Olisipa sitä kyky unohtaa ikävät muistot ja traumaattiset tapahtumat

Anonyymi-ap

olisi myös mahtavaa jos pystyisi irtaantumaan tästä hullusta yhteiskunnasta.

19

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä kuule mietin tuota samaa tänään työmatkalla. Ajattelin että on tää hölmöä, kaikki ajaa autollaan jonnekin. Sitten viettää töissä koko päivän. Niin ku miks? Ja miksi mun piti just tähän aikakauteen syntyä? Tää on tylsä.

      • Anonyymi

        Olen yksinäinen (ehkä jo immuuni sille, sillä tämä on oikeastaan jo elämäntapa) ja rahani korkeintaan käväisevät nelinumeroisena tililläni. Vaatimustasoni elämälle on niin paljon korkeammalla kuin mitä tämä todellisuutemme on Maapallolla ollessamme, minkä vuoksi en jaksa edes yrittää elää normaalia elämää. Elän vain itselleni. Tänään onnistuin luomaan tuuli-, hävittäjä-, ja syvyyspommisoundit. Kuulostanko sotahullulta? Olen silti pasifisti irl. Niiden äänien väliset erot ovat teknisesti melko pienet, oikeastaan hienosäätöä. Mulla oli jonkinlaista ujellusta säädettynä valmiiksi mutta olin tyytymätön kontribuutiooni. Sen vuoksi täytyi skarpata. Pistän siihen ensimmäiseen biisiini tuota uutta tuulen ujellusta. Olen päättänyt että vielä tämän vuoden puolella. Sen olen jo niin nähnyt ja kokenut millaista se on kun jää kiinni johonkin pitkittyneeseen projektiin. Se on suoraan sanottuna 💩. - 🍄.


      • Anonyymi

        Älä jani valita. Tässä maassa on paljon työttömiä jotka haluis tehdä töitä ja sä vittu valitat kun sun pitää mennö töihi. Otta lopputili jos sulla on niin kamalaa käydä töissä. Vittu koko ajan pitää valittaa . Naisen puutetta, töissä käyntiä. Vittu mikään ei ole hyvin sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jani valita. Tässä maassa on paljon työttömiä jotka haluis tehdä töitä ja sä vittu valitat kun sun pitää mennö töihi. Otta lopputili jos sulla on niin kamalaa käydä töissä. Vittu koko ajan pitää valittaa . Naisen puutetta, töissä käyntiä. Vittu mikään ei ole hyvin sulla.

        Mitä sä sä täällä harhoissas huutelet.


      • Anonyymi
        UUSI

        Kaikkien hahmojen kautta häntä ja samalla koko miesten yhdyskuntaa loukataan internetissä. Hame päälle, se antaa suajaa


      • Anonyymi
        UUSI

        Oho. sanoinpa minä nyt rumasti, laiton perätön kunnianloukkaus SELVÄSTI


    • Anonyymi

      Laita silmät kiinni. Ja vie itsesi jonnekin kivaan mielikuvituksesi kuvittamaan ihanaan paikkaan. Ennenkuin huomaatkaan. Näet siellä uusia pieniä kivoja yksityiskohtia, alat viihtyä ja tuntea olosi siellä hyväksi. Toimii itselläni. Jos stressaa liikaa jotakin. Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Itse odotan Jeesuksen ilmestymistä. Siihen loppuu kaikki kipu ja murhe omalla kohdallani.

    • Anonyymi

      Rakkaus jos sen jakaa sen oikean ihmisen kanssa saa unohtamaan kauheat jutut ja mietiin paljon kivempia
      asioita ainakin hetkittäin ..
      Naiselta joka haluas sanoa yhdelle
      Miehelle miten paljon paremaksi hän on
      maailmani tehnyt ...
      Tykkään varmaan ikuisesti 🖤
      Naiselta

    • Anonyymi

      Toivon sellaista joka päivä.

      Liikaa traumoja ja menetyksiä,mutta ei voi mitään

    • Anonyymi

      Zepä se , no traumat pitää vaan käsitellä ja käydä läpi ...vaikka itse kyllä just leikkas pikkasen kiinni ...tästä taas uuteen nousuun 🫣vois succia vittuun täältä tellukselta...

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletko gubbe kartoittanut internetin kautta eri vaihtoehtoja?


    • Anonyymi

      Traumat tai huonot elämän kokemukset eivät määritä kykyämme toimia. Kun osaat elää traumojesi kanssa muiden ihmisten kanssa ilman että ne nostavat heikkoutesi pintaan sinun ei tarvitse toivoa.

      • Anonyymi

        Kanssaihmisten pelko traumojesi laajuudesta vangitsee kykysi toimia järkevästi.


      • Anonyymi

        Millais jos niitten kanssaihmisten kanssa on pakko olla tekemisissä ja käytännössä vittuilee traumaattisista kokemuksista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millais jos niitten kanssaihmisten kanssa on pakko olla tekemisissä ja käytännössä vittuilee traumaattisista kokemuksista?

        Pakko olla tekemisissä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko olla tekemisissä?

        Takerruit taas tähän provokaatioon, mistä syystä- oliko just sulla se hallitsematon monimuotoinen suvereniteettiharhaisuudenhahmotusongelma, jonka mukaan voit lurittaa tarinoita muista lukemalla internetin anonyymia keskustelupalstaa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Takerruit taas tähän provokaatioon, mistä syystä- oliko just sulla se hallitsematon monimuotoinen suvereniteettiharhaisuudenhahmotusongelma, jonka mukaan voit lurittaa tarinoita muista lukemalla internetin anonyymia keskustelupalstaa?

        Kun joku kysyy enkä ymmärrä kysymystä niin pyydän lisätietoa kysymykseen.
        Sullekin kysymys. Mitä sä oikein edes kysyt?


    • Anonyymi
      UUSI

      No sanotaanko näin, että en välitä olla missään tekemisissä esimerkiksi toiseen suuntaan katselevien mahdollistajien kanssa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2189
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1802
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1173
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1172
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1166
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      912
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      859
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      817
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      755
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      747
    Aihe