Kela ja liitteet

Anonyymi-ap

Jatkossa liitteet lähetetään Lähetä liite -sivulta OmaKelassa. Viestit-sivun kautta liitteitä ei voi enää lähettää.

Ei tullut puhelimeen vahvistusta eikä mihinkään, susi syntyessään.

7

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Haluavat luultavasti yksinkertaistaa/selkeyttää järjestelmää, kyllä ne liitteet menee sillä liitteiden lähettämistoiminnollakin, ja siellä on myös toiminto jolla lisätä viesti niiden liitteiden oheen. Vaikuttaa siltä että järjestelmässä on jokin automatisoitu tunnistamistoiminto joka tunnistaa automaattisesti esim. sähkölaskun sähkölaskuksi.

Kokeile nyt ensin edes muutaman kerran, ennenkuin tyrmäät muutoksen.

• Anonyymi

"järjestelmässä on jokin automatisoitu tunnistamistoiminto joka tunnistaa automaattisesti esim. sähkölaskun sähkölaskuksi."

Olisiko noin, että olisi automatisoitu koko prosessi?Voisin siis laittaa sähkölaskun johon olen vaan muokannut itse jonkun toisen laskun tilinumeron, viitteen ja summan...ja tuo olisi vaikka sellainen mitä ne ei tavallaan maksa...

HÖHÖH

• Anonyymi

Oikeammin toimeentulohakemukseen ei tarvita yhtäkään liitettä, ei alkavaan ei myöhempiinkään toimeentuloltukiain mukaan, VAAN HAKIJAN TIEDOSSA OLEVAT TIEDOT.

On kelan ja muuden instassien osoitettava ettei annetut tiedot pidä paikkansa ja tämä perustuu lakiin, perustuslain 80pykälä, että myöskin lakiin tolmeentulotuesta.

Tarkistakaa itse, mutta koska kela ja muut eivät noudata lakia, vaikka toimeentulotuen avulla kiristäminen on rikos.

T. Professional of the word's and law, Lawetorder Z via V

• Anonyymi

Kelassahan on se liite rajoitus. Eli jos joku lähettelee kelan mielestä " liikaa" liitteitä, henkilöstä tehdään kelan toimesta rikosilmoitus. Kelaan ei siis jatkossa saa ilmeisesti lähettää omia asioitaan koskevia liitteitä tai viestejä.
      Mutta ilmeisesti sinne voi lähetellä, asiattomuuksia tai mitä kukakin keksii, tästä kategoriasta ei tehdä rikosilmoituksia.
      Kyllä on kela alasvajonnut nyt

• Anonyymi

Tupauuno ja perrutuspölvästi riehuneet kelan palvelimet nurin.

• Anonyymi

Voi pyhä yksinkertaisuus sinunkin kanssasi...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1455
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      34
      1425
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1371
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1329
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      318
      1091
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe