Virheet riivaavat uutta Windows-päivitystä

Anonyymi-ap

Uusi Windows-päivitys teettää käyttäjille sinisiä ruutuja ja riesaa hiiren ja näppäimistön yhdistämisessä. Ota selville, mitä päivitys tekee tietokoneellesi – ja miten voit välttää haittavaikutukset.

22

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Windows 11 takaisin alkupisteeseen
      Jos Windows 11 -tietokone aiheuttaa koko ajan ongelmia, sen nollaaminen voi olla tarpeen. Käytä puoli tuntia järjestelmän uudelleenasennukseen, niin ehkä voi saada Windowsin henkiin.

• Anonyymi

Jälleen M$ mokailee!

Winkulla ääni rätisee, röhisee, sirisee ja ääni on kuin peltipurkissa. Sitten se latenssi!
        Peleissä kuvan sumennus ja selatessa lomittuneet fontit, tehoa vaadittaessa 4 ytimen ongelma.

Windows, Huomisen bugit jo tänään

NYT POISTIN WINDOWSIN.
        Asensin tilalle nopean linuxin!

• Anonyymi

WINKURA KIELTOON!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

WINKURA KIELTOON!

Wi-Fi-valtaushyökkäys – kaikkia Windows-käyttäjiä varoitettiin päivittämään nyt.
        Microsoft on vahvistanut uuden ja varsin hälyttävän Windowsin Wi-Fi-haavoittuvuuden, jonka vakavuusluokitus on 8,8/10 Common Vulnerability Scoring System -järjestelmän avulla. Haavoittuvuus, joka on määritetty nimellä CVE-2024-30078 , ei vaadi hyökkääjältä fyysistä pääsyä kohteena olevaan tietokoneeseen, vaikka fyysistä läheisyyttä tarvitaankin. Tämän haavoittuvuuden hyödyntäminen voi mahdollistaa sen, että todentamaton hyökkääjä voi suorittaa koodin etäsuorituksen laitteessa, johon ongelma vaikuttaa. Huolestuttavinta on kuitenkin se, että tämä Wi-Fi-ohjaimen tietoturvavirhe vaikuttaa kaikkiin tuettuihin Windows-käyttöjärjestelmän versioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

WINKURA KIELTOON!

Minä kannatan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jälleen M$ mokailee!

Winkulla ääni rätisee, röhisee, sirisee ja ääni on kuin peltipurkissa. Sitten se latenssi!
        Peleissä kuvan sumennus ja selatessa lomittuneet fontit, tehoa vaadittaessa 4 ytimen ongelma.

NYT POISTIN WINDOWSIN.

Microsoft Windows. Etkö ole varma, ajatteletko tiettyä versiota. Mutta kun olen käyttänyt 3.1, 95, 98, NT 4, XP, 2000, 8, 10, uskon, että se on

- käyttöliittymän ja käytön epäjohdonmukaisuus

- ruma kuvakkeet

- tuottavuus päivitysten aikana, tarvitaan uudelleenkäynnistyksiä

- huonot / salalliset virheilmoitukset

- kauhean vääriä arvioita edistymispalkkeista

- microsoft on nuhjuinen luvan myöntämiseksi Helveticalle, mutta tekee oman Arialin (halpa muovikopio)

- sarjakuva sans

- kaatavat päivitykset

- Mfc

- rekisteri

- kyllästyminen uudelleenasennusten takia massiivisten hidastumisten myötä

• Anonyymi

M$ tauti edennyt niin pitkälle että saatohoito olisi asiaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

WINKURA KIELTOON!

Sinol-Herrasmiehet Ry
        Sinol-kansan kutsuhuuto!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Microsoft Windows. Etkö ole varma, ajatteletko tiettyä versiota. Mutta kun olen käyttänyt 3.1, 95, 98, NT 4, XP, 2000, 8, 10, uskon, että se on

- käyttöliittymän ja käytön epäjohdonmukaisuus

- ruma kuvakkeet

- tuottavuus päivitysten aikana, tarvitaan uudelleenkäynnistyksiä

- huonot / salalliset virheilmoitukset

- kauhean vääriä arvioita edistymispalkkeista

- microsoft on nuhjuinen luvan myöntämiseksi Helveticalle, mutta tekee oman Arialin (halpa muovikopio)

- sarjakuva sans

- kaatavat päivitykset

- Mfc

- rekisteri

- kyllästyminen uudelleenasennusten takia massiivisten hidastumisten myötä

Onneksi on seiska, jo monta vuotta ilman stressiä päivityksistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jälleen M$ mokailee!

NYT POISTIN WINDOWSIN.

Koska edge on paska selain! !!!

• Anonyymi

SURKEUTTA JA TUSKAA! Winkulla ääni rätisee, röhisee, sirisee ja ääni on kuin peltipurkissa. Sitten se latenssi!

• Anonyymi

Windowspotilas on menettänyt järkensä! Heh!

• Anonyymi

Niin mutta miksi windowsista tuli niin vaikea ? Sekä reikäinen!
        Kaikki asetukset ihan levlllään ja jopa tulostimen asentamisessa saa tuskailla tuntitolkulla.

• Anonyymi

Bugeja, bugeja, bugeja,,, Windows on todella hankala tapaus nykyään! Ja sen kyllä huomaa!

w 11: Kuvansumennus.
        Se on sitä että näyttää kuin katselisi peliä verhon läpi ja tummat kontrastit on sumuisia ja taustaresoluutiot on puolittuneet. Sama koskee valkoisiin mutta niissä ei hyppää niin silmille.
        Tämäkin vain w11 ongelma.
        Lisäksi 4 ytimen ongelma.
        Ruma kui perkele ja ei toimi!
        Ja koodattu Intiassa

• Anonyymi

Ongelma on todella vakava!

• Anonyymi

Siksi Ostakaa Chromebook, niin loppuu ongelmat ja valitus!!

• Anonyymi

Windowsin käyttökokemus on järkyttävä ja pelottava. Samaa ei voi sanoa linuksista, joka on Toimiin vakaasti, varmasti ja turvallisesti! Windoosi on nassikoiden kyhäämä onneton kurttaus.

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

• Anonyymi

Mailman uutisissa: Zelensky ei uskalla palata Ukrainaan.

• Anonyymi

Windows 11 on tappanut paljon tietokoneita. Miksi Microsoft ei korjaa tätä ongelmaa?

Se on kirjaimellisesti paskaa, jota ihmiset tekevät käyttöjärjestelmässä. Sanotaan, että latain juuri uuden kuvan Windows 11 -käyttöjärjestelmästä aivan uudelle, tupakoivalle, huippuluokan pelikannettavalleni ... Ja ensimmäinen asia, jonka teen, on selata merirosvopelejä ... Napsautan latauslinkkiä ja saan ponnahdusikkuna. Minä, tyhmä henkilö, päätän napsauttaa "salli" ... Nyt tietokoneellani on vitun virus. Mutta koska FIRSTasia, jonka päätin tehdä, oli etsiä "ilmaisia" pelejä ... En saanut toista virustorjuntaohjelmaa tietokoneelleni. Joten nyt pelaan säröillä olevaa peliä viruksella, enkä edes tiedä, että minulla on virus. Kun viruksen komentosarja on valmis, kopioidaan tonnia tiedostoja minun: H-asemaan ... Tietokone lukittuu, SYSKEY on kannettava tietokoneeni ... Vittu. Nyt rikkoin aivan uuden pelikannettavan,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Windows 11 on tappanut paljon tietokoneita. Miksi Microsoft ei korjaa tätä ongelmaa?

Se on kirjaimellisesti paskaa, jota ihmiset tekevät käyttöjärjestelmässä. Sanotaan, että latain juuri uuden kuvan Windows 11 -käyttöjärjestelmästä aivan uudelle, tupakoivalle, huippuluokan pelikannettavalleni ... Ja ensimmäinen asia, jonka teen, on selata merirosvopelejä ... Napsautan latauslinkkiä ja saan ponnahdusikkuna. Minä, tyhmä henkilö, päätän napsauttaa "salli" ... Nyt tietokoneellani on vitun virus. Mutta koska FIRSTasia, jonka päätin tehdä, oli etsiä "ilmaisia" pelejä ... En saanut toista virustorjuntaohjelmaa tietokoneelleni. Joten nyt pelaan säröillä olevaa peliä viruksella, enkä edes tiedä, että minulla on virus. Kun viruksen komentosarja on valmis, kopioidaan tonnia tiedostoja minun: H-asemaan ... Tietokone lukittuu, SYSKEY on kannettava tietokoneeni ... Vittu. Nyt rikkoin aivan uuden pelikannettavan,

💗 UBUNTU 🇫🇮"

⛔ Microsoft 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi Ostakaa Chromebook, niin loppuu ongelmat ja valitus!!

Koska MS ja yksikään päivitys ei mene putkeen,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska MS ja yksikään päivitys ei mene putkeen,

♥ Ihanasti on mennyt KAIKKI päivitykset putkeen ja onnistuneesti ♥

Windows nyt vaan on niin erinomainen ♥

Linuksilla päivitys tiesi useimmiten uutta asennusta kokonaan! Olipa siitä riesaa. Mutta onneksi on Windows!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8328
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6435
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6284
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4931
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3331
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3192
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2869
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2826
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      53
      2807
    Aihe