Taajaman yläpuolella pörräävät helikopterit? Ei riitä raha kauempana lentää. Kansalaiset maantasolla katsoo ihailen. " rich People. Minullakin on unelmia!. Kukaan teitä sieltä tunnista. Kunhan ei olisi Ikaroksen loppu.
Miät nämä on
17
1084
Vastaukset
- Anonyymi
Ärsyttävää. Lentäsivät muualla. Pitäähän sitä esitellä menestystään.
- Anonyymi
Tottahan toki pitää! Ollaan onnellisia toisten menestyksestä!
- Anonyymi
Iltalehti kysyi asiaan Orpolta kommenttia. Orpon esikunnasta kerrottiin, että pääministeri Orpolla on lauantaina pelti kiinni.
- Anonyymi
Saunan pelti???
- Anonyymi
Oon ihmetellyt miksei kaikki kuhmolaiset laita helikopteria, ihan meillä on kaikilla samat mahdollisuudet vaurastua.
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!!
- Anonyymi
No minähän se olin. Mulla ei oo varaa ajella ku toistaseksi parilla hepokopterilla. Yks sunnuntaana ja loput arkena. Van semmonen neuvo teille notta ku teettä työnne, ootta ahkeria ja motivoituneita ni sittwpä mulla onni par vuojwn päästä vara ostaa kolmashii hopteri ku veroja palautuup mänööp
- Anonyymi
Kova yrittäminen pitääkin palkita 👍
- Anonyymi
Duunarin selkänahasta
- Anonyymi
Yrittäjän paikkoja on auki, kaikki duunarit nyt yrittämään
- Anonyymi
Voe pahoton maikka.
- Anonyymi
Heti yritettään kun ensin tukimarkat saahan
- Anonyymi
Sinulla väärä järjestys, ensin yrittämään, sitten tulee tukieurot. Karhunpolulla tulee ensin tukieurot, sitten niillä kaljakauppaan.
- Anonyymi
Miksi kaikki karhunpolun asukkaat leimataan luusereiksi? ja toisin päin myös.
- Anonyymi
Maine on ansaittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maine on ansaittu.
Maine = USA.n Osavaltio
- Anonyymi
Tukieurojen jälkeen tulee konkurssi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542978
- 612811
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p462349Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa422341- 632107
- 552015
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41985Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit115926Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123889Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit37864