Palaute ylläpidolle

StadinKirsikka*37

Ihmettelen syvästi, että eikö mikään hetkauta?

Tuntuu, että "ilmoitus asiattomasta viestistä" kaikuu kuuroille korville. Edellisen kaltaiset nimimerkin "Ei kokeillut" viestit on pystyttävä poistamaan HETI!

Mikäli viestien valvominen on liian työlästä, lienee mahdollista lakkauttaa osa foorumeista - liirumlaarumia riittää muutenkin yllinkyllin.

Olen paitsi erittäin pahoillani myös raivostunut siitä, että mihinkään ei puututa.

17

2600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "sinisilmäinen"

      olet oikeassa...KYLLÄ TASOA TÄYTYY OLLA!

      • Ei Hurskas

        Olipa tasokas mielipide


    • Niina

      tyhjän saa pyytämättäkin-itsellä ainakin vain negatiivisia kokemuksia ko."palvelusta"
      Turha mainostaa olematonta.

      • YÄK

        Kyllä joku roti sentään saisi noissa jutuissa olla ,paskaa saa jauhaa mutta tuo on jo hiukan liikaa hyi helevetti.


      • minä
        YÄK kirjoitti:

        Kyllä joku roti sentään saisi noissa jutuissa olla ,paskaa saa jauhaa mutta tuo on jo hiukan liikaa hyi helevetti.

        Puhutte ilmeisesti alempana olevasta lapseensekaantumisotsikosta. En lukenut, koska en tahdo aivoihini sontaa, mutta jo otsikko tekee tehtävänsä.

        Miksi rikollista tekstiä saa liikkua täällä, eikö kukkaan, mikään valvo. Raja johonkin, pyydän.


    • A

      siis kaikki ilmoittamaan samasta vietistä, jospa kaaos auttaisi ja herättäisi ylläpidon.

      • cxl

        Vaan eipä tunnu saavan ilmoitukset vastakaikua.


      • A
        cxl kirjoitti:

        Vaan eipä tunnu saavan ilmoitukset vastakaikua.

        sittenkin! viesti on poistettu.hyvä!!


    • miesten vihaaja

      Edellisen kaltaiset viestit palauttavat ikävästi mieleen että jotkut lapsiparat oikeasti joutuvat tällaisten sairaiden pedofiilipervertikkojen uhreiksi. Viesti yllyttää muitakin sairaita ryhtymään tuumasta toimeen.

    • lukija

      Tollaiset kirjoitukset pois! Noissa ole mitään järkeä...Kirjoittajalla on varmasti päivän lääkkeet jääneet ottamatta kun tuollaista ei voi ymmärtää edes huumorillakaan...Ei sitten millään

    • Lady Squirt

      hyvä että reagoit.. taisi tuottaa tulosta!!
      yritin itsekkin ilmoittaa tuosta, mutta sai juttu olla liian monta päivää...

    • RAIVOTAR

      Ylläpito pesee kätensä kaikesta.

      Tähän foorumiin voi kirjoitella kenen hyvänsä nimissä -oikealla nimellä tai tunnetulla nickillä/lempinimellä- kuka helvatin hullu hyvänsä ja kaiken lisäksi ihan mitä tahansa paskaa.

      Ilmoitukset asiattomasta viestistä vain lisäävät kyseisen viestin luettu-määrää ja ilmoituksia ei kukaan huomio vähimmässäkään määrin.

      Mitään puhelinnumeroa ei löydy ylläpidolle, josta asiaa voisi tiukemmin tiedustella.

      Myöskään jätettyihin sähköpostiviesteihin ei vastata.

      Hieno homma, eikö totta?

      • MB

        tirlillei


      • RAIVOTAR
        MB kirjoitti:

        tirlillei

        Trai-trai-tral-lal-laa....

        Taidan kävellä Aurajoen rantaan kaljapussin kanssa...

        Terveisiä Suomi24:n loistavalle ja vastuuntuntoiselle ylläpidolle.


    • MB

      olet seksin puutteessa.

    • Anonyymi

      suomi 24 ylläpito ei näköjää saa näitä sivuja toimimaa

    • Anonyymi

      Ei saa mainita, ei saa ilmoitella, ei saa pyytää poistoa!
      Tähän on tultu, että tästä on lähdettävä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe