole koskaan miettinyt mitä sillä ostavat.- Anonyymi
Niin joskus on tehty niin että n. 7-8 vuotiaat ovat itse valinneet Prismassa ja minä olen maksanut, siihen aikaan kaikille jaettava summa taisi olla 40 euroa.
Kiitos kaikille hyvistä ideoista ja ajatuksista mitä tulee joululahjojen hankkimiseen pienellä budjetilla. Kokonaissummaanhan vaikuttaa myös se kuinka monta lahjansaajaa kenelläkin on. Koska perheeni on pieni, niin olen laskenut että pitäisi selviytyä tästä joulusta500 euron kokonaisummalla mitä lahjoihin tulee.
Nyt on aika myös käydä läpi ullakot ja vintit ja etsiä kuusenkoristeita, jotka ovat antiikkia ja samalla siivota kaikki muoviroska ja rikkinäiset valoketjut kierrätykseen- Anonyymi
Säilytätkö antiikkiesineitä muun rojun seassa ullakoilla? Ja miksi säilytät rikkinäistä roskaa samoissa paikoissa?
- Anonyymi
Minä olen aina ollut todella huono lahjan antaja , ja usein mennyt pieleen ostos joka sitten mietityttää etten ole jotain tajunnut
kun lapsenlapset tulivat isoiksi niin saivat rahaa ja sanoivat että se on se paras lahja kun saa mennä välipäivinä ostoksille.
Nykyisin ei enää sitäkään koska ovat kaikki jo täysi ikäisiä . Ei yksinäisellä eläkeläisellä olisi varaakaan samalla tavalla antaa kun sitä pystyi kun oli hyvä palkka .
- Anonyymi
Joko olet paloma ostanut ne alle 50 euron lahjat? Mitäpä ostit?
Olen pahasti myöhässä joululahjojen hankinnassa. Olen odotellut tavanomaisia listoja lapsilta ja lapsenlapsilta joululahjoista jotka sopivat budjettiini, ei ole löytynyt tähän saakka. Joudun ehkä nostamaan rajaa sataseen ja ostamaan sitten meiltä molemmilta yhteisen.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Olen pahasti myöhässä joululahjojen hankinnassa. Olen odotellut tavanomaisia listoja lapsilta ja lapsenlapsilta joululahjoista jotka sopivat budjettiini, ei ole löytynyt tähän saakka. Joudun ehkä nostamaan rajaa sataseen ja ostamaan sitten meiltä molemmilta yhteisen.
Mitä sinä nyt olet vailla? Kyselet vinkkejä täältä ja odotat toivelistoja perheeltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä nyt olet vailla? Kyselet vinkkejä täältä ja odotat toivelistoja perheeltä?
Toivelistat kirjoitetaan joulupukille eikä mummolle jolla on vai 50 e varaa laittaa lahjaan per nokka.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Laps, hän ken nukkuu, unhoittuu.
https://lyrics.fi/arja-kangas/me-kaymme-jouluviettoon
kylmätotuus
- Anonyymi
Pojille kortsuja ettei tauti yllätä :-)
Lemmenkäinen - Anonyymi
Sillä summalla saa pullon laadukasta skottiviskiä, tai pullon normikonua.
jos pojat ei dokaa, anna rahaa, kyllä sillä jotain pulveria saa ostettua.
=DW= - Anonyymi
Mitä aiot ostaa bonuspojallesi, onko hän jo yli 40 v ?
Osta pitkät kalsongit munanlämmittäjällä ja miehelle myös ei käy viima .- Anonyymi
Oliko taas mentävä yksityis asioihin , on rivoa kieltä taas kerrakseen . Etkö voisi kirjoittaa asioista se kun kaikki tietävät miksi latelet inhottavia vitsejäsi ihmisistä joita et tunne.
- Anonyymi
"miehekkäitä kosmetiikkalaukkuja " ??
Hyi hitsi, kuka sellaisia haluaisi? Ehkä Ruotsissa kuten tunnettua on liikaa näitä pikkusormityyppejä. Mutta ei missään nimessä kenellekään Suomessa!- Anonyymi
Minne miehet sitten laittaa deodoranttinsa ja suihkusaippuan ja shampoon ja hammastahnan ja hammadtahnan kun lähtevät matkalle? Mitä vikaa on miehekkässä kosmetiikkalaukussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne miehet sitten laittaa deodoranttinsa ja suihkusaippuan ja shampoon ja hammastahnan ja hammadtahnan kun lähtevät matkalle? Mitä vikaa on miehekkässä kosmetiikkalaukussa?
Homoa.
Miehinen mies ei pese hampaita, ei löyhkää halvalla hajuvedelle. Olemassa snadeja, taskuun matuvia matkahammasharjoja. Jokaisessa vessassa, suihkussa kyllä saiputtaa ja jotain pyyhettä. Jos tukkaa pitää kammata, kampa menee taskuun.
Joskus oli muotia miesten käsikaukut, ei kauaa. Kuka hitto sellaista viittoi roudata mukanaan... Sitten tuli muotiin vyölaukut. Ehkä matkoilla hyvä säilyttää passia ja lompakkoa turvallisesti. Mutta normikäytössä vastaa kädilaukkua ja varmasti saa kantajansa näyttämään joko turisteilta, tai juntilta.
Anna rahaa, sille aina käyttöä. Ja tuottaa aina hyvän mielen ja menee tarpeeseen. Eikä leimaa lahjan saaja neidiksi.
=DW= - Anonyymi
Kyllä ne vaan suomalaista pojatkin hoitelevat ihoaan siinä kun muutkin maailmalla ,pesevät hiuksensa shamppoola jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai toope sellaisista mitään ymmärrä vetää raappahousut jalkaansa kun eka pakkanen tulee ja ottaa pois men kevät auringon paistellessa.
Kovasti vaan on leukaa, eikä edes itse tajua moukkamaisuuttaan.
- Anonyymi
Nykyään nuoret miehet ostavat ainakin saman verran jos enemmän kauneudenhoitotuotteita kuin naiset. Partavesiä, kosteusvoiteita ja kaikkea mahdollista ja käyvät kasvohoidossa ja manikyyrissä ja jopa joka toinen viikko parturissa.
Heterotkin.
Ei kaikki tietenkään, mutta se on aika yleistynyt. - Anonyymi
Kirjailija kyselee jonninjoutavuuksia, huomion hakemiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256