Windows 10:n uusi suojauspäivitys voi lukita tietokoneen. Jos päivitys aiheutti ongelmia, poista päivitys ja odota korjaavaa päivitystä.
Varoitus: Windows 10 -päivitys lukitsee tietokoneen
16
640
Vastaukset
- Anonyymi
Tilasin juuri Chromebookin, 1200€
- Anonyymi
Fiksu teko! 🐈
- Anonyymi
JÄRKI TEKO!
- Anonyymi
Se on varmaan tosi hyvä!
- Anonyymi
Mahtaa olla upee...
- Anonyymi
Microsoftita vakava moka!
- Anonyymi
Windows voi räjähtää silmille! 💥
- Anonyymi
Älä tee "puhdas asennusta"
Voit menettää laitteen licenssin. Microsftin apu kehottaa ostamaan licessin.
Syyksi sanoo että kyseistä versiota lisenssini ei kata.
Windows kaameutta taas kerran
Hymy hyytyy kun MS alkaa pyttään lisenssimaksua jos esim Pro, Entterprise..
Home kai ei niin tarkkaa...
Mutta mm Pro versiolla pelaaminen on yhtä helvettiä! Siksi Pelikoneissa myydään Home versiota. Mutta W10 jälkeen Windowsilla pelaaminen on ollut umpisurkeaa kokemusta.
VAROKEE! Koskee myös W11 versioita! ! ! - Anonyymi
Virheet riivaavat uutta Windows-päivitystä (W11)
Uusi Windows-päivitys teettää käyttäjille sinisiä ruutuja ja riesaa hiiren ja näppäimistön yhdistämisessä. Ota selville, mitä päivitys tekee tietokoneellesi – ja miten voit välttää haittavaikutukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows voi räjähtää silmille! 💥
Windows helvetin läpi käynyt
Oli se kyllä tuskaa ja witutusta. mutta onneksi siittä voi päästä pois! Windows helvetin läpi käynyt.
Huh huh.
- Anonyymi
Mielestäni aika törkeetä.
- Anonyymi
Lukitsen oman koneeni muutenkin aina yöksi. Eipä ole viiruksiua tullut.
- Anonyymi
Älä tee "puhdas asennusta"
Voit menettää laitteen licenssin. Microsftin apu kehottaa ostamaan licessin.
Syyksi sanoo että kyseistä versiota lisenssini ei kata.
Windows kaameutta taas kerran
Hymy hyytyy kun MS alkaa pyttään lisenssimaksua jos esim Pro, Entterprise..
Home kai ei niin tarkkaa...
Mutta mm Pro versiolla pelaaminen on yhtä helvettiä! Siksi Pelikoneissa myydään Home versiota. Mutta W11 jälkeen Windowsilla pelaaminen on ollut umpisurkeaa kokemusta.
- Anonyymi00026
Windows 11:sta ISO-tiedoston lataus ei onnistu!
- Anonyymi00027
siis, jos kone on lukittu, miten sillä saa poistettua päivityksen asennuksen?
no, ei tuo toisaalta taida olla mikään kovin yleinen ongelma, loton 6+lisänumero tasoinen todennäköisyydeltään? - Anonyymi00028
Windows 10 päivitys hajotti kovalevyn. Oli SSD-levy, eikä mikään pystynyt pelastamaan. Uusi kovalevy, tälläkertaa HDD ja palautus vanhasta backup-imagesta. No, office paketti ei tietenkään suostunut enää toimimaan, eikä vanhaa pakettia voinut enää aktivoida, koska Microsot on lopettanut sen tuen, joten piti hankkia uudempi versio. Onneksi sentään itse wintoosa pystyi toimimaan. Opetuksena siis tästä, että jos päivityksessä kone pyytää restarttaamaan, niin älä restarttaa, vaan anna sen itse restartata sitten vasta kun kaikki mahdolliset päivitykset on haettu ja installoitu.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203