huolet loppuu tykkänään eikä mitään vikoja ole jollei sitten tahallaan riko Toyotaan.
Toyotan kun ostaa niin
10
198
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ostaa Toyotan, niin kaikki muut murheet tuntuvat vähäpätöisiltä.
- Anonyymi
Eipä muissakaan ole liiemmin vikoja. Minulla on ollut uudesta Skoda Karoq. Se on nyt 6 vuotias, mutta ajettu vasta 159tkm. Aika näyttää koska tulee ensimmäinen vika. Toistaiseksi ei ole ollut yhtään vikaa.
- Anonyymi
Mitkä murheet avaajaa on yöllä vaivanneet kun tuollaiseen vuodatukseen on lähtenyt ihan julkiselle palstalle? Akku hyytynyt ja lämmönvaihdin puhjennut?
- Anonyymi
Se omapoika vartioi palstaa 24/7
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se omapoika vartioi palstaa 24/7
Ei minunkaan volsussa vikoja ilmennyt juuri muutoin kuin mitä katsuri löysi katkenneita jousia ja väljiä niveliä vuosittain mutta se öljyn kulutus oli kyllä jotain järkyttävää.
- Anonyymi
Mulla loppui huolet kun vaihdoin tojon pois toki siitä on aikaa josko ne olisivat nyt parantuneet taikka no jouduin tutulle lainaamaan autoani kun Avensiksessa syttyi jokin vikavalo
- Anonyymi
Toyotat herättävät ansaittua kateutta.
- Anonyymi
Mulla Peugeot. Volvo fiat. Aina ne oli rikki
Nyt kolmas Toyota rav 4 hybriid 5 veto
Missä Toyotassa ei koskaan mitään vikasssss
Äänestä sdp
- Anonyymi
Tylsäksi käy elämä toyotistilla jossei tarvi hiukan rapata silloin tällöin?
- Anonyymi
... kaverit ei enää tervehdi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892