Jorma Uotista väitettiin Katariinan kuningattaren jälkeläidekfi
Väärää tieto telkkarisss
21
480
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään hajuu noil ohjelman tekijöil on väärä
- Anonyymi
Asiatonta väärän tiedon levittämistä. Millaisia amatööreä tuolla taustajoukoissa on?
- Anonyymi
Kerro sitten oikea tieto.
- Anonyymi
Missä kohtaa telkkaria
- Anonyymi
Katariina ei ollut esiäiti
- Anonyymi
Nyt v*ttu s*tana jotain tolkkua
- Anonyymi
Ei olöut atakoy
- Anonyymi
Mikä on aloittajan tarkoittama Katariina- niminen valtio?
Mitä Euroopan kuninkaallisiin tulee, me olemme jokseenkin kaikki sukua likimain kaikille Euroopan kuninkaallisille. Olemme mitä todennäköisimmin nimittäin kaikki sen pikkuriikkisen ryhmän jälkeläisiä joka saapui joskus Euroopan alueelle ja alkoi täällä lisääntyä. - Anonyymi
Rikosrangaistus tulee
- Anonyymi
Tämä ei ole ainoa virhe noissa ohjelmissa. Yleisten olettamusten perusteella menty, ellei peräti valmiin tutkimuksen, jonka joku harrastaja tehnyt. Ilmeisesti on ollut pakko saada joku sopiva linkki menneisyyteen vaikka väkisin.
Suora esi-isä tarkoittaa isälinjaa, sekin on mainittu virheellisesti. - Anonyymi
Olen suomalainen
- Anonyymi
Väärin
- Anonyymi
len suomalainen en mikään muu!
- Anonyymi
Uotinen on savolaisten suursukujen jälkeläisiä. Nämä olisivat olleet mielenkiintoisempia kuin joku Katarina kuningatar -juttu.
- Anonyymi
Hävytön harhaanjohtamista. Rikosrangaistus tulee.
- Anonyymi
Olen suomalainen
- Anonyymi
Olen suomalainen - ei muuta
- Anonyymi
Kaikennäkösiä ohjelmia sitä onkii
- Anonyymi
Katrina oli tornaado rapakon takana.
- Anonyymi
Mitä onkii? Kalojako?
- Anonyymi
Hämmästyttävä diili
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464071Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!334881Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790