huolet loppuu tykkänään eikä mitään vikoja ole jollei sitten tahallaan riko Toyotaan.
Toyotan kun ostaa niin
10
227
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ostaa Toyotan, niin kaikki muut murheet tuntuvat vähäpätöisiltä.
- Anonyymi
Eipä muissakaan ole liiemmin vikoja. Minulla on ollut uudesta Skoda Karoq. Se on nyt 6 vuotias, mutta ajettu vasta 159tkm. Aika näyttää koska tulee ensimmäinen vika. Toistaiseksi ei ole ollut yhtään vikaa.
- Anonyymi
Mitkä murheet avaajaa on yöllä vaivanneet kun tuollaiseen vuodatukseen on lähtenyt ihan julkiselle palstalle? Akku hyytynyt ja lämmönvaihdin puhjennut?
- Anonyymi
Se omapoika vartioi palstaa 24/7
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se omapoika vartioi palstaa 24/7
Ei minunkaan volsussa vikoja ilmennyt juuri muutoin kuin mitä katsuri löysi katkenneita jousia ja väljiä niveliä vuosittain mutta se öljyn kulutus oli kyllä jotain järkyttävää.
- Anonyymi
Mulla loppui huolet kun vaihdoin tojon pois toki siitä on aikaa josko ne olisivat nyt parantuneet taikka no jouduin tutulle lainaamaan autoani kun Avensiksessa syttyi jokin vikavalo
- Anonyymi
Toyotat herättävät ansaittua kateutta.
- Anonyymi
Mulla Peugeot. Volvo fiat. Aina ne oli rikki
Nyt kolmas Toyota rav 4 hybriid 5 veto
Missä Toyotassa ei koskaan mitään vikasssss
Äänestä sdp
- Anonyymi
Tylsäksi käy elämä toyotistilla jossei tarvi hiukan rapata silloin tällöin?
- Anonyymi
... kaverit ei enää tervehdi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424360
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384099- 643756
- 1143673
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe743383- 892952
- 542845
- 252656
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364