Miten saisin

Anonyymi-ap

Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneessä.

31

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Se laiva seilasi jo. Get over it.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mä roikun vielä täällä ankkurissa!


    • Anonyymi
      UUSI

      Näistä jää aina olo, että on ollut se kakkosvaihtoehto (tai kolmos tai nelos) ja kun toisen kanssa ei ole flaksi käynyt, niin koitetaan sitten edes sitä toista, kun kerran oli niin kiinnostunut.

      Se vaan, että toisella kierroksella sitä kohdetta on huomattavasti hankalampi enää saada, koska teit ekalla kierroksella selväksi, ettei kiinnosta. Toisella kierroksella kohde tajuaa, että testaat vaan pystytkö vielä hurmaamaan, mutta et ole pohjimmiltasi riittävän kiinnostunut kuitenkaan. Vaihdat heti, kun tulee parempi vaihtoehto.

      Olet siis ehkä tyyppiä ”kunhan on edes joku, ettei tarvitse olla yksin”.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin taisin olla se viides mies tai kuudes. hankala sanoa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Aloita vaikka siitä kenelle keneltä tää on.

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen huomannut että yksinkin on ihan hyvä olla.

    • Anonyymi
      UUSI

      no aika vaikeaa se olisi

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen tässä yksin ikävöidessä ymmärtänyt oman arvoni ja sen, ettet ole kohdellut minua kunnioittavasti ja välittävästi, lähinnä vain objektina.
      En voi enää antaa sinulle mahdollisuutta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Se on hyvin helppoa. Tarjoa makkararanskalaiset ja puolenlitran maito nakkikioskilla :D no ei vitsi vitsi... Minulle riittää että olet oma itsesi ja jos siis haluat tutustua.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olis hyvää ❤️‍🔥


    • Anonyymi
      UUSI

      Onnistuisi se vielä. Olemalla oma itsesi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei kannata.
      Mikä on mennyttä se on mennyttä.

      Osa ihmisistä ei koskaan osaa päästää irti mistään, ei menetetyistä mahdollisuuksista, ei existään, ei lapsistaan jne.

      Aika kulkee eteenpäin ja niin on kuljettava ihmisenkin.
      Vitun raskasta kun joku muija esimerkiksi kuvittelee että voi lämmitellä jotain vanhaa tai kun kerran ei ole lähes huomannut sinua niin miehenä pitäisi olla edelleen kiinnostunut vaikka muija pannut siinä välissä 1-5 miestä. Miksi? Koska sinä haluat muija?

      Ei vitussa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sivusta- kirjoitat epäkunnioittavasti ja näköalattomasti. Odotatko sitoutumista sitoutumatta itse?
        Miksi olet niin kauan pitänyt yhteyttä?


    • Anonyymi
      UUSI

      Tuohan on raskainta kun oot omiin muroihin pissinyt. Haastava tilanne.

      Omasta kokemuksestani sanoisin, että sinä päivänä kun hän istuisi pöydän toisella puolella kuppilassa tai ravintolassa, voisimme puhua asiat selviksi toisillemme.

      Se vaatii tosi paljon. Rehellisyyttä ja avoimuutta.
      Silmiin katsomista. Ei mitään anonyymiä, feikkiä eikä pelleilyä.

      Tuleeko sellaista päivää meidän välille, en tiedä.
      Kirjoitin kuin muistellen jotain meistä..

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen nyt pahoillani, mutta asioita ei elämässä puhuta selviksi.
        Teot ratkaisevat ja reagointi niihin ajan kuluessa, joka kertoo käytösmalleista.

        Ei puheet.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt pahoillani, mutta asioita ei elämässä puhuta selviksi.
        Teot ratkaisevat ja reagointi niihin ajan kuluessa, joka kertoo käytösmalleista.

        Ei puheet.

        Oma tapani on aina ollut puhua asiat ja välit selväksi. Se johtuu omasta kokemuksesta lapsuuden perheen puhumattomuudesta. Ahdistavia tunnelmia. Vaikuttivat pitkälle omaan elämään.

        Puhe on teko.

        Älä turhaan ole pahoillasi. Jokainen toimii omista lähtökohdistaan ja tarpeistaan.
        Sinä voit osoittaa omilla teoillasi omat hyvät käytösmallisi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma tapani on aina ollut puhua asiat ja välit selväksi. Se johtuu omasta kokemuksesta lapsuuden perheen puhumattomuudesta. Ahdistavia tunnelmia. Vaikuttivat pitkälle omaan elämään.

        Puhe on teko.

        Älä turhaan ole pahoillasi. Jokainen toimii omista lähtökohdistaan ja tarpeistaan.
        Sinä voit osoittaa omilla teoillasi omat hyvät käytösmallisi.

        Puhe on tärkeintä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhe on tärkeintä.

        En ole varma, joskus sanat voivat alkaa elä ihan omaa elämäänsä..

        Ja toisekseen, sitä mikä on kerran sanottu ja kuultu, ei sitä saa mitenkään vedettyä takaisin, vaikka pahoitella, selitellä tai hyvitellä voikin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varma, joskus sanat voivat alkaa elä ihan omaa elämäänsä..

        Ja toisekseen, sitä mikä on kerran sanottu ja kuultu, ei sitä saa mitenkään vedettyä takaisin, vaikka pahoitella, selitellä tai hyvitellä voikin.

        Usein se että pahoittelee ja pyytää anteeks merkitsee niin paljon että toinen saattaa "unohtaa" loukkaukset ym.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein se että pahoittelee ja pyytää anteeks merkitsee niin paljon että toinen saattaa "unohtaa" loukkaukset ym.

        Tuossa se onkin, sanat tai teot voi antaa anteeksi, mutta se ei ole sama kuin unohtaminen. Jotkut ihmiset ovat onneksi sellaisia että he todella unohtavat ikäviä asioita, kai se on temperamentista kiinni.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa se onkin, sanat tai teot voi antaa anteeksi, mutta se ei ole sama kuin unohtaminen. Jotkut ihmiset ovat onneksi sellaisia että he todella unohtavat ikäviä asioita, kai se on temperamentista kiinni.

        Ei se mitenkää temperamentista oo kiinni.
        Ite ainakin voin unohtaa ja paljon ja tosi pahaakin jos välitän. Mun mielestä jokainen ansaitsee uuden mahdollisuuden vaikka törttöileekin. Kukaan ei ole virheetön eikä tosiaankaa täydellinen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varma, joskus sanat voivat alkaa elä ihan omaa elämäänsä..

        Ja toisekseen, sitä mikä on kerran sanottu ja kuultu, ei sitä saa mitenkään vedettyä takaisin, vaikka pahoitella, selitellä tai hyvitellä voikin.

        Koetan olla hellä ja huomaavainen, aina se ei onnistu. Lisäksi haluan myös edetä varovasti eri asioiden suhteen, ettei tarvi pahotella myöhemmin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa se onkin, sanat tai teot voi antaa anteeksi, mutta se ei ole sama kuin unohtaminen. Jotkut ihmiset ovat onneksi sellaisia että he todella unohtavat ikäviä asioita, kai se on temperamentista kiinni.

        Jotkut eivät edes ymmärrä pyytää anteeksi. Ei varmaan kuuluisi noteerata sitä porukkaa lainkaan, mutta välillä vaikeeta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut eivät edes ymmärrä pyytää anteeksi. Ei varmaan kuuluisi noteerata sitä porukkaa lainkaan, mutta välillä vaikeeta.

        Oon huomannut saman.
        Harmi etten osaa olla välinpitämätön siltikään..
        Sori muuten että sivusta pölisin pari kommenttia.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kenet?

    • Anonyymi
      UUSI

      Voit hurmata syömällä ne murosi ja sen jälkeen kysymällä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Joten jäät taas menneeseen..

      See the pattern here?

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos tapa on haksahtaa vähemmän saatavilla oleviin niin hankkiudut johonkin puolivillaiseen niin alat välittömästi näyttää jälleen houkuttelevalta. Ainakin ajatuksen tasolla.

    • Anonyymi
      UUSI

      No palstalla sinulla on ainakin vientiä, joten ei mitään hätää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Olematon mahdollisuus näi vihjeenä ymmärtää vasta si kun menettää mitä menetti

    • Anonyymi
      UUSI

      Se juna meni jo

      Ennen kuin mikään edes alkoi


      Ei olisi kannattanut kusta omiin muroihin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2189
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1802
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1173
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1172
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1166
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      912
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      859
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      817
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      755
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      747
    Aihe