Monena iltan lenkkipolulla minua vastaan juoksi kolme nuorta miestä. Olivat varmaan armeijassa, kun kellontarkasti kohtasimme samassa paikassa. Ties monennellako keralla jo tervehtivä minua. No ei siinä kummallista sinänsä.
Kerroin tuosta kotona miehelleni ja hän sanoi, että pojilla on alkanut iltaloma joka päivä samaan aikaan ja sinä lähdet myös lenkille samaan aikaan. Joten on loogista, että kohtaatte samassa paikassa. Ja ehkä tuo sinun tiukka asusi on myös herättänyt huomiota.
kahden viikon päästä autoni tuulilasiin oli kiinitetty lappu, jossa kaiken muun lisäksi ehdotettiin tapaamista. Että mitä ajattelin ? Näytin miehelleni tuota ja hän nauroi, laita nyt se sormus sormeesi, niin tietävät, että olet varattu.
Illalla mieheni kuitenkin esitti, että kirjoita vastaus ja kun he seuraavan kerran tulevat vastaan, annat kirjeen heille. Mieheni saneli ja minä kirjoitin. En mä voi tällaista, sanoin heti. Meillä on ollut kyllä joskus kolmas pyörä, mutta metsän keskellä ja kolme miestä. Ei käy.
Aamulla mieheni ehdotti, että hän tulee johonkin lähelle vartioimaan. Seuraavan päivän pohdin tuota ehdotusta. Niinpä sitten laitoin kirjeen verkkareiteni tarkuun ja lähdin lenkille. Toisen ailtana tapasin tuon kolmikon ja annoin kirjeen heille.
Pojat nyökkäsivät ja sanoivat, Ok huomenna.
Doggingia lenkkipolulla
Anonyymi-ap
0
1836
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089