sitä vaan olen ajatellut te pariskunnat mies ja vaimo järjellisesti kannattaako enää alkaa perheen perustaa lapsi a tehdä synnyttää koittakaa nyt ymmärtää tätä maailman menoa aivan hulluutta lähteä tekemään nainen raskaaksi ettekö te huomaa tilannetta vai oletteko oikeasti sokeita venäjä ja ukraina ovat sodassa joka päivä siellä taistellaan sitten on vielä hallitus kiristää riikka purra ja pekka orpo vaikeuttavat suomen kansaa tämä ei vielä mitään kun tulossa on vielä yllätystä sanonpa vaan miehet jos tekee mieli seksiä niin otappa kondomi käyttöön tai sitten vessan pönttöön ja lisäksi älkää enää sanoko uuden vuoden aattona kaikille hyvää uutta vuotta mistä tiedät onko sellaista tulossa mietippä sitä
Luetuimmat keskustelut
- 921592
- 841075
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su395999- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598