Missä maassa saa vielä typistää korvia??Näin pienen dobberi pennun jolla oli korvat teipattu pystyyn.
Typistetyt korvat
13
2430
Vastaukset
- en ole varma, mutta...
En muista missä maissa vielä saa typistää, mutta joistakin ainakin ollaan sitä kieltämässä. Toivottavasti kielletään kaikkialla!
- eppuli
voisin veikata..ainakin pari vuotta sitten tutuntuttu toi sieltä typistetyn dobberin.
- ......
Venäjällä saa tylistää, samoin Jugoslaviassa ja "siellä suunnalla" olevissa maissa. Eli kun lähdetään tosta Virosta alaspäin niin siellä on moniakin maita missä typätään. Itänaapurista niitä typättyjä tulee eniten suomeen.
Ainakin Jenkeissä vielä typätään.
hei
eikö tämä typistyskielto ole EU:n lakeja, eli EU:n ulkopuolella saa typistää. Mutta myös EU:ssa on vielä maita joissa saa typistää esim. Baltian maat, Italia, Espanja, Unkari.
Jos olen väärässä niin korjatkaa- Riva
talovahti kirjoitti:
hei
eikö tämä typistyskielto ole EU:n lakeja, eli EU:n ulkopuolella saa typistää. Mutta myös EU:ssa on vielä maita joissa saa typistää esim. Baltian maat, Italia, Espanja, Unkari.
Jos olen väärässä niin korjatkaaOnko sinulla Napolinmastiffi?? Jos on ,niin missä asut??
Riva kirjoitti:
Onko sinulla Napolinmastiffi?? Jos on ,niin missä asut??
Napolinmastiffi löytyy sohvaltani basset houndin viereltä. Kuinka niin?
- Riva
talovahti kirjoitti:
Napolinmastiffi löytyy sohvaltani basset houndin viereltä. Kuinka niin?
tietämään tytön jolla on napoli Helsingin Siltamäessä,hänellä on toinenkin iso koira,en tiedä rotua.?
Riva kirjoitti:
tietämään tytön jolla on napoli Helsingin Siltamäessä,hänellä on toinenkin iso koira,en tiedä rotua.?
en tiedä mutta saan kyllä selville, on meinaan aika pienet ympyrät rodussamme. Tiedätkö sinä ko. napolista enemmän? voit vastata vaikka privaatisti [email protected]
- koirallinen
on varmaan voimassa monessakin maassa, mutta muutamasta euroopan maasta oon kuullut, että vaikka laki onkin, niin silti typistystä tehdään, koska siitä ei kuitenkaan saa mitään tuomiota. Uskoisin, että typistetyn koiran saa hankittua melko helpolla, jos sellaisen haluaa.
- joo
korvia saa typistää ainakin suomessa, mutta häntää ei. häntiä sää typistää esim. virossa, venäjällä
- saavai
en ole kyllä moisesta kuullutkaan. Voisitko mahdollisesti kertoa missäpäin suomea typistetään korvia
- shadow
saavai kirjoitti:
en ole kyllä moisesta kuullutkaan. Voisitko mahdollisesti kertoa missäpäin suomea typistetään korvia
Suomessa on ollut korvien typistyskielto vuoden 1970 alusta lähtien. Häntien typistyskielto tuli voimaan 1996.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1136517Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3695919Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam364389Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123665Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723607Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112816Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni142278Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,212045Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221826Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181644