Uusi Windows-päivitys teettää käyttäjille sinisiä ruutuja ja riesaa hiiren ja näppäimistön yhdistämisessä. Ota selville, mitä päivitys tekee tietokoneellesi – ja miten voit välttää haittavaikutukset.
Virheet riivaavat uutta Windows-päivitystä
17
265
Vastaukset
- Anonyymi
Windows 11 takaisin alkupisteeseen
Jos Windows 11 -tietokone aiheuttaa koko ajan ongelmia, sen nollaaminen voi olla tarpeen. Käytä puoli tuntia järjestelmän uudelleenasennukseen, niin ehkä voi saada Windowsin henkiin.- Anonyymi
Jälleen M$ mokailee!
Winkulla ääni rätisee, röhisee, sirisee ja ääni on kuin peltipurkissa. Sitten se latenssi!
Peleissä kuvan sumennus ja selatessa lomittuneet fontit, tehoa vaadittaessa 4 ytimen ongelma.
Windows, Huomisen bugit jo tänään
NYT POISTIN WINDOWSIN.
Asensin tilalle nopean linuxin! - Anonyymi
WINKURA KIELTOON!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WINKURA KIELTOON!
Wi-Fi-valtaushyökkäys – kaikkia Windows-käyttäjiä varoitettiin päivittämään nyt.
Microsoft on vahvistanut uuden ja varsin hälyttävän Windowsin Wi-Fi-haavoittuvuuden, jonka vakavuusluokitus on 8,8/10 Common Vulnerability Scoring System -järjestelmän avulla. Haavoittuvuus, joka on määritetty nimellä CVE-2024-30078 , ei vaadi hyökkääjältä fyysistä pääsyä kohteena olevaan tietokoneeseen, vaikka fyysistä läheisyyttä tarvitaankin. Tämän haavoittuvuuden hyödyntäminen voi mahdollistaa sen, että todentamaton hyökkääjä voi suorittaa koodin etäsuorituksen laitteessa, johon ongelma vaikuttaa. Huolestuttavinta on kuitenkin se, että tämä Wi-Fi-ohjaimen tietoturvavirhe vaikuttaa kaikkiin tuettuihin Windows-käyttöjärjestelmän versioihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WINKURA KIELTOON!
Minä kannatan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälleen M$ mokailee!
Winkulla ääni rätisee, röhisee, sirisee ja ääni on kuin peltipurkissa. Sitten se latenssi!
Peleissä kuvan sumennus ja selatessa lomittuneet fontit, tehoa vaadittaessa 4 ytimen ongelma.
Windows, Huomisen bugit jo tänään
NYT POISTIN WINDOWSIN.
Asensin tilalle nopean linuxin!Microsoft Windows. Etkö ole varma, ajatteletko tiettyä versiota. Mutta kun olen käyttänyt 3.1, 95, 98, NT 4, XP, 2000, 8, 10, uskon, että se on
- käyttöliittymän ja käytön epäjohdonmukaisuus
- ruma kuvakkeet
- tuottavuus päivitysten aikana, tarvitaan uudelleenkäynnistyksiä
- huonot / salalliset virheilmoitukset
- kauhean vääriä arvioita edistymispalkkeista
- microsoft on nuhjuinen luvan myöntämiseksi Helveticalle, mutta tekee oman Arialin (halpa muovikopio)
- sarjakuva sans
- kaatavat päivitykset
- Mfc
- rekisteri
- kyllästyminen uudelleenasennusten takia massiivisten hidastumisten myötä
- Anonyymi
SURKEUTTA JA TUSKAA! Winkulla ääni rätisee, röhisee, sirisee ja ääni on kuin peltipurkissa. Sitten se latenssi!
Windows, Huomisen bugit jo tänään- Anonyymi
Windowspotilas on menettänyt järkensä! Heh!
- Anonyymi
Niin mutta miksi windowsista tuli niin vaikea ? Sekä reikäinen!
Kaikki asetukset ihan levlllään ja jopa tulostimen asentamisessa saa tuskailla tuntitolkulla. - Anonyymi
Bugeja, bugeja, bugeja,,, Windows on todella hankala tapaus nykyään! Ja sen kyllä huomaa!
w 11: Kuvansumennus.
Se on sitä että näyttää kuin katselisi peliä verhon läpi ja tummat kontrastit on sumuisia ja taustaresoluutiot on puolittuneet. Sama koskee valkoisiin mutta niissä ei hyppää niin silmille.
Tämäkin vain w11 ongelma.
Lisäksi 4 ytimen ongelma.
Ruma kui perkele ja ei toimi!
Ja koodattu Intiassa
- Anonyymi
Ongelma on todella vakava!
- Anonyymi
Siksi Ostakaa Chromebook, niin loppuu ongelmat ja valitus!!
- Anonyymi
Windowsin käyttökokemus on järkyttävä ja pelottava. Samaa ei voi sanoa linuksista, joka on Toimiin vakaasti, varmasti ja turvallisesti! Windoosi on nassikoiden kyhäämä onneton kurttaus.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" - Anonyymi
Mailman uutisissa: Zelensky ei uskalla palata Ukrainaan.
- Anonyymi
Windows 11 on tappanut paljon tietokoneita. Miksi Microsoft ei korjaa tätä ongelmaa?
Se on kirjaimellisesti paskaa, jota ihmiset tekevät käyttöjärjestelmässä. Sanotaan, että latain juuri uuden kuvan Windows 11 -käyttöjärjestelmästä aivan uudelle, tupakoivalle, huippuluokan pelikannettavalleni ... Ja ensimmäinen asia, jonka teen, on selata merirosvopelejä ... Napsautan latauslinkkiä ja saan ponnahdusikkuna. Minä, tyhmä henkilö, päätän napsauttaa "salli" ... Nyt tietokoneellani on vitun virus. Mutta koska FIRSTasia, jonka päätin tehdä, oli etsiä "ilmaisia" pelejä ... En saanut toista virustorjuntaohjelmaa tietokoneelleni. Joten nyt pelaan säröillä olevaa peliä viruksella, enkä edes tiedä, että minulla on virus. Kun viruksen komentosarja on valmis, kopioidaan tonnia tiedostoja minun: H-asemaan ... Tietokone lukittuu, SYSKEY on kannettava tietokoneeni ... Vittu. Nyt rikkoin aivan uuden pelikannettavan, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows 11 on tappanut paljon tietokoneita. Miksi Microsoft ei korjaa tätä ongelmaa?
Se on kirjaimellisesti paskaa, jota ihmiset tekevät käyttöjärjestelmässä. Sanotaan, että latain juuri uuden kuvan Windows 11 -käyttöjärjestelmästä aivan uudelle, tupakoivalle, huippuluokan pelikannettavalleni ... Ja ensimmäinen asia, jonka teen, on selata merirosvopelejä ... Napsautan latauslinkkiä ja saan ponnahdusikkuna. Minä, tyhmä henkilö, päätän napsauttaa "salli" ... Nyt tietokoneellani on vitun virus. Mutta koska FIRSTasia, jonka päätin tehdä, oli etsiä "ilmaisia" pelejä ... En saanut toista virustorjuntaohjelmaa tietokoneelleni. Joten nyt pelaan säröillä olevaa peliä viruksella, enkä edes tiedä, että minulla on virus. Kun viruksen komentosarja on valmis, kopioidaan tonnia tiedostoja minun: H-asemaan ... Tietokone lukittuu, SYSKEY on kannettava tietokoneeni ... Vittu. Nyt rikkoin aivan uuden pelikannettavan,💗 UBUNTU 🇫🇮"
⛔ Microsoft 💩 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi Ostakaa Chromebook, niin loppuu ongelmat ja valitus!!
Koska MS ja yksikään päivitys ei mene putkeen,
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201