Tilasin tuotteen Diileri.comista, mutta kokemukseni oli erittäin huono.
Toimitus viivästyi merkittävästi eikä asiakaspalvelu vastannut viesteihini tai puheluihini ollenkaan. Lopulta jouduin odottamaan viikkoja ennen kuin sain tilaamani tuotteen. Valitettavasti koin, että asiakaspalvelu väisteli vastuuta ja selitteli ongelmia. En voi suositella tilaamaan tästä kaupasta, koska toiminta vaikutti epäluotettavalta.
Kauppa on suorastaan huijausta - älä siis tilaa täältä mitään!
Diileri.com - Verkkokauppa joka huijaa asiakkaita
13
3274
Vastaukset 13
- Anonyymi
Ajatteleva ihminen kyllä tietää -olkoon laupias ja armelias Jumala todistajani- että ei se pelaa joka pelkää.
Nauretaan yhdessä. ;))) - Anonyymi
mutta sait mitä tilasit, älä ulvo
- Anonyymi
Diileri.com:n asiakaspalvelu ei todellakaan viitsi vastata toimituskyselyihin. Tilaukseni viipynyt jo kolme viikkoa ja pariin otteeseen tiedustelin toimitusaika-arviota. En tilaa täältä enää mitään enkä suosittele kenellekään muulle. Huijauksen makua Diilerin hommassa!
- Anonyymi
Sähköpyörässä ilmeni vikoja, jotka jouduin korjauttaan liikkeessä. Diileri ei korvannut kuluja, jotka siitä aiheutuivat.
- Anonyymi
Korvasi kuitenkin kuukausien päästä😄
- Anonyymi
Talousrikokset? Ei hel...
- Anonyymi
Tilasin Diileriltä tuotteen ennen joulua.Maksu Klarnan kautta ja eräpäivä lähestyy,mutta pakettia ei kuulu.Olen 2kertaa yrittänyt ottaa firmaan yhteyttä sähköpostilla.Ei vastausta.Uskomatonta.Onneksi Klarnaan voi luottaa😡
- Anonyymi
Tavarat tulee ilmeisesti Kiinasta joten toimitus kestää.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavarat tulee ilmeisesti Kiinasta joten toimitus kestää.....
Kauhajoella oli vanhan tuppu-kalusteen tiloissa varasto. Yritys pyöri tytär yhtiönä. Varastolla väki kävi töiden ohella pakkaamassa ja lähettämässä tavaraa. Heillä oli varmasti kannattava yritys jos joku olisi ollut töissä edes 8h päivässä, mutta tekivät tosiasiallisesti muita töitä.
- Anonyymi
Klarnan kanssa sain taistella ennen kuin sain palauttamastmani tuotteesta korvausta. Hylättiin monta kerta ...
- Anonyymi
Näkyy verkkokauppa häipyneen bittiavaruuteen.
- Anonyymi
Aivan susi ja huijarikauppa
- Anonyymi
Harmillista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49551
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398