Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani.
Senkin takia menetät mielenkiinnon.
Eikä minua haittaa se, jos sitä ei ole oikeista syistä. Siksi aion olla vielä enemmän läsnä, jos et vaikuta siltä ette halua.
Sinulle jonka kanssa todistimme niitä jotka olivat löytäneet toisensa.
Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee
21
6780
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteisiä tuttavia
- Anonyymi
Kiusa se on pienikin kiusa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusa se on pienikin kiusa
Toki myös näin. Ihanan ramaiseva olo, kohta nukkumaan! 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki myös näin. Ihanan ramaiseva olo, kohta nukkumaan! 😊
Mulla vielä muutama tunti töitä
- Anonyymi
Vedonlyönti kuka vedättää eniten
- Anonyymi
Mä osaan tarvittaessa tuonkin parhaiten
- Anonyymi
Kesytä mieli. Hallitse sydän. Valjasta vartalo. Voita sielu.
- Anonyymi
Tiedän mistä elämä koostuu. On mystisiä tapoja joita noidutut eivät osaa selittää, ja muut pitävät käsittämättöminä. Jotkut vaarantavat henkensä valloittaakseen vuorenhuipun. Toiset pilaavat koko elämän yrittäessään voittaa sydämen, joka ei syki heille. Jotkut onnettaren lumoissa menettävät kaiken, ja toiset uhraavat liikaa unelmansa eteen, joka ei koskaan voi toteutua. Joillekin ainoa toivo onnesta on olla jossain muualla. Ja jotkut eivät löydä lepoa ennen kuin heistä on tullut voimakkaita. Intohimot vievät ihmistä. Joskus saattaen yhteenkin. Kuten todistettu on.
- Anonyymi
Faktahan on että ilman uhrauksia ei voi mitään saavuttaakaan pitää vaan tietää itse tarkkaan mistä on valmis uhraamaan
- Anonyymi
https://youtube.com/shorts/yRJhq85lQ0c?si=6IQlUEM2O5SpUfJT
Mä tiedän kaikesta itselleni riittävästi ja niiden elämästä taas kaiken jotka ei osannu olla puuttumatta mun elämään - Anonyymi
Hauska viesti jollekin. Kyllä varmaan kaikki ovat loppujen lopuksi ihan tavallisia ihmisiä.
- Anonyymi
Hyvää illanjatkoa sinullekin.
ps. - Anonyymi
Näinhän se on nähtävä. Hyviä unia sinullekin kun ehit goisivalmiuteen. Yksin tai mieluusti toista sukupuolta olevan kanssa.
Ite menen yksin punkkaani täkkien alle. En usko enää uuteen suhteeseen kun vaimo muutti pilven päälle jo vuosia sitten.
Toivon edes alkupuolen syksyn ja talvenkin olevan lauhan kuten nyt vielä on.
rappari rane. - Anonyymi
Kirk hurrikaani tulee Suomeen. Aiotko paeta mun luo?
- Anonyymi
Jurriikaani lähestyy
- Anonyymi
Pelikaani lentää
- Anonyymi
En tiedä tilanteestasi, totta. Mutta sinä olet ainoa ihminen, joka voi sen asiantilan korjata. Jos menetän mielenkiintoni, menetän sen siksi, että koen, ettei sinua kiinnosta, koska et pyri saattamaan minua tilanteen tasalle vaan olet välinpitämätön suuntaani.
- Anonyymi
Mistä ihmeestä horiset? Miksi kuvittelet että + 5:ttä miljoonaa ihmistä kiinnostaa sun märinät asiasta, joka kuuluu sulle ja ilmeisesti jolle kulle muulle. Pistä kuule oikein vanhalla kunnon TEKSTIVIESTILLÄ asia KYSEISELLE henkilölle, kiitos. Tämä palstalaari on kyllä täysi friikkejä.
- Anonyymi
feikkivelhot pois palstalta. Do What Thou Wilt Shall Be The Whole Of The Law
- Anonyymi
Make america great again
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Make america great again
Niin kauan teillä on turvattu lies kun on pystyssä yksikin mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791