Jorma Uotista väitettiin Katariinan kuningattaren jälkeläidekfi
Väärää tieto telkkarisss
21
512
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään hajuu noil ohjelman tekijöil on väärä
- Anonyymi
Asiatonta väärän tiedon levittämistä. Millaisia amatööreä tuolla taustajoukoissa on?
- Anonyymi
Kerro sitten oikea tieto.
- Anonyymi
Missä kohtaa telkkaria
- Anonyymi
Katariina ei ollut esiäiti
- Anonyymi
Nyt v*ttu s*tana jotain tolkkua
- Anonyymi
Ei olöut atakoy
- Anonyymi
Mikä on aloittajan tarkoittama Katariina- niminen valtio?
Mitä Euroopan kuninkaallisiin tulee, me olemme jokseenkin kaikki sukua likimain kaikille Euroopan kuninkaallisille. Olemme mitä todennäköisimmin nimittäin kaikki sen pikkuriikkisen ryhmän jälkeläisiä joka saapui joskus Euroopan alueelle ja alkoi täällä lisääntyä. - Anonyymi
Rikosrangaistus tulee
- Anonyymi
Tämä ei ole ainoa virhe noissa ohjelmissa. Yleisten olettamusten perusteella menty, ellei peräti valmiin tutkimuksen, jonka joku harrastaja tehnyt. Ilmeisesti on ollut pakko saada joku sopiva linkki menneisyyteen vaikka väkisin.
Suora esi-isä tarkoittaa isälinjaa, sekin on mainittu virheellisesti. - Anonyymi
Olen suomalainen
- Anonyymi
Väärin
- Anonyymi
len suomalainen en mikään muu!
- Anonyymi
Uotinen on savolaisten suursukujen jälkeläisiä. Nämä olisivat olleet mielenkiintoisempia kuin joku Katarina kuningatar -juttu.
- Anonyymi
Hävytön harhaanjohtamista. Rikosrangaistus tulee.
- Anonyymi
Olen suomalainen
- Anonyymi
Olen suomalainen - ei muuta
- Anonyymi
Kaikennäkösiä ohjelmia sitä onkii
- Anonyymi
Katrina oli tornaado rapakon takana.
- Anonyymi
Mitä onkii? Kalojako?
- Anonyymi
Hämmästyttävä diili
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574