Monena iltan lenkkipolulla minua vastaan juoksi kolme nuorta miestä. Olivat varmaan armeijassa, kun kellontarkasti kohtasimme samassa paikassa. Ties monennellako keralla jo tervehtivä minua. No ei siinä kummallista sinänsä.
Kerroin tuosta kotona miehelleni ja hän sanoi, että pojilla on alkanut iltaloma joka päivä samaan aikaan ja sinä lähdet myös lenkille samaan aikaan. Joten on loogista, että kohtaatte samassa paikassa. Ja ehkä tuo sinun tiukka asusi on myös herättänyt huomiota.
kahden viikon päästä autoni tuulilasiin oli kiinitetty lappu, jossa kaiken muun lisäksi ehdotettiin tapaamista. Että mitä ajattelin ? Näytin miehelleni tuota ja hän nauroi, laita nyt se sormus sormeesi, niin tietävät, että olet varattu.
Illalla mieheni kuitenkin esitti, että kirjoita vastaus ja kun he seuraavan kerran tulevat vastaan, annat kirjeen heille. Mieheni saneli ja minä kirjoitin. En mä voi tällaista, sanoin heti. Meillä on ollut kyllä joskus kolmas pyörä, mutta metsän keskellä ja kolme miestä. Ei käy.
Aamulla mieheni ehdotti, että hän tulee johonkin lähelle vartioimaan. Seuraavan päivän pohdin tuota ehdotusta. Niinpä sitten laitoin kirjeen verkkareiteni tarkuun ja lähdin lenkille. Toisen ailtana tapasin tuon kolmikon ja annoin kirjeen heille.
Pojat nyökkäsivät ja sanoivat, Ok huomenna.
Doggingia lenkkipolulla
Anonyymi-ap
0
2029
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273325Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122469Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.862388Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072084Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481564Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261466Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1281207
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136