huolet loppuu tykkänään eikä mitään vikoja ole jollei sitten tahallaan riko Toyotaan.
Toyotan kun ostaa niin
10
215
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ostaa Toyotan, niin kaikki muut murheet tuntuvat vähäpätöisiltä.
- Anonyymi
Eipä muissakaan ole liiemmin vikoja. Minulla on ollut uudesta Skoda Karoq. Se on nyt 6 vuotias, mutta ajettu vasta 159tkm. Aika näyttää koska tulee ensimmäinen vika. Toistaiseksi ei ole ollut yhtään vikaa.
- Anonyymi
Mitkä murheet avaajaa on yöllä vaivanneet kun tuollaiseen vuodatukseen on lähtenyt ihan julkiselle palstalle? Akku hyytynyt ja lämmönvaihdin puhjennut?
- Anonyymi
Se omapoika vartioi palstaa 24/7
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se omapoika vartioi palstaa 24/7
Ei minunkaan volsussa vikoja ilmennyt juuri muutoin kuin mitä katsuri löysi katkenneita jousia ja väljiä niveliä vuosittain mutta se öljyn kulutus oli kyllä jotain järkyttävää.
- Anonyymi
Mulla loppui huolet kun vaihdoin tojon pois toki siitä on aikaa josko ne olisivat nyt parantuneet taikka no jouduin tutulle lainaamaan autoani kun Avensiksessa syttyi jokin vikavalo
- Anonyymi
Toyotat herättävät ansaittua kateutta.
- Anonyymi
Mulla Peugeot. Volvo fiat. Aina ne oli rikki
Nyt kolmas Toyota rav 4 hybriid 5 veto
Missä Toyotassa ei koskaan mitään vikasssss
Äänestä sdp
- Anonyymi
Tylsäksi käy elämä toyotistilla jossei tarvi hiukan rapata silloin tällöin?
- Anonyymi
... kaverit ei enää tervehdi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245181Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814915"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693359Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072956Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242272Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2361712- 991269
Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771251Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74970Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96907